וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "אני מקווה שיתעוררו פה וייתנו לנו גיבוי"

17.2.2014 / 22:48

רכז מכבי חיפה שלח רמז עבה בעקבות העומס עליו. פרנקו: "יש אצלנו חיבור עיוור בין הישראלים". זילברשטיין: "שוב בעטנו בדלי"

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
נופל מהרגליים. מורן רוט/מגד גוזני

מכבי חיפה גברה הערב (שני) על עירוני נס ציונה 83:92 במשחק שחתם את המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל. האלופה התקשתה למשך שלבים רבים במשחק, וראתה את טיילר האניקאט צובר 24 נקודות כבר תוך שלושה רבעים, אך כוכב נס ציונה נפצע, הורד לטיפול, וכשחזר, חיפה כבר הייתה ביתרון ולא הסתכלה לאחור. מורן רוט בחר בסיום לשלוח רמז עבה במיוחד, ככל הנראה להנהלת חיפה, והתלונן על העומס שיש עליו. רוט קלע הערב 13 נקודות, חילק 10 אסיסטים ושיחק 32 דקות. בסך הכל, בשלושת המשחקים האחרונים לא ירד רוט מ-32 דקות על הפרקט.

"אני משחק עונה שלמה כמעט 30 דקות, אני מקווה שבסוף העונה זה לא ייפגע בי", אמר הרכז בסיום. "לא קל לי. הייתי בפציעה בגלל העומס, והצלחתי לחזור לאותה יכולת. אני מקווה שיתעוררו פה וייתנו לנו גיבוי, כי אני ושאר החבר'ה צריכים את זה פה". עוד אמר רוט על המשחקף "היו לנו שישה שחקנים בספרות כפולות, הנטל מתחלק בין כולם. זה אנחנו. יש הרבה עומס עליי ועל דונטה סמית'".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהשילוב בין הישראלים. דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו, הוסיף: "ההפרש הפנימי בין שתי הקבוצות לא משמעותי, זה כבר לא מה שיקבע כי יש לנו שלושה ניצחונות יותר מהם. יש לנו בעיה בעקביות תוך כדי משחק, זה משהו שיהיה הרבה יותר טוב וזה לא מטריד אותי. יש לנו זר שעדיין לא מחובר ולא שולט בתרגילים. דונטה סמית' נופל מהרגליים, אבל לפחות ניצחנו, וזה מה שחשוב. דונטה לוקח אחריות על עצמו, הוא לא מוריד את הראש אחרי איבוד או פעולה לא טובה. זה לא עניין של עייפות, הוא בתקופה שיש עליו הרבה עומס. שיחקנו כדורסל יפה לפרקים. יש לנו חיבור טוב בין הישראלים, חיבור עיוור שהרבה זמן לא היה. אנחנו מובילים את הליגה באחוזים משלוש, עם מוסרים כמו מורן רוט ודונטה סמית', הקלעים שלנו רק צריכים לעמוד במקום הנכון".

בצד השני, נדב זילברשטיין כעס על איבודי הכדור של קבוצתו: "אי אפשר לנצח עם 22 איבודי כדור, וזה קורה לנו יותר מדי פעמים. אנחנו שומרים טוב הרבה דקות ופשוט בועטים בדלי. אני לא מתעסק עם השופטים, הם חלק מהמשחק ושרקו מה ששרקו. פעם זה איתך ופעם זה נגדך. אנחנו קבוצה מאוד אגרסיבית ואנחנו משלמים על זה בפאולים לפעמים. היינו צריכים לשמור על הכדור. נגד ירושלים, מכבי תל אביב וחיפה איבדנו יותר מ-20 כדורים, וזה לא יכול להיות. בלתי אפשרי לתת להם כל כך הרבה כדורים".

מכבי חיפה גברה 83:92 על עירוני נס ציונה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
מאוכזב מכמות האיבודים. זילברשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully