וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "נסענו למוסקבה במטרה לנצח"

20.2.2014 / 18:48

מכבי ת"א פצועה אך הפורוורד אופטימי לקראת צסק"א. מסינה: "יש לנו הרבה כבוד לבלאט ולמכבי" (ו', 18:00, שידור ישיר בוואלה!)

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן למשימה הלא פשוטה. בלו/קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את האימון המסכם ברוסיה הקפואה לקראת המפגש הלוהט מול צסק"א מוסקבה מחר. הצהובים כידוע, אינם מגיעים למשחק במצב אופטימלי. דווין סמית' שעובר טיפולים בברכו נותר בארץ, אלכס טיוס עדיין סובל מהפציעה בקרסול, ובקבוצה מקווים להכשירו למשחק מחר. ריקי היקמן סובל מרגישות מתמשכת בכתף, כשגם פציעתו של סופוקוליס שחורציאניטיס בקרסול טרם חלפה.

לצד ההכנות הטקטיות למשחק, הצהובים לא זונחים גם העבודה בפן המנטלי. במועדון שוחחו עם השחקנים להם הוסבר על ההיסטוריה במשחקים בין המועדונים, ועל היוקרה הנלווית למפגש. הצהובים מודעים כי מדובר בקרב ישיר על מיקומם בבית, ולמרות מצבת הפצועים הם "רוצים להשיג ניצחון חוץ חשוב ויוקרתי", כהגדרתם.

שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
יצליחו להכשירו לפני המשחק? טיוס/ברני ארדוב

לאור בעיית הגבוהים, עליה הצהיר אתמול המאמן, דיוויד בלאט אתמול ("אני לא יודע אם יש משחק גרוע יותר עבורנו להגיע בלי שני גבוהים מאשר מול צסק"א"), דיוויד בלו יצטרך לתפקד גם בעמדה מספר 5. בלו התייחס לכך כשאמר: "אני לא חושב על עמדות, אלא על המשחק. רק בכך אני מתמקד, אני נהנה לשחק כדורסל וזה לא משנה עבורי אם אני משחק בעמדה 5 או 4. יהיה קשה בלי דווין סמית' ואני לא בטוח אם טיוס ישחק או לא. זה לא יהיה קל, אבל יש לנו קבוצה טובה עם ביטחון ואנחנו מאמינים בעצמנו. נסענו למוסקבה במטרה לנצח".

בלו התייחס לגבי הדרך בה הוא מתכוון לנקוט בכדי לההתמודד בצבע מול הגבוהים של צסק"א : "זה נראה כאילו אני משחק קשוח אבל אני בעצם משחק ברכות ומשתדל לא לתת להם להגיע אליי ואז מאיץ, כי אין לי מאצ' אפ מולם מבחינת הכוח. זה בטח מה שאצטרך לעשות מול סשה קאון או ננאד קרסטיץ'". בלו נשאל גם לגבי ג'רמי פארגו ועל כך שהוא מתקשה בצסק"א, על כך השיב השחקן: "לא כך כך יודע מה הסיטואציה שם, אבל יש להם 12 שחקנים מצוינים, שחקנים שיודעים ומודעים מה זה להיות בקבוצה גדולה. אם רוצים להצליח אז כל אחד צריך לקבל ולהבין את התפקיד שלו. הוא יגיע עם הרבה מוטיבציה מולנו ואני מחכה לראות אותו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
יש להם הרבה כבוד אחד לשני. בלאט עם מסינה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

צסק"א מגיעה מגיעה לאחר הפסד כואב בגמר הגביע, וללא ספק היא תרצה לחזור למסלול הניצחונות במהרה. ביורוליג עומד מאזנם של הרוסים על 1:5, וניצחון על מכבי תל אביב ישפר מאוד את סיכוייה להתמודד על ראשות הבית מול ריאל מדריד.

מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה אמר לקראת המשחק: "עשינו עבודה טובה במשחקים הקודמים והצלחנו להשיג כמה ניצחונות חוץ. עכשיו מחכה לנו משחק חשוב מאוד בו אנחנו חייבים להשיג ניצחון במגרש הביתי שלנו. אנחנו מודעים לבעיות שמכבי יכולה לעשות לנו על ידי שימוש בהגנות המתחלפות שלהם, ובמצ' אפ זון. יש לנו הרבה כבוד לבלאט ולמכבי כקבוצה, ונעבוד קשה בכדי להשיג ניצחון במפגש הזה".

ויטלי פרידזון הוסיף לקראת ההתמודדות: "רבים מאיתנו זכו ללמוד את השיטה של דיוויד בלאט בנבחרת רוסיה ואנחנו יכולים להעיד שהיא עובדת. אנחנו חייבים להגיע למשחק מוכנים מאוד. ביום ראשון הפסדנו את הגביע כך שאנחנו חייבים הרבה לאוהדים שלנו ולמועדון. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו עדיין קבוצה ברמה גבוהה מאוד".

שחקן חימקי מוסקבה ויטאלי פרידזון. Rodolfo Molina, GettyImages
רוצים להחזיר למועדון על ההפסד בגביע. פרידזון/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully