וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "כולם צריכים לתמוך בארז", דרוקר: "ההתנהלות לא מכובדת"

27.2.2014 / 15:27

מאמן הנבחרת היוצא הגיב למינוי אדלשטיין: "הוא מאמן מצוין". מאמן העתודה על הליך המינוי: "צריכים להיות קריטריונים לאימון נבחרת", מזרחי: "לא ניתן היה להמתין לבלאט, אז נשארה המועמדות של אדלשטיין"

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
ההצעה לדחות את המינוי לא התקבלה. אדלשטיין, באימון היום/ברני ארדוב

עולם הכדורסל הישראלי התבשר היום (חמישי) על מינוי הצפוי של ארז אדלשטיין למאמן נבחרת ישראל, והתגובות לא אחרו לזרום. אחרי שצביקה שרף, אליו פנה יו"ר האיגוד דן חלוץ והציע לו את התפקיד, הודיע שהוא מוותר בשל רצונו להמשיך לכהן בהנהלת האיגוד, המליצה הועדה המקצועית על אדלשטיין, שצפוי לקבל רשמית את המינוי ביום רביעי. יצחק פרי, יושב ראש מכבי ראשון לציון, הציע לדחות את המינוי בשבועיים, כדי לבחון משפטית את קבלת ההחלטה לסגת ממועמדותו של שרף, אך הצעתו לא התקבלה.

הועדה המקצועית המליצה על אדלשטיין, שימונה ברביעי

הבוקר: שרף הסיר את מועמדותו לאימון נבחרת ישראל

כך ביזה דן חלוץ את האיגוד בתהליך מינוי מאמן הנבחרת

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. AP
"תואר מאמן נבחרת ישראל זה משהו שאתה לוקח איתו לכל החיים". אריק שיבק/AP

המאמן היוצא אריק שיבק אמר לאחר המינוי: "ארז מאמן מצוין, וברגע שזה נקבע אז כולם צריכים לתמוך בנבחרת. הנבחרת יקרה לכולנו, וצריך לתמוך בארז ולעזור לו שהנבחרת תצליח". על תחושותיו לעזוב את תפקיד המאמן הלאומי אמר: "אני חש גאווה עצומה, עם שלוש שנים נהדרות ואחת פחות טובה, אבל כנראה שזו איזושהי גליות שקרתה גם לקודמי ותקרה גם לאלה שאחריי. תואר מאמן נבחרת ישראל זה משהו שאתה לוקח איתו לכל החיים". על המחלוקת סביב מינויו של אדלשטיין אמר שיבק: "מימי לא התעסקתי בפוליטיקה ואני לא מתכוון להתעסק בזה".

שרון דרוקר, מאמן נבחרת העתודה, אמר: "אני מאחל לארז מזל טוב, שיהיה לו בכיף ובהצלחה. אני גם אדבר איתו אישית, הוא חבר ואני בטוח שהוא יצליח. גם ברגעים האלה צריך להגיד תודה לאריק על העבודה המצוינת שהוא עשה בשנתיים האחרונות. הכי חשוב זה שהנבחרת תהיה מעל הכל, מעל האינטריגות, הפוליטיקות וכל השטויות. שכולם יתאחדו מאחורי ארז ושהנבחרת תצליח לעלות לאליפות אירופה". כשנשאל על הליך המינוי של אדלשטיין אמר דרוקר: "אני עובד באיגוד ואני לא מאמין בהתנהלות כזו. אני חושב התנהלות צריכה להיות הרבה יותר מכובדת ויותר אחראית, צריכים להיות קריטריונים לאימון נבחרת. אבל עכשיו כשהכל נגמר צריך לעמוד מאחורי ארז ולעזור לו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דייויד בלאט, מכבי תל אביב. קובי אליהו
וינקרנץ: "בלאט לא אמר 'לא'"/קובי אליהו

יושב ראש הועדה המקצועית משה וינקרנץ אמר: "הסאגה של מאמן לאומי מלווה אותנו כמעט חודש, הן היו"ר והן אני עבדנו בשיתוף פעולה, נפגשנו עם מאמנים ודבר וחצי דבר לא יצא מאיתנו. אם דברים יצאו אנחנו לא יכולים לשלוט. יש לנו בעיה בריאה של מועמדים ראויים ומצוינים אחד אחד, וכל שכן ראויים. המועמד הראשון היה דיוויד בלאט, שאני חייב לומר שלא אמר 'לא', אלא רק שמבחינת לוח הזמנים הוא לא יכול לתת עכשיו תשובה. מאמן נוסף שלי יצא לדבר איתו היה פיני גרשון, ששמח מאוד על האפשרות אבל בגלל המחויבות שלו לערוץ הספורט הוא לא יכול היה לקחת אותה על עצמו. היו עוד שני מועמדים חוץ מצביקה וארז, שאני לא רוצה לציין את שמותיהם".

שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט: "זו החלטת הוועדה המקצועית, היא תובא לישיבת ההנהלה, בדרך כלל ההנהלה מאשרת המלצות של ועדה מקצועית. צביקה שרף הסיר במפתיע היום בצהריים את מועמדותו, הוא היה בעל סיכויים כנראה טובים להתמנות, דיוויד בלאט השיב שהוא עדיין לא יודע אם הוא יכול להתפנות לנבחרת, וכמובן שלא היה ניתן להמתין, אז נשארה המועמדות של אדלשטיין, כי שיבק כבר אימן בעבר". לשאלה כיצד מינויו של אדלשטיין ישפיע לגבי זימונו של גיא פניני לנבחרת השיב מזרחי: "אני יודע שהשחקנים הטובים הטובים ביותר חייבים להיות בנבחרת. זה מה שאני יודע. אני יודע גם שאת השחקנים בוחרים המאמנים. אז מה שיהיה יהיה".

ליאור ליובין, ששיחק אצל אדלשטיין, אמר: "אני שמח בשביל ארז, אני חושב שמגיע לו, הוא ראוי מאוד. הוא גידל פה דורות של שחקנים והצליח בכל קבוצה שאותה הוא אימן. הוא מלא תשוקה, הוא מעניין, מחדש דברים ומאוד ראוי לאמן את הנבחרת. כל אחד יפרח אצלו כשהוא מתחבר לתשוקה שלו. שיחקתי אצלו בשתי קדנציות, ותמיד היה מישהו שפרח אצלו".

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל מסר:"אני מברך על מינויו של ארז אדלשטיין למאמן נבחרת ישראל ומאחל לו הצלחה רבה במוקדמות אליפות אירופה בקיץ. אדלשטיין הוכיח לאורך כל הקריירה שהוא יודע לקדם שחקנים ישראלים צעירים החל מעידו קוז'יקרו ויואב ספר, המשך בטל בורשטיין ויניב גרין ועד בר טימור ואני בטוח שכמאמן הנבחרת הישראלית יידע לקדם את הכדורסל הישראלי ואת השחקנים הישראלים צעד נוסף קדימה בדרך להצלחה".

שמעון מזרחי, הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"נשארה המועמדות של אדלשטיין, כי שיבק כבר אימן בעבר". שמעון מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully