וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמזי: "יש סיכוי". וילמוטס: "רוצים מקום ראשון"

נציגי בית ב' הסכימו כי מדובר בהגרלה סבירה. קומפני ודז'קו כבר פתחו בקרב עקיצות. מאמן בוסניה: "אסור לנו לזלזל"

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים עם המאמן מארק וילמוטס. רויטרס
לא יסתפק בפחות ממקום ראשון. וילמוטס/רויטרס

נבחרת ישראל הוגרלה היום (ראשון) לבית ב' של מוקדמות יורו 2016 עם נבחרת בוסניה, בלגיה, ויילס, קפריסין ואנדורה. בישראל קיבלו בסיפוק רב את ההגרלה, שאומנם אינה קלה, אך גם מנעה מפגשים עם כמה מהאריות הרציניים ביותר בעולם הכדורגל.

גם בקרב היריבות לא ממש התאכזבו כאשר הסתיימה ההגרלה. ארון ראמזי, כוכב נבחרת ויילס, צייץ: "עכשיו כשאנחנו יודעים את הבית שלנו, אני לא יכול לחכות לפתיחת משחקי המוקדמות. מצפים לנו כמה משחקים גדולים, יש לנו סיכוי טוב...". המאמן כריס קולמן הוסיף: "אני שמח, זו הגרלה חיובית. היו בתים אחרים עם נבחרות קשות יותר. אנחנו מאמינים בעצמנו ומגיעים עם ביטחון. מה שנוכל לעשות מול הנבחרות החזקות ייקבע את מה שנשיג מההגרלה הזו".

בינתיים, שני שחקני מנצ'סטר סיטי, שיפגשו זה את זה, כבר פתחו ב"קרב": "הגרלה נחמדה! לשחק נגד החבר שלי אדין דז'קו! תיזהר, הזמנים השתנו, עכשיו האוהדים הכי טובים הם אצלנו", צייץ וינסנט קומפני, בלם נבחרת בלגיה. החלוץ הבוסני השיב: "50-50 על המגרש, אבל למי יש את האוהדים הכי טובים? נו באמת, תהיה רציני:) האוהדים הכי טובים הם בוסנים ואתה יודע שאני צודק".

נבחרת ישראל הוגרלה מול בוסניה, בלגיה, ויילס, קפריסין ואנדורה

ישראל מאמינה: "אם עכשיו לא נעפיל, אז מתי כן?”

הכירו את היריבות בדרך ליורו 2016

שחקני נבחרת וויילס בכדורגל ארון ראמזי (ימין) עם גארת' בייל. Paul Gilham, GettyImages
ראמזי מאמין בנבחרת שלו. גם גארת' בייל בדרך לישראל/GettyImages, Paul Gilham

מארק וילמוטס, מאמן נבחרת בלגיה, אמר: "אנחנו חייבים לשאוף למקום הראשון ובכל מקרה, לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. התקווה היחידה שלי היא שלא נשחק בישראל ביוני, במשחק האחרון של העונה. אין אף נבחרת קלה בבית".

בבוסניה, שהייתה בקבוצת הדירוג הראשונה, התאכזבו מכניסתה של בלגיה לבית, ברגע האחרון: "חבל שקיבלנו את הבלגים. הם אחת הנבחרות הטובות בעולם כרגע, אבל עדיין יש לנו סיכוי טוב לאחד משני המקומות הראשונים בבית. שאר הנבחרות בבית חלשות מאיתנו ויש לנו סיכוי טוב להעפלה ישירה", אמר המאמן ספאט סוסיץ', "ברוב ההגרלה היה לנו מזל. אנחנו יכולים לבנות על שש נקודות מול אנדורה. בשאר הנבחרות אסור לזלזל ולא יהיה קל מול אף אחת".

מאמן נבחרת קפריסין, פמבוס כריסטודולו, אמר: "נבחרת כמו קפריסין לא יכולה לדבר על הגרלות קלות. עכשיו כשאנחנו יודעים עם אילו נבחרות נתמודד, ננסה לללמוד כמה שיותר דברים עליהן. ננסה להיות תחרותיים כל האפשר בבית שלנו, לשחק כדורגל טוב ולהיות חלק ממשחקים מעניינים. תמיד ניתן הכול על המגרש. לא נכון להגיד מילים גדולות ולהבטיח הבטחות לאוהדים. כל משחק לגופו, נתקדם צעד צעד ונעשה סיכומים בסוף הקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully