וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה

החלוץ עבר MRI והחשש של הצהובים התאמת. סוזה על התבוסה: "דברים לא עבדו לנו מהפתיחה, כדי להגיע לרמה הזו נצטרך לעבור תהליך. אני גאה בהישגים האירופים שלנו העונה". שטרלר: "השער השלישי שלנו היה טיקי-טאקה עם הראש"

צילום וידאו: רענן ברנובסקי, עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב הפסידה הערב 3:0 מוחץ בבאזל, והודחה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. אבל לצהובים יש צרות גדולות יותר. החלוץ ברק יצחקי שהיה אמור לפתוח, נפצע לפני פתיחת המשחק, הובהל לבית החולים בעקבות פגיעה בברך ולפי בדיקת MRI שעבר הוא גמר את העונה.

המאמן פאולו סוזה אמר: "אנחנו מכירים את היכולת הטובה של יצחקי, ראינו מה הוא עשה במשחק הקודם. הפסדנו אותו הערב ויכול להיות שהפסדנו אותו לכל העונה. אני מקווה שהדברים לא יהיו עד כדי כך רעים עבורו. מגיע לו רק טוב".

יצחקי נפצע בברכו השמאלית, וירד בדמעות לחדר ההלבשה כי לקבל טיפולים. עד מהרה התברר שהוא לא יוכל לשחק ועומרי אלטמן נכנס להרכב במקומו. יצחקי כבר חווה פציעה קשה בברך ימין במחזור הראשון של עונת 2010-11. הוא נפגע אז נגד מכבי חיפה במה שהתברר להיות קרע ברצועה הצולבת.

גורם במועדון: "הפציעה של יצחקי היא המכה הכי גדולה שקיבלנו הערב, בטח יותר מההפסד עצמו. החשיבות של ברק עצומה מעבר לצד המקצועי, גם בצד החברתי בחדר ההלבשה. אנחנו מאחלים לו שיחזור מהר".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הרגע הנורא של יצחקי/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

על התבוסה אמר סוזה: "דברים לא עבדו לנו. מהפתיחה זה היה לנו קשה. כמו שאמרתי, צריכים להעריך את הבחורים שלנו על כך שהגיעו כל כך רחוק. זו רמה אחרת, הרמה שבה אנחנו רוצים להיות. כדי להגיע אליה נצטרך לעבור תהליך".

סוזה המשיך: "ברצוני לברך את מוראט יאקין ואת באזל ולאחל להם המשך עונה מצוין. באזל היו חזקים מאיתנו הערב. בדיוק כשהגענו להזדמנויות במחצית השנייה, הגיע השער השני וחרץ את המשחק. אני גאה מאוד בהישגים האירופים שלנו העונה. זה היה קמפיין חיובי, ועשינו שלב בתים מצוין".

הפסד כזה ישפיע על הקמפיין בליגה?

"הכול משפיע. הפסדים תמיד משפיעים, וגם היעדרות של שחקנים כמו יצחקי. אנחנו צריכים להתרכז בפתרונות, ועכשיו נתרכז בליגה, בתקווה שביום ראשון נתחיל רצף חדש של ניצחונות. מה שאנחנו רוצים בכל עונה זה לזכות באליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב יואב זיו. רויטרס
גם החולצה הלכה. זיו/רויטרס

ערן זהבי: "אני מקווה שנעצור את עצמנו פה ונעבור הלאה. עכשיו יהיה לנו זמן להתעסק רק בליגה, אין גם גביע, כך שיהיה לנו רק משחק אחד בשבוע. חלום אירופה עבר, ונתרכז בליגה. זה לא מאזן הכוחות בין הקבוצות, אבל נגד קבוצה כזאת ברגע שאתה טעויות, אתה מצטער על התוצאה".

ראדה פריצה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוד מאוכזבים שהודחנו. ציפינו לתוצאה אחרת. ידענו שיהיה משחק קשה אבל עשינו כמיטב יכולתנו, ולפעמים התוצאה איתך ולפעמים נגדך. נתקלנו ביריב חזק מאוד, וזה היה משחק קשה מאוד".

פריצה נשאל האם הטעות של חואן פאבלו בשער הראשון גרמה בעצם את המשחק, וענה: "לא, ממש לא. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. ידענו שבשביל להעפיל אנחנו צריכים לכבוש לפחות שער אחד ואני לא חושב שהשער הראשון שספגנו שינה את התמונה. כמובן שאנחנו מצטערים עכשיו שלא כבשנו במשחק הראשון. במשחקים כאלה אתה לא מקבל שלוש-ארבע הזדמנויות וחייב לכבוש במצב האחד שיש לנו היום, ולא הצלחנו".

המאמן המנצח מוראט יאקין: "זו היתה הופעה מרעננת שלנו, היינו מפוקסים מהדקה הראשונה ויצרנו הרבה הזדמנויות. שלושה שערים בראש זה לא דבר שרואים כל יום, במיוחד לא שער כמו השער השלישי שלנו".

מרקו שטרלר סיכם: "היינו טובים ממכבי, להם היתה רק הזדמנות אחת ב-90 דקות. השער השלישי שלנו היה טיקי טאקה עם הראש".


מכבי תל אביב הובסה 3:0 בבאזל

ציוני מכבי תל אביב: ייני 5, זהבי 4, פריצה 4, סוזה 3

קרויף: ”לפעמים אנחנו מקבלים יותר כבוד באירופה מאשר בישראל"

שחקני פ.צ. באזל ולנטין שטוקר, מרקו שטרלר. רויטרס
""היינו טובים ממכבי, להם היתה רק הזדמנות אחת ב-90 דקות". שטרלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully