וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1

ווצ'יניץ' קרוב מתמיד לארסנל, קבאיי הוצג בפריס סן ז'רמן. וגם: רכש לבאזל, קבוצה חדשה למועמד של מכבי חיפה ולקשר נבחרת ארגנטינה

יוהאן קבאיי שחקנה החדש של פריס סן ז'רמן. AP
מציג את החולצה החדשה. יוהאן קבאיי בפ.ס.ז'/AP

העברות

* רשמית: הקשר יוהאן קבאיי חתם לשלוש שנים וחצי בפריס סן ז'רמן וקיבל את החולצה מספר 4 אצל האלופה הצרפתית. ניוקאסל קיבלה כ-16.5 מיליון ליש"ט.

* ניוקאסל צירפה בהשאלה את החלוץ ההולנדי לוק דה יונג (23) מבורוסיה מנשנגלדבאך. תהיה לה אופציה לרכוש אותו בקיץ ב-8 מיליון ליש"ט.

* החלוץ המוכשר בן ה-18 של ברצלונה ז'אן מארי דונגו האריך את החוזה שלו עד 2017. כחלק מהחוזה החדש הוכנס סעיף שחרור בגובה 12 מיליון יורו.

* שוער קטאניה מריאנו אנדוחאר חתם בנאפולי, אבל יצטרף אליה בסוף העונה. עד לסוף השנה הוא ימשיך לשחק כמושאל בקטאניה.

* וולטר מונטיז'ו, שחקן נבחרת ארגנטינה בן ה-29, נמכר מסנטוס הברזילאית לשאנדונג לוננג הסינית תמורת 7.5 מיליון יורו.

* סבסטיאן קורשיה (24), המגן הימני של סושו ואחד השחקנים המבוקשים בליגה הצרפתית, חתם על חוזה לארבע שנים וחצי בליל, שמיהרה לצרפו בעקבות הפציעה של פרנק בריה ושילמה 2.3 מיליון יורו.

* באזל מתחזקת: יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית צירפה את הבלם הצ'כי מארק סוכי (28), שהגיע תמורת 500 אלף יורו מספרטק מוסקבה.

* גארי מנדס רודריגס, הקיצוני השמאלי של לבסקי סופיה שהוזכר כמועמד למכבי חיפה, עבר בהשאלה לאלצ'ה מהליגה הספרדית הבכירה. אלצ'ה תוכל לרכוש את ההולנדי שמייצג את כף ורדה ב-600 אלף יורו.

* הושלמה השאלתו של לאנדרו פראדס מבוקה ג'וניורס לקייבו. הקשר הארגנטינאי בן ה-19 ישחק בשורות הקבוצה מוורונה עד סוף העונה, ולקייבו תהיה אופציה להשאירו לעונה נוספת.

שחקן שאלקה, יוליאן דראקסלר. רויטרס
עוד צעד ללונדון. דרקסלר/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, מירקו ווצ'יניץ' יעבור בהשאלה מיובנטוס לארסנל. שני המועדונים סיכמו את העסקה, והחלוץ המונטנגרי בן ה-30 צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות בלונדון ולשחק עד סוף העונה במדי התותחנים, אחרי שכבר אמור היה לעבור לאינטר בטרייד תמורת פרדי גוארין.

* ארסנל ממשיכה לנסות לצרף את יוליאן דרקסלר להגיע אליה והגישה הצעה בגובה 24.7 מיליון ליש"ט בכדי לנסות ולהשלים את העסקה עד ליום שישי הקרוב, כך מדווח "דיילי סטאר". כמו כן, ב"מירור" מדווחים שארסן ונגר אישר שאלברו מוראטה מריאל מדריד עשוי להגיע כמושאל.

* בקרדיף עוקבים מקרוב אחרי מעמדו של ווילפריד זאהה כאשר אולה גונאר סולשאר מקווים שמנצ'סטר יונייטד תסכים להעבירו בהשאלה.

* שחקנה של פורטו אליקים מנגלה עשוי להגיע למנצ'סטר סיטי תמורת 40 מיליון יורו. הבלם הצרפתי בן ה-22 משחק מאז 2011 בפורטו.

* על פי "אס", ולנסיה הסכימה להעביר את הקשר אנדרס גוארדדו לבאייר לברקוזן.

* האם יש סיכוי שליאונל מסי יגיע לפריס סן ז'רמן יום אחד? אחרי הדיווחים והספקולציות, נשיא האלופה, נאסר אל חליפי, מודה: "יש לנו גבולות. אנחנו אף פעם לא נחתים אותו. אני מרוצה מהסגל הנוכחי שלנו. השחקנים הכי טובים נמצאים אצלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו. GettyImages
המחליף המושלם? אדין דז'קו/GettyImages

* אינטר רוצה להתחזק בחלוץ בן ה-22 רוחליו פונס מורי שמשחק בבנפיקה. קשר ולנסיה חואן ברנאט מחוזר בנאפולי.

* מונאקו ממשיכה לחפש מחליף ראוי לרדאמל פלקאו שמושבת עד לסיום העונה ועל פי "4-4-2" קיים סיכוי שאדין דז'קו יגיע ממנצ'סטר סיטי לשורות הקבוצה הצרפתית.

* בלמה של מילאן כריסטיאן זקארדו עשוי לעבור לפולהאם כחלק מטרייד שישלח את עאדל טארבאט לרוסונרי. מי שצפוי להחליף את טארבאט הוא חלוצה של אולימפיאקוס, קוסטאס מיטרוגלו.

* האם קשרה האוקראיני של דנייפרו יבגן קונופליאנקה יעבור לליברפול? ב"טלגרף" מדווחים שהמועדון ממרסיסייד שוקל לצרף את השחקן במסגרת עסקה שעשויה להסתכם בכ-16 מיליון ליש"ט.

* "סקיי איטליה" מדווח כי אינטר סיכמה עם לאציו על החתמתו של הקשר הברזילאי הרנאנס תמורת 13 מיליון יורו ואיברהימה מב'ייה. כמו כן דווח כי הנראזורי מתקרבים להחתים את נאני ממנצ'סטר יונייטד.

* עוד מ"סקיי איטליה": המגעים על העברתו של אנדרה ראנוקיה מאינטר לגלאטסראיי עלו על שרטון. הטורקים מגששים בנוגע לשחקן קליארי דוידה אסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully