וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את נס ציונה 83:92

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות לאלופה, והובילו אותה לניצחון למרות תצוגת יחיד של האניקאט (24 נקודות) בצד השני

דרור חג'ג' שחקן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
נעצר אחרי הפציעה. האניקאט/ניב אהרונסון

המחזור ה-19 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של האלופה מכבי חיפה על עירוני נס ציונה, בקרב צמרת באולם רוממה. דני פרנקו יכול לחזור לחייך לאחר ההפסד המאכזב לנימבורק, שמנע ממנו ומקבוצתו להבטיח העפלה לשלב הבא ביורוקאפ. כעת, הירוקים יתפנו להתכונן למשחק הקשה והחשוב ביותר שלה העונה, ביום רביעי מול חימקי בבית, ולקראת המשחק, הם יכולים להיות מעודדים מהתרומה הסולידית של שחקני החמישייה, ובעיקר מזו של אדריאן הנינג, שהולך ומתאקלם בכרמל וקלע הערב 14 נקודות, כולל ארבע מכריעות לקראת הסיום. דונטה סמית' סיים עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למרות ערב פושר, ובריאן רנדל היה נהדר עם 16 ו-10 ריבאונדים. טיילר האניקאט קלע 24 נקודות מהירות עד לרבע השלישי, אך נמפצע בהמשך, ירד לטיפול, וכשחזר לפרקט זה היה מאוחר מדי והוא אפילו לא הוסיף נקודה למאזנו האישי. מיטשל וואט הוסיף 16. אם זילברשטיין מחפש נחמה, לפחות טל דן שב מהיעדרות בת חודש וחצי בעקבות פציעה.

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ועכשיו לחימקי. מורן רוט/מגד גוזני

מהלך המשחק

מורן רוט ובריאן רנדל פתחו חזק, קלעו מכל מקום והעלו את חיפה ליתרון מהיר של 5:12. רנדל התעופף לדאנק אדיר במתפרצת, והנסיונות של וואט להשיב את קבוצתם למשחק לא עלו יפה. קורי קאר, ששב לראשונה לרוממה מאז זכה שם באליפות עם הירוקים אשתקד, קיבל דקות ראשונות בנס ציונה. האניקאט חימם את הידית, הגיע ל-9 נקודות והחזיר את נס ציונה לפיגור 19:14 בלבד. האניקאט חתם את הרבע עם פולו דאנק שקבע 20:24 לחיפה בתום הרבע הראשון. בן רייס תפר שש נקודות רצופות בפתיחת הרבע השני, אך האניקאט המשיך ללהוט וקלע שלשה משלו בצד השני. טל דן חזר מהיעדרות בת חודש וחצי וקלע שתיים ראשונות, אך מורן רוט ובן רייס המשיכו להפציץ והעלו את חיפה ליתרון 32:42. נס ציונה השלימה קאמבק והורידה ל-40:42. חיפה ירדה להפסקה ביתרון 40:45.

האניקאט חזר לפרקט עוד יותר לוהט, והגיע ל-24 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים שלוש דקות מפתיחת הרבע השלישי. גם גיל אמיתי נכנס לעניינים עם שלשה ןחדירה נאה, ונס ציונה הובילה 51:55, 4 דקות לסיום הרבע השלישי. בשלב זה האניקאט נפגע, נשכב על הפרקט והורד לקבלת טיפול וחיפה ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון. היא סיימה את הרבע השלישי ביתרון 59:60. קורי קאר צלף שלשה שהשוותה ל-64:64 בפתיחת הרבע הרביעי, נואלס צלף שלשה משלו ונס ציונה עלתה ליתרון נקודה. חיפה התעוררה בדיוק בזמן, ושלשה של מורן העלתה אותה ליתרון 74:76, ארבע דקות לסיום. האניקאט חזר למגרש אחרי הפציעה, אך חיפה הגדילה את ההפרש ל-6, ועלתה ל-74:80. נס ציונה לא ויתרה וצמצמה ל-82:79 בלבד, שתי דקות לסיום. אך אז חיפה לחצה שוב על הדוושה, ודאנק של רנדל סגר עניין. 83:92 לחיפה בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
חזר אחרי חודש וחצי. טל דן/ניב אהרונסון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 18 (12 מ-13 מהעונשין), 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-7 איבודים, בריאן רנדל 16 ו-10 ריבאונדים, אדריאן הנינג 14, מורן רוט 13 ו-10 אסיסטים, בן רייס 13, דגן יבזורי 11, עידו קוז'יקרו 3, אלכס צ'וברביץ' 2, אורי קוקיה 2. דויד קוביאן שותף (2 דקות) ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: טיילר האניקאט 24 (7 מ-7 ל-2, 3 מ-4 ל-3), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, מיטשל וואט 16 (7 מ-9 מהשדה) ו-8 איבודים, פרסטון נואלס 11, דיימון סימפסון 10, טל דן 8, קורי קאר 7, גיל אמיתי 5, מאיר טפירו 2 (1 מ-5 מהשדה). רז זהביאן שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully