וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אפשר להתמודד עם הקבוצות החזקות ביותר"

30.1.2014 / 23:51

במכבי ת"א אופטימיים למרות ההפסד: "שיחקנו טקטית בצורה פנטסטית". גודס: "יכולים לסיים ראשונים". פניני: "אפשר להיות גאים"

עריכה: גדי ויינסטוק

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב, שעמד על 17 בכל המסגרות, נקטע הערב (חמישי) במדריד אחרי שצהובים הפסידו לריאל המקומית 74:68. יחד עם זאת, דיוויד בלאט ושחקניו יכולים להיות מרוצים מתצוגת כדורסל מצוינת שלהם נגד הקבוצה שנחשבת לטובה ביותר באירופה העונה, אחת שלא הפסידה בביתה ב-20 משחקים ברציפות.

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן ריאל מדריד מרכוס סלוטר. GettyImages
מכבי תל אביב הפסידה, אבל יכולה להיות מרוצה/GettyImages

דיוויד בלאט סיכם: "הייתה לנו הזדמנות כי היינו טובים עד הדקות האחרונות. לא צריך להיות מאוכזבים מההפסד, אבל צריך להיות מאוכזבים שלא ניצלנו את האפשרות שייצרנו לעצמנו וניצחנו, וזה חבל, כי היינו שם ופספסנו את זה. היו כמה פעולות של שחקנים שניסו לעשות דברים שהם לא אמורים ולא צריכים לעשות. היו חדירות של פניני ובלו שלא היו במקום בכלל, היקמן הלך פעם אחת לא לכיוון הנכון".

המאמן הוסיף: "שיחקנו טקטית בצורה פנטסטית, הוצאנו לפועל כמעט את כל תכנית המשחק שלנו. היו כמה זריקות שאם היו נכנסות אתה גיבור, ואם הן יוצאות אז אי אפשר להאשים את השחקנים. זה מסוג המשחקים מהם אתה יוצא מאוכזב, אבל גם עם ביטחון והרגשה שאתה יכול להתמודד עם הקבוצות החזקות ביותר".

בלאט נשאל על אפשרות צירוף שחקן פנים נוסף, ואמר: "אני מקווה שנביא ומקווה שהוא יקלע פאולים".

גיא גודס אמר לחדשות הספורט: "היו חסרים לנו הדברים הקטנים בסוף. דברים כמו לא להשאיר את יול לשתי שלשות ולעשות את המהלך ההתקפי הנכון בסיום. שלטנו בקצב של המשחק והם נכנסו ללחץ כי הם רצו לרוץ ולרוץ. כולם חשבו שהם יקלעו את ה-95 נקודות שלהם, כמו שהם עושים לכל הקבוצות בבית שלהם, אבל באנו מאוד מוכנים. רצינו לשלוט בקצב, לא לרוץ. אפשר לסיים במקום הראשון בבית, אנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח כל קבוצה בכל מקום".

גיא פניני, שהיה נפלא עם 15 נקודות ו-5 צליפות מחוץ לקשת, אמר: "הרגשת הפספוס גדולה. ביצענו יפה את תוכנית המשחק וזה כבר היה בידיים שלנו, אבל הטעויות בסוף וכמה פספוסים עלו לנו בהפסד ולכן זה מאוד כואב. עם זאת, אני חושב שאנחנו יכולים להיות מאוד גאים. שיחקנו נגד הקבוצה הכי איכותית ועמוקה ביורוליג, שדורסת כל דבר אצלה בבית, וראינו שאנחנו שם, מתמודדים איתם כמו גדולים, בלי שום פחד. אם נדע להמשיך ככה דברים טובים יקרו לנו. אני מאמין שכל אוהד מכבי שראה אותנו היום היה גאה בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. GettyImages
"הייתה לנו הזדמנות כי היינו טובים עד הדקות האחרונות". בלאט/GettyImages

בצד השני, המצטיין במשחק סרחיו יול אמר: "אני מנסה לתת 100 אחוז כל משחק, הלילה זה היה התור שלי לקלוע את הקליעות. זה היה חשוב כדי שצסק"א ומכבי לא יפתחו פער מולנו במיקום. כקבוצה, אלו משחקים שאתה חייב לנצח בהם. האוהדים היו נפלאים הלילה ותמכו בנו לאורך כך המשחק. יש לנו הרבה אמביציה ואנחנו רוצים לחזור על ההישגים שלנו".

רודי פרננדס הבלתי נגמר הודה בסיום: "זהיה המשחק קשה, אבל שיפרנו את ההגנה שלנו בשני הרבעים האחרונים מה שאיפשר לנו לרוץ. האוהדים שלנו עזרו לנו הרבה, הם איפשרו לנו לאסוף את עצמנו ולנצח. ניסיתי לעזור לקבוצה בכל אספקט שיכולתי, אני לא רק קולע נקודות. אומרים שאפשר ללמוד יותר מהפסדים מאשר מניצחונות, והפסדנו לקבוצה גדולה כמו צסק"א. חזרנו משם עם הרבה אנרגיה והשגנו את הניצחון. יש לנו עכשיו ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים וזו פתיחה טובה עבורינו".

פליפה רייס הוסיף: "זה היה משחק קשה, קשוח, שהאוהדים נהנו לראות. הצגנו הגנה טובה במחצית השנייה, אבל פספסנו הרבה קליעות. בהגנה שיחקנו כקבוצה".

שחקן ריאל מדריד מרכוס סלוטר חוגג. GettyImages
קשה, אבל הם שוב חזק במירוץ למקום הראשון. סלוטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully