וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ביינום חתם באינדיאנה: "המקום הנכון עבורי"

הסנטר הבעייתי יגבה את רוי היברט. בירד: "ביג מן מוכשר עם נסיון". נייט רובינסון גמר את העונה, פרקינס מהלל את דוראנט

אנדרו ביינום שחקן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
יגבה את רוי היברט. ביינום/AP, Tony Dejak

אחרי שהיה מועמד למספר קבוצות שונות, ביניהן גם מיאמי, חתם היום (שבת) אנדרו ביינום עד סוף העונה באינדיאנה. הסנטר הבעייתי שנשלח מקליבלנד לשיקגו במסגרת עסקת לואל דנג ומיד שוחרר משורות הבולס יגבה את רוי היברט, ויצטרף לקבוצתו החדשה במהלך השבוע הבא. בארצות הברית יש שטוענים כי הפייסרס ביצעו את המהלך הזה בעיקר כדי שביינום לא יחתום באף קבוצה אחרת - ספציפית, במיאמי - אולם לסנטר עצמו זה לא ממש מפריע.

"יהיה נהדר לגבות את רוי היברט ואעשה מה שאפשר כדי לעזור לקבוצה", אמר ביינום. "זו לא היתה החלטה קשה, הרגשתי שזה המקום הנכון עבורי ואני חושב שיש לנו סיכוי מצוין לזכות באליפות".

לארי בירד אמר: "כמובן שאנחנו שמחים לצרף אותו. הוא מספק לנו עוד גודל שהיינו צריכים, הוא ביג מן מוכשר עם נסיון ברמות הכי גבוהות וככל שהוא יקבל יותר דקות, התרומה שלו תהיה מכרעת".

טיי לוסון שחקן דנבר נאגטס עם נייט רובינסון. AP
עד עכשיו רק טיי לואסון היה פצוע, כעת גם נייט-רוב מצטרף אליו/AP

עוד ברחבי הליגה

* נייט רובינסון עבר ניתוח בנסיון לאחות קרע ב-ACL בברכו השמאלית, ובכך סיים את העונה.

* הפורוורד של שיקגו טאג' גיבסון מבוקש על ידי הלייקרס, וושינגטון ושארלוט - כולן, על פי דיווחים, כבר פנו לבולס בנסיון לצרפו.

* הרצף של קווין דוראנט נגמר אמש כשהסקורר העילאי קלע 26 נקודות "בלבד" בניצחון הקליל על ברוקלין, אך המחמאות ממשיכות להגיע. "מעולם לא ראיתי שום דבר כמוהו", אמר סנטר הת'אנדר קנדריק פרקינס. "שיחקתי עם כמה שחקנים גדולים, אבל אף פעם לא ראיתי מישהו שקולע כל כך בקלות. יותר מדי בקלות. כל זריקה שהוא לוקח - על רגל אחת, פייד-אוויי - אתה תמיד בטוח שזה נכנס. ואז זה נכנס".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully