וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: למאר אודום חתם בקוצ'ה לבוראל

הפורוורד חוזר לפרקט, אחרי שחתם על חוזה לחודשיים עם אופציה להארכה. זכה ב-2 אליפויות NBA ונבחר לשחקן השישי

שחקן לוס אנג'לס לייקרס למאר אודום. Harry How, GettyImages
אחת מההחתמות המסקרנות ביותר באירופה בשנים האחרונות. אודום/GettyImages, Harry How

למאר אודום בן ה-34 חוזר לשחק כדורסל בלא אחרת מאשר קוצ'ה לבוראל. בארה"ב דיווחו הלילה (בין שני לשלישי) שהפורוורד הוותיק סיכם בקבוצה הבאסקית, ובשעות הצהריים העסקה הפכה לרשמית. אודום חתם על חוזה חודשיים, עם אפשרות להאריך את חוזהו עד תום העונה. על פי הדיווחים, בקיץ הוא יחליט האם לנסות לחזור ל-NBA. הבכורה של אודום תהיה ככל הנראה ב-27 בפברואר, מול מלאגה בפתיחת הסיבוב השני של הטופ 16.

אודום לא שיחק מאז סופה של עונת 2012-13, אז הוא סיים את חוזהו בלוס אנג'לס קליפרס. בחודשים שחלפו מאז הוא התמודד עם התמכרות לסמים, נתפס נוהג בשכרות והחל בהליך גירושין עם בת זוגו המפורסמת, קלואי קרדשיאן. בנובמבר דוק ריברס הזמין אותו להתאמן עם הקליפרס בתקווה להעלות את חייו בחזרה על המסלול, אבל הוא לא קיבל חוזה.

אודום, 34, 2.08 מטר, נבחר במקום הרביעי בדראפט 1999 על ידי לוס אנג'לס קליפרס. הוא שיחק במדיה וכן במיאמי היט, לפני שהצטרף ללוס אנג'לס לייקרס איתה זכה בשתי אליפויות. בהמשך עבר אפיזודה מאוד לא מוצלחת בדאלאס ובעונת 2012-13 כאמור חזר לקליפרס. בין ההישגים שלו ניתן למצוא גם בחירה לשחקן השישי של העונה ב-2011 וזכייה עם נבחרת ארה"ב באליפות העולם ב-2010. ב-961 משחקי NBA בעונה הסדירה הוא העמיד ממוצעים של 13.3 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

קוצ'ה לבוראל מדורגת במקום התשיעי בליגה הספרדית עם מאזן של 9 ניצחונות ו-10 הפסדים. ביורוליג היא מדורגת במקום האחרון בבית ה' בשלב הטופ 16 עם מאזן 5:1.

סמים, מוות, דיכאון. הידרדרותו הכואבת של למאר אודום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully