וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר תוקף: ”רובן צוללן”. אוזיל נפצע והושמץ: ”עצלן יקר”

מאמן ארסנל תקף אחרי ההדחה, ההולנדי ענה: "מתעסק בדברים טיפשיים". אוזיל ייעדר מספר שבועות, באנגליה תוקפים: "עצלן". פפ: "שיחקנו חכם". וגם: הרצף של ארסנל, המספרים של באיירן

שחקני באיירן מינכן חוגגים עלייה לרבע גמר ליגת האלופות. GettyImages
לא ניצחו, אבל מה זה משנה. שחקני באיירן מינכן חוגגים/GettyImages

באיירן מינכן נעצרה הערב (שלישי) אחרי 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך גם זה לא מנע ממנה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות בפעם ה-13 בתולדותיה. אלופת אירופה סיימה ב-1:1 ביתי מול ארסנל והעפילה לשלב הבא בזכות הניצחון 0:2 במשחק הראשון שנערך באנגליה. בסטיאן שווינשטייגר כבש בדקה ה-55, לוקאס פודולסקי השווה בחלוף שתי דקות ולוקאש פביאנסקי מנע מבאיירן ניצחון עם עצירת הפנדל של תומאס מולר בתוספת הזמן, אך ארסנל מודחת בשמינית הגמר בפעם הרביעית ברציפות.

באיירן מינכן ברבע גמר האלופות אחרי 1:1 מול ארסנל

גם אתלטיקו מדריד עלתה עם 1:4 על מילאן האומללה

הקולצ'ונרוס חוגגים רגע היסטורי, מילאן נקטלת על ידי סאקי

לוקאש פביאנסקי שוער ארסנל לאחר עצירת הפנדל מול תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
הראשון שמנע מבאיירן ניצחון ב-2014. לוקאש פביאנסקי/GettyImages, Alexander Hassenstein

המספרים

* באיירן מינכן כבשה כעת ב-100 מתוך 101 המשחקים האחרונים שלה. המשחק היחיד בו לא כבשה היה ההפסד 2:0 לארסנל בשנה שעברה.

* רצף המשחקים בו כבשה שער עומד כעת על 55 בכל המסגרות.

* באיירן לא ניצחה בשלושת משחקיה הביתיים האחרונים מול יריבות אנגליות, אך פעמיים זה לא מנע ממנה לעבור שלב בליגת האלופות.

* ארסנל הפכה לקבוצה הראשונה ב-2014 שלא הפסידה לבאיירן מינכן.

* עבור ארסנל זו הדחה רביעית ברציפות בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות.

* לעומתה, באיירן מינכן עם רבע גמר חמישי בשש השנים האחרונות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריאן רובן שחקן באיירן מינכן לפני תומאס ורמאלן שחקן ארסנל. Lennart Preiss, GettyImages
טוען שהיה פנדל ברור. אריאן רובן לפני תומאס ורמאלן/GettyImages, Lennart Preiss

התגובות

מאמן באיירן פפ גווארדיולה אמר בסיום: "ארסנל התכוונו היטב למשחק הזה והחליטו לשחק על מתפרצות. אנחנו הצלחנו לצמצם למינימום את מספר הטעויות שלנו, שיחקנו בצורה מאוד אינטליגנטית. אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי".

אריאן רובן התייחס בסיום לפנדל שסחט מתומאס ורמאלן: "הוא תפס אותי מאחור ולדעתי זה היה פנדל ברור. אני תמיד רוצה לשחק הוגן ומבחינתי הייתה עבירה. הטעות שעשיתי היא שלקחתי צעד אחד יותר מדי. הקצב מול ארסנל היה גבוה הרבה יותר מאשר משחק ליגה, ומבחינתנו זה היה מבחן מצוין. במשחק הראשון באנגליה פיגרנו קצת בקצב אחרי ארסנל בדקות הפתיחה, עכשיו זה נראה יותר טוב".

רובן גם התייחס לפציעתו של קווין סטרוטמן מרומא, חברו לנבחרת הולנד, שקרע את הרצועה ויחמיץ את המונדיאל: "הייתי במטבח כששמעתי את החדשות ופשוט התחלתי לקלל. הרגשתי את הכאב שלו".

הקפטן פיליפ לאהם: "עשינו הכול טוב מאוד במחצית הראשונה, שלטנו במשחק אבל אני חייב להודות - עשינו יותר מדי טעויות לאחר ההפסקה".

בסטיאן שוויינשטייגר הוסיף: "יצרנו הרבה לחץ והתקפנו טוב מאוד. ארסנל נתנה הערב הופעה הגנתית מרשימה".

מסוט אוזיל שחקן ארסנל מאוכזב. Alexander Hassenstein, GettyImages
סופג את האש. מסוט אוזיל/GettyImages, Alexander Hassenstein

בארסנל וגם בגרמניה מודאגים מאוד ממצבו של מסוט אוזיל. הקשר הוחלף בהפסקה ונלקח לבדיקה, כאשר על פי הדיווחים הוא נפצע בשריר הירך האחורי. ארסן ונגר התייחס לפציעה והודה: "זה נראה רציני, נראה שהוא ייעדר לפחות כמה שבועות".

באנגליה הפנו חיצים אל עבר הגרמני, ששב לביקור מולדת שהסתיים עם משחק מאכזב, פציעה, חילוף במחצית והדחה. "אוזיל העצלן אולי עלה לארסנל 42.5 מיליון ליש"ט, אבל לפי אתמול, הוא לא שווה אפילו שני פאונד", נכתב בטור דעה ב'דיילי מייל'. "היה נראה שהוא לא נמצא בכלל על המגרש, שהוא סוג של רוח. יש לו מזל בכלל סיים מחצית אחת".

"בתחילת העונה אוזיל נחשב לרכישת העונה בכדורגל העולמי, אבל עכשיו, בחלוף 5 חודשים, הכל התהפך. אחרי אלכס אוקסלייד צ'מברליין הוא השחקן הטוב ביותר של ארסנל, והוא זה שמקבל את כל האהבה מהאוהדים. העונה של אוזיל היא כמו רכבת הרים - פעום הוא למטה, פעם הוא למעלה וחוזר חלילה. אבל אתמול הוא הגיע לנקודה ללא מוצא. רק האוהדים של באיירן מינכן שמו לב לנוכחותו באליאנץ ארנה".

על המשחק אמר המאמן הצרפתי: "בסך הכול, בשני המשחקים מה שעשה את ההבדל זו ההחלטה להרחיק את השוער שלנו. באיירן קבוצה טובה, אבל פגיעה יותר מבעונה שעברה. רובן מצוין בלעשות את המקסימום מכלום. הוא שחקן מעולה, אבל גם צוללן טוב. הוא עובר שחקן ואז עוצר ומחפש את הפאול".

רובן הגיב לדברים ואמר: "ממנג'ר גדול הייתי מצפה ליותר, אם אתה באמת מאמן גדול, אתה לא מתלונן על דברים מטופשים. אני תמיד אומר שאם שמאמן גדול יודע ליהנות מניצחונות ולהתמודד עם הפסדים".

על השער של פודולסקי, שנראה שהושג לאחר שהחלוץ הכשיל את פיליפ להאם כדי להשתלט על הכדור, אמר ונגר: "זה נראה לי כמו פאול, כן".

ארסנל הודחה בפעם הרביעית ברציפות בשמינית הגמר. בשנה שעברה שוב הודחה מול באיירן באותו שלב, לפני כן על ידי מילאן וברצלונה, וב-2009/10 על ידי בארסה ברבע הגמר. "כשאתה מגיע לשמינית, הגביע לא באמת מתקרב", אמר ונגר, "החרטה היחידה היא שבחמש השנים האחרונות שיחקנו נגד באיירן פעמיים ונגד בארסה פעמיים, כשהן היו בשיאן. שוב לא הפסדנו בגרמניה, אבל שוב הבעיה שלנו הייתה במשחק הבית. שוב, ההחלטה להרחיק את השוער שלנו במשחק הראשון הייתה מכריעה מאוד".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין סיכם את ההדחה של ארסנל: "הפסדנו 2:0 במשחק הראשון וזה הפך את המשימה שלנו הערב לקשה במיוחד. המטרה שלנו הייתה להפעיל עליהם לחץ, אבל הכדור האחרון שלנו לא היה מספיק מדויק. הקבוצה השקיעה מאמץ אדיר, אבל זה לא הספיק".

ארון ראמזי הפצוע ניחם את חבריו באמצעות חשבון הטוויטר שלו: "מאמץ אדיר הערב, חבל שזה לא נועד לקרות. יש זמן להתאושש לקראת עוד משחק גדול בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully