וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן שלח מכתב התראה

22.3.2014 / 21:38

המאמן שפוטר לא קיבל שתי משכורות ועשוי לפנות לבקרת התקציבים. בית"ר: "כולם יקבלו את מה שמגיע להם"

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא קיבל שתי משכורות. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן, שאימן את מבית"ר ירושלים ופוטר במהלך העונה, עדיין לא קיבל את שתי המשכורות האחרונות מהמועדון. המאמן שוחח עם מספר גורמים בבית"ר ולאחר שראה כי הדברים אינם מתקדמים, שלח בימים האחרונים מכתב התראה למועדון, לפיו אם הוא לא יזכה לקבל את שכרו בימים הקרובים, יפנה לבקרת התקציבים על מנת שתטפל בעניין. בבית"ר אמרו בתגובה: "יש עיכוב אבל כולם יקבלו את מה שמגיע להם, הכל בטיפול"

בבית"ר משתדלים לשים את הבעיות הכלכליות בצד ולהתרכז במשחק הגביע בקרית שמונה ביום רביעי הקרוב. בבית"ר מאמינים כי ניצחון על קרית שמונה יכול להציל את העונה הזאת, גם מקצועית וגם כלכלית וגורם במועדון אף אמר "לא רוצה לחשוב על הפסד, זה פשוט יהיה הסוף של עונה עצובה ובלי טעם. חייבים בכל מחיר לעלות לחצי גמר"

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יבואו בהמוניהם לקרית שמונה. אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

קרוב ל-2,000 אוהדי בית"ר הבטיחו את מקומם בקרית שמונה כאשר כמה מאות אוהדים קנו כרטיסים באיזור הצפון. בבית"ר ביקשו מקרית שמונה כמות נוספת לקראת המשחק אך בשלב זה בקרית שמונה מסרבים. במשטרה לא מוכנים למצב בו אוהדי בית"ר ירכשו כרטיסים ליציעי קרית שמונה ומתכננים הפרדה מוחלטת.

בצד המקצועי, המאמן רוני לוי מתרגל את הקשר ג'ונתן וילה כבלם לצידו של ניסו קפילוטו. בצוות המקצועי עדיין חוששים לאבד את וילה בקישור וייתכן כי ברגע האחרון טל כחילה יהיה זה שיפתח בעמדה. בקישור מתלבט המאמן בין אבירם ברוכיאן לדני פרדה. שלומי אזולאי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד ההתקפה כמו גם בריאן ז'ונס.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully