וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס נעצרה מול לאציו, בופון הורחק

רצף 12 ניצחונות ליגה של האלופה נבלם עם 1:1 באולימפיקו, השוער ראה אדום אחרי הכשלה על קלוזה, תיקו גם לנאפולי

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
כבש משחק חמישי ברציפות. יורנטה חוגג/AP

אחרי האקשן בגביע באמצע השבוע, כולל הניצחון של רומא על יובנטוס והדחתה של מילאן, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-21 בליגה האיטלקית עם הפתעה גדולה: יובנטוס האלופה נעצרה אחרי 12 ניצחונות ליגה רצופים וסיימה ב-1:1 את המשחק החוץ שלה מול לאציו, במשחק שבו בופון השוער והקפטן שלה הורחק במחצית הראשונה. התיקו הזה לא הזיק יותר מדי ליובנטוס אחרי שנאפולי השלישית סיימה באותה תוצאה את משחק הבית שלה מול קייבו. רומא השניה תנסה לצמק פערים בפסגה כשתתארח מחר אצל ורונה למשחק מוקדם בצהרי היום.

ג'נארו סארדו שחקן קייבו. GettyImages
שער נדיר. ג'נארו סארדו/GettyImages

נאפולי - קייבו 1:1

המארחים איבדו שתי נקודות חשובות בקרב על המקום השני, דווקא מול קבוצת התחתית שלא ניצחה בחמשת משחקי הליגה הקודמים שלה. רפא בניטס המשיך עם רפאל בין הקורות, אבל בדקה ה-18 גם הוא לא יכול היה להושיע מול הטיל של ג'נארו סארדו, שביצע דאבל פס עם סיריל תרו וירה תוך כדי תנועה לחיבורים. נאפולי הייתה קרובה לשוויון, אלא שדריס מרטנס הבלגי נעצר לא פחות משלוש פעמים בקורות. השער נותר מכושף עד הדקה ה-88, אז הבלם ראול אלביול הוריד בחזה ובעט בחצי יעף פנימה, כשהשוער כריסטיאן פוג'וני רק נגע בכדור. שער בכורה לאקס ריאל מדריד באיטליה. קשר הרכש ז'ורז'יניו נכנס כמחליף להופעת הבכורה שלו בנאפולי, שנמנעה מהפסד בית שני העונה והיא במקום השלישי עם 44 נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני לאציו חוגגים עם מירוסלאב קלוזה. GettyImages
עצרו את הריצה של יובנטוס. שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

לאציו - יובנטוס 1:1

אחרי ששברה את שיא המועדון עם 12 ניצחונות ליגה רצופים, יובנטוס הגיעה לאולימפיקו אחרי שרק ביום שלישי הפסידה באצטדיון הזה בחצי גמר הגביע לרומא והערב גם הרצף הנהדר שלה בליגה נקטע. הגברת הזקנה שיחקה טובה, אבל בדקה ה-27 נרשם הרגע הדרמטי של המשחק כשג'אנלואיג'י בופון הכשיל ברחבה את מירוסלב קלוזה והורחק בכרטיס אדום ישיר. מרקו סטורארי השוער המחליף נכנס אל בין הקורות אך לא הצליח למנוע מאנטוניו קנדרבה לכבוש מנקודת העונשין.

למרות החיסרון המספרי, יובה הוכיחה כמה היא גדולה והשיגה את השוויון בדקה ה-60 אחרי מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים בהרמה של ליכשטיינר המגן ונגיחה קשתית של יורנטה הלוהט, שכבש משחק חמישי ברציפות. לאציו הייתה קרובה מאוד להשיג את שער הניצחון אבל סטורארי הדף נפלא נגיחה של קלוזה ממטר ובעיטה של בלדה קייטה המחליף נבלמה בקורה. הריצה המדהימה של האלופה נעצרה אך היא עדיין נהנית ממרווח ביטחון של תשע נקודות בפסגה על פני רומא השניה שתתארח מחר אצל ורונה ותנסה לצמק את הפער.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס לאחר שהורחק. רויטרס
הרחקה נדירה. בופון יורד מהמגרש אחרי האדום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully