וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל פעם שפויול על המגרש, הוא מספק תשובות"

הבלם טיפס למקום השני בכמות הופעות בברצלונה. עוזרו של מרטינו: "הוא דוגמה לכולנו". מסי הכי מהיר להגיע ל-200 ניצחונות

שחקן ברצלונה, קרלס פויול. AP
392 משחקי ליגה. פויול/AP

ברצלונה חגגה אמש (ראשון) ניצחון 1:4 על אלמריה שקירב אותה כדי נקודה מהמקום הראשון בליגה הספרדית, ומי שהוסיף לעצמו חגיגה אישית על קרלס פויול. הבלם בן ה-35 שהתכבד בשער השלישי של הקבוצה שלו, טיפס אתמול למקום השני בכמות משחקי ליגה במדי הבלאוגרנה בכל הזמנים. פויול שערך בכורה בקבוצה הראשונה של בארסה ב-1999, רשם הופעה מספר 392 ועבר במשחק אחד את שחקן העבר מיגלי. הוא עדיין מפגר אחרי צ'אבי שמדורג במקום הראשון עם 464 הופעות.

בשנתיים האחרונות נטען שוב ושוב שברצלונה מחפשת מחליף לפויול, אבל עוזר המאמן חורחה פאוטאסו, שהתייצב למסיבת העיתונאים במקומו של המאמן המורחק טאטה מרטינו, אמר: "לפויול נשאר עוד זמן לשחק כדורגל. בכל פעם שהוא על המגרש, הוא מספק תשובות והוא תמיד עוזר לקבוצה שלו. הוא דוגמה לכולנו".

עוד בתחום נקודות הציון: ליאונל מסי שכבש את השער הראשון של ברצלונה, רשם ניצחון ליגה מספר 200. הפנומן הארגנטינאי ששיחק ב-265 משחקי ליגה בקבוצה, הוא השחקן שמגיע לכמות הזו הכי מהר. לאנדרס אינייסטה נזקקו 288 משחקים כדי להגיע ל-200 ניצחונות, ויקטור ואלדס עשה את זה ב-298 משחקים וקרלס פויול ב-336. לשם השוואה, בריאל מדריד מוביל פאקו חנטו האגדי עם 200 ניצחונות אחרי 295 משחקים ואחריו אלפרדו די סטפנו (303). מסי כבש ב-265 המשחקים שלו 230 שערים ובישל 92 נוספים.

ברצלונה החזיקה אתמול בכדור ב-78 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה ובעטה בה 14 פעמים לשער, אבל זה הספיק רק בשביל יתרון 1:2. אחרי דקות ארוכות של מתח, פויול (81) וצ'אבי (87) כבשו שערים מאוחרים והבטיחו את הניצחון. "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל התקרבנו למקום הראשון", סיכם הקשר סרחיו בוסקטס, "יש דברים טובים ויש גם דברים שאנחנו צריכים לשפר. אנחנו צריכים להפסיק לספוג שערים במאבקים אוויריים, אבל אנחנו לא קבוצה גבוהה במיוחד. זו לא נקודה חזקה אצלנו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. Manu Fernandez, AP
מסי מסי מסי/AP, Manu Fernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully