וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון קשה לריאל מדריד, הצגה לקיינר מדלי

הבלאנקוס גברו 74:78 בחוץ על קובאן. 21 נקודות לאקס מכבי ב-71:87 של מלאגה על פנא', פנר/אולקר פירקה את לבוראל

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס מול קרם גונלום שחקן אנדולו אפס. GettyImages
סידר לאולימפיאקוס ניצחון קליל על אפס. ספאנוליס מול גונלום/GettyImages

אחרי פגרה בת שבוע, שלב הטופ 16 של היורוליג חזר היום לעניינים עם שישה משחקים. המפגשים המעניינים הגיעו מבית ה' כשאולימפיאקוס הביסה 60:78 את אנאדולו אפס, ופנרבחצ'ה/אולקר פירקה 64:98 את קוצ'ה לבוראל ויטוריה. הצגה של קיינר מדלי הוליכה את מלאגה ל-71:87 על פנאתינייקוס. בבית ו' של מכבי תל אביב ניצחה ריאל מדריד את קובאן 74:78 בחוץ ןבמשחק נוסף בבית ז'לגיריס קובנה ניצחה 77:89 את פרטיזן בלגרד.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
שוב היה האיש של ריאל ברגעי ההכרעה. סרחיו יול/GettyImages

בית ה'

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 60:78

אחרי שפתחה את הטופ 16 במאזן 3:1, השיגה אלופת אירופה שני ניצחונות רצופים שהחזירו אותה למאבק על כרטיס להצלבה והערב השיגה ניצחון נוסף וקליל במיוחד. הטורקים הגיעו למשחק הזה ללא סקוטי הופסון הקלע המוביל שלהם והיוונים ניצלו זאת כדי לברוח כבר ברבע הראשון בו הם קלעו 24 נקודות ועצרו את אפס על 12 בלבד כשהמשך המשחק היה לפרוטוקול בלבד. ואסיליס ספאנוליס נתן עוד הצגה עם 16 נקודות ושלושה אסיסטים. בריאנט דנסטון ומאתיו לוצ'בסקי הוסיפו 13 כ"א. זוראן פלאניניץ' היה היחיד שקלע בדאבל פיגרס אצל הטורקים עם 13 נקודות.

פנרבחצ'ה/אולקר - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 64:98

החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' הגיעה למפגש הזה עם הגב אל הקיר ומאזן מביש של 1:4, אבל פשוט התפוצצה על הקבוצה של סרחיו סקריולו עם תצוגה התקפית מדהימה. הבאסקים האומללים עוד ניסו לעמוד בקצב של הטורקים ברבע הראשון, אבל רבע שני של 14:29 לטורקים סגר עניין ולקראת הסוף ההפרש רק גדל. בויאן בוגדנוביץ' הגארד הקרואטי הוליך חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 17 נקודות. נמנייה בייליצ'ה כיכב מול האקסית עם 14 נקודות . טיבור פלייס הסנטר הגרמני הוביל את המפסידים עם 14 נקודות אבל הבאסקים איבדו סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה אחרי ההפסד החמישי שלהם בשישה משחקים.

מלאגה - פנאתינייקוס 71:87

עם כל הכבוד לריאל מדריד, מכבי, פנר/אולקר וכל היתר, ההצגה הגדולה של הערב שייכת למלאגה ובעיקר לאיש אחד - ניק קיינר מדלי. הפורוורד שסבל ולא התאקלם במכבי תל אביב נתן משחק ענק והוליך את קבוצתו עם 21 נקודות ו-5/6 מחוץ לקשת ו-23 נקודות מדד. ריאן טולסון הוסיף 20 נקודות וארבע שלשות ובסך הכול קלעה מלאגה 15 שלשות מתוך 27 ניסיונות. זה היה הפסדה השלישי ברציפות של פנאתייקוס שהסתבכה מאוד בבית. מלאגה מצידה חזרה לחיים עם ניצחון שלישי בשלב הטופ 16.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית ו'

לוקומוטיב קובאן - ריאל מדריד 78:74

אחרי הזכייה הדרמטית בגביע הספרדי והניצחון הדחוק מול מכבי תל אביב במחזור היורוליג הקודם, ריאל המרשימה שוב נתקלה בקשיים ברוסיה אבל יצאה עם ידה על העליונה וקטעה את רצף שלושת הניצחונות הרצופים של קובאן. הבלאנקוס פתחו את המשחק הזה רע מאוד ופיגרו כבר 3:16, אבל רבע שני של 13:22 העלה אותם ליתרון קטן לקראת הרבע האחרון . הרוסים עשו ניסיון קאמבק נוסף ושלשה של קלינייטיס 1:46 דק' לסיום קבעה שוויון 74, אבל הרוסים לא עמדו בלחץ וסלים של מירוטיץ' וסרחיו רודריגס קבעו את תוצאת הסיום. סרחיו רודריגס הוליך את קלעי ריאל עם 16 נקודות ו-28 נקודות מדד. סרחיו יול הוסיף 15 וניקולה מירוטיץ' 12. דריק בראון הצטיין בקובאן עם 21 נקודות, קלינייטיס הוסיף 15 למפסידים. ריאל פתחה פער בראשות הבית על פני צסק"א מוסקבה ומכבי תל אביב שתוכל שוב להיצמד אליה אם תנצח במשחק שלה את באיירן מינכן.

ז'לגיריס קובנה - פרטיזן בלגרד 77:89

שתי הקבוצות החלשות בבית ו' נפגשו למשחק שסיפק לליטאים את הניצחון הראשון שלהם בשלב הטופ 16. ז'לגיריס ניצלה הרכב חסר ופצוע של פרטיזן וסגרה עניין כבר ברבע הראשון אותו היא ניצחה 16:29. ללא קשישטוף לברינוביץ' שעבר לוולנסיה, ג'סטין דנטמון לקח את המשחק הזה על כתפיו והוליך את המנצחים עם 23 נקודות, כולל 5/10 מחוץ לקשת. מרטינס פוצ'יוס הוסיף 18 לליטאים. בויאן בוגדנוביץ' היה כרגיל הקלע המוביל של הסרבים עם 24 נקודות

בויאן בוגדנוביץ' שחקן פנרבחצ'ה/אולקר מול דויד ילניק. GettyImages
הוביל רשימה של חמישה קלעים בדאבל פיגרס. בודגנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully