וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים למונס דאבור ויוסי בניון

החלוץ הוביל את גראסהופרס לפסגה בשוויץ, הקשר חגג אחרי 67 שנ' בלבד ב-2:5 של ק.פ.ר. הפסד דרמטי לרפאלוב בבלגיה

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער. GettyImages
שער שלישי וגם בישול בכורה. יוסי בניון/GettyImages

67 שניות - זה בדיוק הזמן שחיכה יוסי בניון לפני שכבש היום (שבת) את השער הראשון בניצחונה של ק.פ.ר 2:5 על נוטינגהאם פורסט. בניון נגח מקרוב פנימה בדקה השנייה אחרי הדיפה לא טובה של השוער, האורחים הצליחו להשוות, אבל בדקה ה-43 בניון השאיר את הכדור לג'וניור הוילט שהוריד את ק.פ.ר להפסקה ביתרון 1:2. נוטינגהאם איזנה במהלך המחצית השנייה, אך הבלם נדום אונואה החזיר את ק.פ.ר ל-2:3 עם שער נפלא בדקה ה-84 וראבל מוריסון (90) ובובי זאמורה (90+1) הפכו זאת לתבוסה.

היה זה שער שלישי של בניון מאז הגיע לק.פ.ר בינואר, כשזהו בסך הכל משחקו השביעי בהרכב הפותח (וה-13 בסך הכול). השארת הכדור להוילט סידרה לקפטן נבחרת ישראל בישול ראשון העונה, והוא בהחלט שולח מסר ברור לאלי גוטמן לקראת משחקי ההכנה הבאים של הנבחרת. הקשר הישראלי המשיך להיות פעיל באגף הימני, זכה לתשואות מהקהל על העזרה בהגנה והשלים 90 דקות על כר הדשא. ק.פ.ר עלתה זמנית למקום השלישי עם 73 נקודות, אך דרבי קאונטי תעקוף אותה גם במקרה של תיקו.

בניון אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "שמח מאוד לשחק ולהיות שותף לניצחון, מבחינה אישית אני מרגיש מצוין ומנסה להוכיח את עצמי בכל הזדמנות. כמובן שתמיד כיף להבקיע אבל זה רק בונוס מבחינתי העיקר זה לשחק ולשחק טוב".

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג שער. GettyImages
זכה לתשואות מהקהל. יוסי בניון לאחר הבישול לג'וניור הוילט/GettyImages
יוסי בניון שחקן ק.פ.ר חוגג עם צ'רלי אוסטין. GettyImages
יוסי בניון עם צ'רלי אוסטין/GettyImages

* מונס דאבור לא עוצר והערב הוא כבש את שערו השמיני במשחקו התשיעי במדי גראסהופרס, שניצחה 0:2 בחוץ את לוזאן במסגרת המחזור ה-29 בליגה השוויצרית ועלתה לפסגת הטבלה, ביתרון שתי נקודות על פני פ.צ. באזל, לה משחק חסר. דאבור, שהוחלף ממש בדקה ה-90, פרץ לרחבה בדקה ה-85, נהדף פעם אחת על ידי השוער ושלח את הריבאונד מול שער ריק לרשת. הוא גם היה מעורב במהלך שהוביל לשער הראשון.

* ליאור רפאלוב שיחק 73 דקות וספג צהוב בהפסד הדרמטי של קלאב ברוז' 2:1 לזולט וארחם במסגרת הפלייאוף העליון בבלגיה. תורגן הזאר, האח של אדן, הבקיע את שער הניצחון של וארחם בתוספת הזמן, למרות שהייתה ב-10 שחקנים, והקפיץ את קבוצתו למקום השני עם 36 נקודות, אחת יותר מאנדרלכט וברוז' ואחת פחות מסטנדרד ליאז' המוליכה. קבוצתו של גיא לוזון תתארח מחר אצל גנק, ואם תנצח תגדיל את יתרונה בפסגה לארבע נקודות.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות ב-1:1 של סימורג מול סומגאייט במסגרת הליגה באזרבייג'אן. סימורג מדורגת שישית עם 40 נקודות מ-30 משחקים.

* בן שהר לא נכלל בסגל של ארמיניה בילפלד, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול קרלסרוהה בבונדסליגה השנייה. ארמיניה נותרה במקום הלפני אחרון עם 28 נקודות.

* א.א.ק לרנקה עם חיים מגרלשווילי וללא חסן אבו זייד הפצוע ניצחה 0:1 את קוקליון בפלייאוף התחתון בקפריסין. המגן פתח בהרכב ושיחק 90 דקות.

* עודד גביש לא היה בסגל שלאסק ורוצלאב, שניצחה 0:1 את לכיה גדאנסק בליגה הפולנית.

* טוטו תמוז נכנס בדקה ה-87 בניצחון 0:2 של פטרולול פלוישטי על גאז מטאן בליגה הרומנית.

* דן מורי לא שותף בהפסד ויטסה, שממשיכה לאבד גובה בליגה ההולנדית, 4:3 לקאמבור בחוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עוד אפשר לומר? דאבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מונס, קבוצתם של יובל שפונגין ושלומי ארבייטמן, ירדה ליגה בבלגיה לאחר הפסד חוץ 2:0 ללובן. החלוץ שיחק 90 דקות, שפונגין הוחלף בדקה ה-80.

* בפלייאוף האמצעי בבלגיה, בוורן הפסידה 2:1 בחוץ לגנט. רמי גרשון שיחק 90 דקות, חנן ממן נכנס בדקה ה-87 במדי בוורן.

* גיא אסולין לא שיחק בהפסדה של הרקולס 2:1 בליגה השנייה בספרד בחוץ מול לאס פלמאס החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully