וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: מייק וודסון פוטר מתפקידו כמאמן ניו יורק ניקס

אחרי עונה מאכזבת של 45:37 ואי העפלה לפלייאוף, נשיא המועדון פיל ג'קסון שחרר מיידית את כל הצוות המקצועי. ב-ESPN פורסם שחיפושים אחר מחליף כבר החלו, סטיב קר מועמד. ריק אדלמן עוזב את מינסוטה ופורש מאימון בגיל 67

מייק וודסון, ניו יורק ניקס. Ben Margot, AP
הביתה. וודסון/AP, Ben Margot

שינויים בתפוח הגדול. אחרי עונה עגומה כמאמן ניו יורק ניקס, עם מאזן של 45:37 והישארות מחוץ לפלייאוף, מייק וודסון פוטר מתפקידו. כך פורסם היום (שני) ב-ESPN. לפי הידיעות שפורסמו בארצות הברית, כל הצוות המקצועי של וודסון פוטר יחד עמו.

פיל ג'קסון מונה במרץ האחרון כנשיא לענייני כדורסל בניו יורק ניקס, וכאיש החזק במועדון הוא גם זה שקיבל את ההחלטה והודיע לוודסון על פיטוריו.

בעונה שעברה, העונה הראשונה המלאה של וודסון בתפוח הגדול, הניקס זכו באליפות הבית עם מאזן של 28:54, אבל הפסידו לאינדיאנה בחצי גמר המזרח, 4:2.

פיל ג'קסון נשיא ניו יורק ניקס. AP
ההחלטה הרצינית הראשונה. ג'קסון/AP

"יש לי כבוד עצום למייק וודסון ולכל צוותו", אמר ג'קסון. "המאמנים והשחקנים חוו עונה קשה, והאשמה לא על אדם אחד. אבל הגיע הזמן לשינוי במועדון, ולפתיחת המסע שלנו לקראת העונה הבאה ומעבר לה. כולם בארגון הזה חבים תודה לוודסון, ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר".

לוודסון יש עונה נוספת בחוזה לשלוש שנים עליו חתם לפני עונת 2011/12.

ב-ESPN נכתב שהניקס יחפשו מאמן שמתמצא בהתקפת המשולש, כשאחד המועמדים הראשיים הוא סטיב קר, שזכה בשלושה תארי אליפות תחת ג'קסון בשיקגו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ריק אדלמן מאמן יוסטון רוקטס. רויטרס
קריירה עשירה ונפלאה. אדלמן/רויטרס

* וודסון הוא לא המאמן היחיד שנפרד מקבוצתו. ריק אדלמן הוותיק יודיע בהמשך הערב כי הוא עוזב את משרתו כמאמן מינסוטה טימברוולבס ופורש מאימון בגיל 67.

אדלמן שיחק ב-NBA בין 1968 ל-1975 ולאחר מכן הפך למאמן. הוא התמנה לתפקיד מאמנה של פורטלנד ב-1989, אחרי שש שנים כעוזר המאמן בקבוצה. הוא הוביל את הקבוצה פעמיים לגמר ה-NBA, אך מעולם לא זכה באליפות. בהמשך אימן את גולדן סטייט (1995-1997) ובנה את הקבוצה הגדולה של סקרמנטו בין 1998 ל-2006. לאחר מכן עבר אדלמן ליוסטון, שם אימן בין 2007 ל-2011 ומשם התמנה למשרה במינסוטה, בה החזיק בשלוש העונות האחרונות. בחמש עונותיו האחרונות כמאמן הוא לא הגיע לפלייאוף, לאחר שכשל לעשות זאת רק פעמיים ב-18 שנותיו הראשונות כמאמן.

אדלמן מסיים את הקריירה עם 1,890 משחקים כמאמן ו-58.2 אחוזי הצלחה. בפלייאוף הוא אימן 157 משחקים והשיג 50.3 אחוזי הצלחה. את העונה האחרונה מינסוטה סיימה במאזן 42:40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully