וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של מנכ"ל הקבוצה מליגת העל הוארך

23.3.2014 / 14:08

המנכ"ל, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות של סחיטה וגניבה, יישאר במעצר עד יום ג'. צו איסור פרסום שמו נותר על כנו

ניידת משטרה. מגד גוזני
ניידת משטרה/מגד גוזני

לאחר שמעצרו של מנכ"ל הקבוצה מליגת העל החשוד בעבירות של סחיטה וגניבה קוצר ביום רביעי, היום (ראשון) הוא הוארך ביומיים נוספים על ידי בית משפט השלום בתל אביב, ויסתיים ביום שלישי בערב. צו איסור פרסום של שמו של החשוד נותר על כנו. המנכ"ל חשוד בשורה ארוכה של עבירות ובהן סחיטה, סחיטה באיומים, גניבה, גניבת רכב, פריצה ועבירות על חוקי מס הכנסה

כזכור, ביום שני שעבר נחקר המנכ"ל, ביחד עם 20 בני אדם, ביניהם עבריין בכיר המזוהה עם אחת ממשפחות הפשע ואחד מבכירי הפרקליטים בישראל, בחשד כי היו מעורבים במעשי סחיטה של בעלי אולם שמחות באזור המרכז. על פי החשד, במשך כשנתיים נהגו חברי הכנופיה לסחוט את אנשי העסקים בסכומים של עשרות מיליוני שקלים וניסו להשתלט על עסקיהם. חקירת הפרשה החלה לפני כחודשיים והתנהלה באופן סמוי. אתמול פשטו בלשי ימ"ר ת"א וחוקרי יחידת יהלו"ם של רשות המסים על בתיהם של 20 האנשים, שחשודים בעבירות של הלבנת הון, סחיטה באיומים ובכוח, תקיפה ושימוש באמצעי לחימה. בין היתר, על פי החשד, עשו החשודים שימוש ברימוני רסס ואף בנשק חם.

בשבוע שעבר מסרו מקורביו של מנכ"ל קבוצת הכדורגל: "לצערנו הרב, שמו שורבב לתוך פרשה שהוא לא חלק ממנה - עובדה שהוא עוכב ולא ברשימת העצורים. לאחרונה הוא היה קורבן לתרגיל 'עוקץ'. אין לנו ספק שבקרוב, אחרי שהוא ישיב על כמה שאלות, הוא ישוחרר מיד לביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully