וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה סוערת: למה בכה מריו באלוטלי?

החלוץ דמע לעיני המצלמות בנאפולי, ובארץ המגף תוהים: האם אלו קריאות גזעניות, משבר על רקע אישי או אכזבה מההפסד?

שחקן מילאן מריו באלוטלי. GettyImages
מה מקור הדמעות? באלוטלי על הספסל אמש/GettyImages

ערב עמוס וגדוש ברגשות עבר על יושבי אצטדיון סאן פאולו בנאפולי אמש (שבת). הקבוצה הביתית הנחילה הפסד ראשון למאמן מילאן קלרנס סיידורף, עאדל טעראבט כבש שער בבכורה אצל הרוסונרי, גוקאן אינלר כבש והקדיש מחווה מרגש לכרמלו אימבריאני, שחקן נאפולי לשעבר שהולך לפני שנה, אך באיטליה עסקו ביום שלמחרת בשאלה אחת: למה בכה מריו באלוטלי? החלוץ הסורר של מילאן הוחלף על ידי ג'אמפאולו פאציני במהלך המחצית השנייה, וכעבור דקות ספורות נתפס בעדשת המצלמה כאשר הוא מזיל דמעות.

'סופר מריו' עצמו סירב להתראיין בסיום המשחק, אך באיטליה כבר בחשו בעניין, וחלק מכלי התקשורת הגיעו למסקנה נחרצת: הבכי של באלוטלי בא כתוצאה משירים גזעניים של אוהדי נאפולי, שכוונו כלפיו. גם קלרנס סיידורף שמר על עמימות בסיום, אך הבין לליבו של שחקנו. "מה יש להגיד על זה? אלו היו דמעות של ספורטאי. מריו אנושי. הדברים האלה יכולים לקרות הרבה פעמים בכדורגל, בספורט, או בכל דבר. למעשה, חשבתי שהדמעות הללו היו יפהפיות. שחקני כדורגל יכולים לבטא את עצמם גם בצורה הזאת. אין שום דבר חריג בזה, גם אני חוויתי את זה כשחקן".

נאפולי ניצחה 1:3 את מילאן, באלוטלי הוחלף ובכה

מאמן מילאן קלרנס סיידורף. GettyImages
"אין שום דבר מביש בלבכות". סיידורף/GettyImages

שחקני מילאן ניסו להבין בעצמם מה גרם לבאלוטלי להישבר לעיני המצלמות. איגנציו אבאטה הסביר ש"מריו באמת אכפתי כלפי כל מה שקורה במילאן, הוא מאוד רוצה להטביע את חותמו. הוא בחור סנטימנטלי. חבל שהוא לקח את זה כל כך קשה, הוא צריך להישאר עם הראש למעלה".

בימים שחלפו חווה באלוטלי מספר אירועים שעל פי אחיו, אנוק ברואה, גרמו לו ל"התפרצות רגשות". השבוע קיבל את תוצאות ה-DNA שאוששו את הטענה שחברתו לשעבר, רפאלה פיקו, הרתה לו וילדה לו בת. באיטליה מעריכים כי באלוטלי ביקר את ביתו לראשונה השבוע, מאחר שפיקו מתגוררת בעיירה סמוכה לנאפולי.

אחיו של באלוטלי ביקש מכולם להניח לו. "בואו לא נתחיל לשים תמונות שלו בוכה, לעזאזל. תעזבו אותו בשקט ופעם אחת תעמידו פנים שזה בכלל לא קרה. זה היה שבוע קשה עבורו", צייץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מילאן מריו באלוטלי חוגג עם חבריו. GettyImages
זוכה לתמיכה מחבריו. באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully