וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף הסיר את מועמדותו לאימון נבחרת ישראל

27.2.2014 / 12:42

המאמן הוותיק הודיע לדן חלוץ כי הוא מוותר על התפקיד שהוצע לו, לאחר שהבין שמינויו ייאלץ אותו לוותר על תפקידו בהנהלת האיגוד. מסתמן: הועדה תמליץ על אדלשטיין

פחות מ-24 שעות אחרי ששמו של צביקה שרף כמועמד המוביל לאימון נבחרת ישראל עלה, הודיע היום (חמישי) מאמן מכבי ראשון לציון ליו"ר איגוד הכדורסל דני חלוץ ולמשה ויינקרנץ, יו"ר הועדה המקצועית של האיגוד, כי הוא מוותר על התפקיד. שרף אישר את הידיעה בשיחה עם וואלה! ספורט.

הסיבה לויתורו של המאמן הותיק, שאימן את נבחרת ישראל בשלוש קדנציות שונות, נעוצה בעובדה שיצטרך ככל הנראה לוותר על תפקידו בהנהלת איגוד הכדורסל. במהלך היממה האחרונה בדקו באיגוד אפשרות ששרף יקפיא את עצמו במהלך קמפיין הנבחרת, אך ככל הנראה הדבר לא אפשרי מבחינה תקנונית. יו"ר האופוזיציה החליט לא לזנוח את סיעת "עוז", כשבסיעה מעריכים כי תהיה לו בהמשך אפשרות להתמודד על תפקיד יושב ראש איגוד הכדורסל.

כך ביזה דן חלוץ את האיגוד בתהליך מינוי מאמן הנבחרת

דן חלוץ הציע לשרף את תפקיד מאמן נבחרת ישראל

חיים אוחיון על אופציית צביקה שרף: "מריח רע"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
לא רצה לוותר על התפקיד הניהולי. צביקה שרף/ברני ארדוב

בישיבת הועדה המקצועית שתצא לדרך בשעה 14:00 אמור וינקרנץ להביא שם לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. ככל הנראה לאחר ששרף ויתר על האפשרות הזאת, יציע יו"ר הועדה את ארז אדלשטיין, שנחשב למאמן המועדף עד למועמדותו של שרף. ראשי האיגוד כבר שוחחו עם אדלשטיין ועידכנו אותו שההמלצה תהיה ככל הנראה עליו. לאדלשטיין תמיכה רחבה בין חברי הועדה המקצועית, ומינויו לא צפוי להכשל. ייתכן כי וינקרנץ וחלוץ יעבירו את ההחלטה לישיבה אחרת, וכמו כן עדיין קיים סיכוי שאריק שיבק ימונה, למרות שקיים רוב למינויו של אדלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully