וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "אני זכיתי בהכול, רונאלדו לא זכה בכלום"

ריברי תקף: "כדור הזהב הגיע לי. הכול פוליטיקה. איך לבאיירן יש רק 3 שחקנים בנבחרת השנה? איך לדורטמונד אין נציגים?"

הדי הזכייה של כריסטיאנו רונאלדו בכדור הזהב (כדורגלן השנה בעולם) עדיין נשמעים ברחבי תבל. שבוע בדיוק חלף מאז שהפורטוגלי הוכתר ופרץ בבכי, והיום פרנק ריברי, שהיה אחד משלושת המועמדים האחרונים, מתלונן על הבחירה וטוען שהיא הייתה פוליטית. כזכור, בשבוע שעבר מאמן נבחרת קטאר טען שהוא נדרש להצביע לרונאלדו כדי לנקות את התדמית של נשיא פיפ"א ספ בלאטר, שהסתכסך עם רונאלדו.

פרנק ריברי, ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, טקס כדור הזהב. AP
"אם ברצלונה הייתה זוכה בליגת האלופות, בנבחרת השנה היו רק שחקנים שלה ושל ריאל מדריד". ריברי מימין/AP

ריברי אמר לעיתון AZ ממינכן: "זכיתי בכל תואר אפשרי עם באיירן מינכן, בעוד רונאלדו לא זכה בכלום. אני לא עצוב, אבל זה קצת כואב. אל תבינו אותי לא נכון, אני גאה בכך שהייתי מועמד, אבל אני חושב שהגיע לי לזכות בכדור הזהב. היה ברור שרונאלדו יזכה. האריכו את הדד ליין להצבעות בשבועיים - דבר שמעולם לא קרה לפני כן. זה לא היה קשור לכדורגל, זו הייתה החלטה פוליטית".

ריברי גם התייחס לבחירתם של שלושה שחקנים בלבד מבאיירן מינכן לנבחרת השנה, לעומת ארבעה של ברצלונה שכזכור נדרסה על ידי הבווארים בחצי גמר ליגת האלופות. "רק שלושה שחקנים שלנו? זה שיגעון. תומאס מולר צריך להיות שם, דויד אלאבה צריך להיות שם, בסטיאן שוויינשטייגר צריך להיות שם, אריאן רובן צריך להיות שם".

הצרפתי הוסיף באותו נושא: "איך לבורוסיה דורטמונד לא היו שחקנים בנבחרת השנה? איפה מריו גצה ורוברט לבנדובסקי? זה לא הגיוני. אני בטוח שאם ברצלונה הייתה זוכה בליגת האלופות, בנבחרת השנה היו רק שחקנים שלה ושל ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully