וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "התקשורת שמה עלינו לחץ"

16.3.2014 / 10:04

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת הדרבי: "יהיו הרבה אמוציות. אם ננצח את כל המשחקים, למה שיהיה אכפת לנו מהיריבות?"

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה לצד קרלוס גרסיה. קובי אליהו
מודעים לגודל האתגר. סוזה עם גרסיה/קובי אליהו

מכבי תל אביב עורכת הכנות אחרונות לקראת הדרבי שיתקיים ביום שני (20:55, ערוץ 1 ו-HD) מול הפועל תל אביב. הצהובים יודעים שניצחון במשחק יגדיל את הפער בינם לבין הפועל באר שבע לשבע נקודות ולא ירצו להחמיץ את ההזדמנות.

"נותרו עוד הרבה נקודות, אם ננצח נפתח פער גדול יותר, אבל אנחנו מתרכזים במשחק אחר משחק", אמר פאולו סוזה במסיבת העיתונאים הבוקר (ראשון). "כל שחקן רוצה לשחק משחקים כאלה וזה תמיד יהיה ככה. אנחנו תמיד מנסים לשחק את פילוסופיית הכדורגל שלנו. יהיה משחק מאוזן, כמו בדרבי הראשון העונה. יש להפועל שחקנים מאוד איכותיים שיכולים לקבל החלטות טובות. אני בטוח שיהיה משחק עם אמוציות טובות. הפועל יבואו לנצח אותנו, קודם כל בשבילם, ואנחנו צריכים לעשות את העבודה היטב".

סוזה נשאל על הלחץ שמופעל על קבוצתו, ואמר: "למה אתם מדברים איתי על לחץ? אנחנו מתמודדים טוב עם הלחץ, ואתם מנסים לשים עלינו לחץ. זו הפעם הראשונה מזה עשור שהקבוצה מנסה לשמור על האליפות. אם ננצח את כל המשחקים עד סוף העונה, למה שיהיה לנו אכפת מהקבוצות האחרות? אנחנו קודם כל מתרכזים בעצמנו".

קרלוס גרסיה, שחזר מפציעה ואמור לפתוח בהרכב, הוסיף: "זה מאוד חשוב עבור האוהדים אבל גם עבורנו. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים. אני מרגיש טוב יותר, מחר נראה אם אוכל לשחק. במשחקים גדולים האווירה שונה בחדר ההלבשה, וככה יהיה גם מחר".

הצוות המקצועי קיבל אתמול (שבת) בשורה מעודדת, לאחר שהבלם איתן טיבי, שנעדר מהמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים בעקבות מתיחה במפשעה, הצליח להשלים אימון מלא והוא עשוי ליטול חלק בדרבי. במועדון החליטו בכל מקרה לערוך לטיבי מבחן כשירות היום וגם ביום המשחק בשני ורק אם יעבור אותם בהצלחה הוא ישחק. בצוות המקצועי לא רוצים לסכן את בריאותו של טיבי, גם במחיר השארתו מחוץ לסגל במשחק נוסף.

הפועל תל אביב: בן שמעון השעה את איליץ': "רק מי שייתן הכול ישחק"

הפלייאוף מתבהר: תמונת מצב

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
רק יביאו את הדרבי? שחקני מכבי באימון היום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully