וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו נטש את האימון, בספק לדורטמונד

אנצ'לוטי צפוי לא לסכן את הכוכב בגומלין (ג', 21:45, ספ' 5 ו-HD). לבנדובסקי חולם: "שיגעון לחשוב שאכבוש שוב רביעייה"

כריסטיאנו רונאלדו נוטש את אימון ריאל מדריד. Sascha Steinbach, GettyImages
ריאל תיקח את הסיכון ותשתף אותו? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Sascha Steinbach

מבין ארבעת משחקי רבע גמר ליגת האלופות, זה שנראה הכי גמור הוא בין ריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד. הספרדים עשו צעד גדול בדרך להשלמת הנקמה בגרמנים על ההדחה בעונה שעברה, ובדרך לחצי הגמר, לאחר 0:3 מוחץ במשחק הראשון בברנבאו. לפני קצת פחות משנה ריאל אומנם חטפה 4:1 בדורטמונד מרביעייה של רוברט לבנדובסקי, אבל קשה לראות איך השוורצגלבן מבצעים מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) מהפך.

זה יהיה המפגש העשירי בין הקבוצות, כאשר המאזן עומד על ארבעה ניצחונות לריאל, שניים לדורטמונד ושלוש תוצאות תיקו. בגרמניה לעומת זאת, דורטמונד עדיין לא הפסידה לריאל בארבעה משחקים (כולל שני ניצחונות בעונה שעברה). בכלל, המאזן של ריאל על אדמת גרמניה די מזעזע ועומד על שני ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ו-17 הפסדים.

שחקן בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי. GettyImages
יצטרך להיות בשיאו, ומעבר לכך. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

לבנדובסקי חוזר מהשעייה וצפוי לפתוח בהרכב, בעוד סבסטיאן קל לא יכול לשחק אצל הגרמנים. בריאל, אסייר יראמנדי, אם ישחק, צריך להיזהר מצהוב שישאיר אותו מחוץ למשחק הבא. הבלאנקוס כבשו עד כה 32 שערים העונה בלגית האלופות והם רחוקים שלושה שערים בלבד מהשיא של ברצלונה מעונת 2011/12 בפורמט הנוכחי של המפעל. ריאל כבשה כבר ב-34 משחקי ליגת האלופות ברציפות. כריסטיאנו רונאלדו רחוק שער אחד משיא כל הזמנים לעונה במפעל והוא כבש עד כה 14 שערים, כולל אחד במפגש הראשון מול דורטמונד, אך הוא נטש את האימון המסכם ועשוי להישאר בחוץ מחר, אחרי שהחמיץ גם את הניצחון על ריאל סוסיאדד בשבת. בריאל לא רוצים לסכן את הכוכב, במיוחד כשבשבוע הבא מצפה גמר גביע המלך מול ברצלונה.

גארת' בייל, שנמצא בכושר מצוין, אמר: "היינו טובים במשחק הראשון והניצחון הגיע לנו, אבל הפעם הסיפור יהיה שונה לחלוטין. הם ייצאו למלחמה ואנחנו נצטרך להתמודד מול זה ולנצח, כמו שאנחנו מנסים תמיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
יהיה סיפור שונה. גארת' בייל/AP

רוברט לבנדובסקי, שכבש רביעייה בפעם הקודמת בה ריאל מדריד אירחה את דורטמונד, אמר במסיבת העיתונאים של דורטמונד: "זה שיגעון לחשוב ששוב אכבוש ארבעה שערים, אבל אנחנו תמיד מסוכנים בבית שלנו. הייתי עצוב שלא יכולתי לעזור לקבוצה במדריד. יש לנו עדיין סיכוי מינימלי ואנחנו רוצים לתת הכול. בעונה שעברה היינו קבוצה אחרת. העונה יש לנו הרבה פציעות, אבל יש כאן גם הרבה פוטנציאל".

יורגן קלופ הוסיף: "אתה יכול לצאת למתקפה כללית על ריאל, אבל בזמן שאתה שם תספוג יותר משלושה שערים. אני לא רוצה את זה. בשנה שעברה הגענו לגמר, השנה נראה שהגבול שלנו זה רבע הגמר, אבל הסיפור עדיין לא תם. ריאל מדריד אחת הפייבוריטיות לזכייה בליגת האלופות. אנחנו רוצים להגן טוב יותר ולנצל את המצבים שלנו טוב יותר מאשר במדריד. העונה אנחנו מומחים במחצית השנייה, וזו המחצית השנייה של חצי הגמר. אנחנו רוצים לנצח בה".

הרכבים משוערים

דורטמונד: רומן ויידנפלר (מיטשל לנגראק), לוקאש פישצ'ק, סוקרטיס פפאסטאטופולוס, מאטס הומלס, אריק דורם, מילוש יואיץ', נורי שאהין, קווין גרוסקרויץ, הנריך מחיטריאן, מרקו רויס, רוברט לבנדובסקי.

ריאל מדריד: איקר קסיאס, דני קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, לוקה מודריץ', אנחל די מריה, גארת' בייל, קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו (איסקו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully