וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אינטר הודיעה על צירופו של נמנייה וידיץ'

הבלם הסרבי של מנצ'סטר יונייטד, שהכריז בחודש שעבר כי הוא עוזב את השדים האדומים, יצטרף לקבוצה ממילאנו בקיץ הקרוב. נשיא אינטר, אריק טוהיר: "הוא יהיה נכס גדול עבורנו"

נמניה וידיץ', מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מהעונה הבאה, במילאנו. וידיץ'/GettyImages

זה היה באוויר תקופה ארוכה, התחזק לאחר שנמנייה וידיץ' הודיע לפני כחודש כי הוא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד בתום העונה והפך לרשמי כעת: אינטר האיטלקית הודיעה היום (רביעי) כי הבלם הסרבי הוותיק יצטרף לנראזורי בקיץ הקרוב.

"אינטר מאושרת להודיע כי המו"מ להבאת קפטן מנצ'סטר יונייטד למועדון הגיע לסיומו המוצלח", מסרה המועדון המילאנזי באתר הרשמי שלו.

נשיא אינטר, אריק טוהיר, אמר: "וידיץ' הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואני שמח מאוד שהעסקה הושלמה והוא מגיע אלינו. הוא בלם נהדר והיכולות שלו, הניסיון הבינלאומי והכריזמה יהוו נכס גדול עבור המועדון ויעזרו לשחקנים הצעירים שלנו. הוא ייתן ערך מוסף למועדון ויהיה חלק מאינטר הגדולה שאנחנו בונים. אני רוצה להודות למנצ'סטר יונייטד, לנמנייה ולפמלייה שלו על המקצוענות ועל שיתוף הפעולה שהם הפגינו במהלך המשא ומתן".

וידיץ', 32.5, גדל בכוכב האדום בלגרד ומשם עבר לספרטק סובוטיקה ולספרטק מוסקבה. בדצמבר 2005 אלכס פרגוסון הביא ואתו למנצ'סטר יונייטד תמורת שבעה מיליון ליש"ט והוא מהר מאוד הפך לאחד הכוכבים הגדולים בקבוצה ולעוגן במרכז ההגנה.

וידייץ' מסיים כעת את עונתו התשיעית במדי יונייטד, כאשר שתי העונות הקודמות היו רוויות בפציעות. הוא זכה עם יונייטד בחמש אליפויות ובליגת האלופות ואף נבחר לשחקן השנה של שחקני הפרמיירליג ב-2008/09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully