וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "האופי של הקבוצה השתנה"

המצטיין של מכבי ת"א שיבח את הגישה של קבוצתו בניצחון על אילת. בלאט: "המשך לכושר הטוב שלנו". ניסים: "איבדנו ריכוז"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. מגד גוזני
לצסק"א זה לא יספיק. בלאט/מגד גוזני

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (שני) לפני שניצחה את הפועל אילת 66:75 הצהובים כבר מצאו עצמם בפיגור בן תשע נקודות ברבע השלישי, אך ריצת 0:12 בהנהגת יוגב אוחיון הנפלא וסילבן לנדסברג הצילה אותם מהפסד ליגה חמישי העונה. אנדיראה ז'יז'יץ' רשם הופעת בכורה בהיעדרו של אלכס טיוס הפצוע, קיבל שש דקות וענה עם 0 נקודות (0 מ-2 מהשדה) ושתי עבירות, ואין ספק כי גם הוא וגם קבוצתו יצטרכו להיראות הרבה יותר טוב אם ברצונם לצלוח את הקרב הגורלי והקשה עם צסק"א מוסקבה ביורוליג ביום שישי.

"הגענו לאילת עם לא מעט בעיות של עייפות ובעיקר פציעות רבות, אבל אנחנו תמיד מחויבים לעשות את כל המאמצים לשחק טוב", סיכם דיוויד בלאט. "אילת קבוצה חזקה מאוד וגם האולם פה קשה. החבר?ה שלנו שיחקו הגנה חזקה ונהדרת לכל אורך המשחק, ועשו מהלכים התקפיים חכמים וברמה גבוהה בזמן הנכון. זהו ניצחון חשוב מאוד עבורנו, ומהווה המשך לכושר הטוב בו אנו נמצאים בחודשים האחרונים".

"אני שמח ששיחקנו טוב ועברנו את המשחק הזה בשלום עם כל הפצועים שלנו", אמר יוגב אוחיון בסיום. "המטרה הייתה לשחק טוב ולנצח כמובן, ואני שמח שעשינו את זה, גם אם זה הגיע בדרך הקשה. האופי של הקבוצה השתנה, אנחנו מנצחים משחקים במחצית השנייה, להבדיל מתחילת השנה". על העימות הגדול מול צסק"א מוסקבה ביום שישי אמר אוחיון: "צסק"א קבוצה חזקה, מהטובות באירופה. אני מאמין שהמאמנים יכינו אותנו היטב ומקווה שנשיג את הניצחון".

בצד המפסיד, אמר אפיק ניסים בסיום: "הייתה אווירה טובה של כדורסל. הובלנו כבר ב-10 הפרש ברבע השלישי והיינו צריכים פשוט להיות יותר מרוכזים בשביל לשמור על ההפרש ואפילו להגדיל אותו. סבלנו מחוסר ריכוז בהגנה ובהתקפה. באנו עם תוכנית משחק וברבע הרביעי יצאנו ממנה. זה שאנחנו חסרים זר לדעתי פחות משפיע, אנחנו מספיק עמוקים בשביל להסתדר גם עם שלושה זרים, והוכחנו את זה גם היום מול מכבי. המקום הרביעי זו מטרה שלנו, אני עדיין חושב שאנחנו יכולים להגיע למקום הזה, אבל לצערי זה לא תלוי בנו".

שחקן הפועל תאילת אפיק ניסים. ניב אהרונסון
מתמקד במקום הרביעי. אפיק ניסים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully