וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מה יהיה השם של קבוצת האוהדים?

31.3.2014 / 15:45

מקימי העמותה רצו לכנותה "הפועל רובי חיפה": האם הפועל חיפה תוותר על השם של קבוצת הנוער? אלמנת שפירא תומכת

אוהדי הפועל חיפה עם שלט לזכרו של רובי שפירא. אדריאן הרבשטיין
לא ישכחו לעולם. שפירא ז"ל/אדריאן הרבשטיין

עמותת האוהדים החדשה של הפועל חיפה, שנמצאת בשלבי הקמה, קיבלה אישור של רשם העמותות, אבל היא תוכל להיקרא "הפועל רובי חיפה", כפי שמתכננים מקימיה, רק אם הפועל חיפה תסכים להוריד את השם משמה של קבוצת הנוער של המועדון.

כידוע, לקבוצת הנוער של המועדון קוראים הפועל רובי חיפה על שמו של הבעלים לשעבר של הקבוצה רובי שפירא ז"ל, וכעת בשל הקמת העמותה החדשה ייתכן וקבוצת הנוער תסיר משמה את השם רובי, וזאת בשל תקנון ההתאחדות לכדורגל שלא מאפשר ששני מועדונים שונים יחזיקו באותו שם בדיוק.

אגב, גם לגבי אזכור השם חיפה ייתכן ותתעורר בעיה, ובסופו של דבר יצטרכו המקימים של הקבוצה החדשה לקרוא לה הפועל רובי בלבד.

בשבועות האחרונים התנהלו כמה שיחות בין האנשים שפעלו להקמת הקבוצה החדשה, ביניהם אבי קאופמן, מנכ"ל המועדון לשעבר, ודרור מרשלקוביץ', ששימש כדובר המועדון, עם רחל שפירא, אלמנתו של הבעלים לשעבר, וביקשו את ברכת הדרך שלה למהלך. לטענתם, שפירא אכן נתנה את הסכמתה להקים קבוצה על שם רובי.

מטרת המקימים להקים קבוצה בליגה ג' בשלב הראשוני. "נתתי את הסכמתי הראשונה להקמת המועדון החדש", אמרה שפירא לוואלה! ספורט, "לגבי קבוצת הנוער אני ממש לא יודעת לגבי הדברים הללו בשלב זה. כשאדע אוכל לעדכן ולראות מה קורה עם העניין הזה".

גורם בכיר בהפועל חיפה אמר היום לוואלה! ספורט: "בואו ניראה באמת שהקבוצה הזו קמה ואם כן מה יהיה גורלה. הרי להחזיק קבוצה בליגה ג' דורש כמה מאות אלפי שקלים ובנוסף יצטרכו למצוא מקום לחדרי הלבשה, לאימונים ולמשחקים. אוהדי הפועל חיפה עד היום לא הוכיחו שהם מתגייסים כלכלית למען הקבוצה, אז בואו נראה את זה קורה במועדון החדש שכביכול רוצים להקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully