וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לכם שדוראנט לא יקלע 54 נקודות מולנו, נכון"?

כוכב הת'אנדר רשם משחק שביעי רצוף בו קלע מעל 30 נקודות, ומאמן הקינגס החמיא. דוראנט: "החברים סידרו לי חסימות"

קווין דוראנט בוער. דוראנטולה קלע לפנות בוקר (שני) 30 נקודות בניצחון אוקלהומה סיטי על סקרמנטו (93:108), ורשם משחק שביעי רצוף בו הוא קולע לפחות 30 נקודות. דוראנט עשה זאת כשהוא מדייק ב10 מ-15 הזריקות שלו, וכושרו הנפלא היווה תזכורת לשיא הקריירה שלו מול גולדן סטייט בשבת, כשצלף 54 נקודות.

"החברים סידרו חסימות בשבילי", אמר דוראנט אחרי המשחק, "ראינו משהו בפיק אנד רול. איבקה עשה עבודה נהדרת כשהחליק החוצה וקלע". דוראנט מסר גם 9 אסיסטים, חלקם לסנטר, שקלע 20 נקודות. "ניסיתי להיות אגרסיבי ולתקוף את הטבעת ולהלחיץ את ההגנה שלהם. כשלא יצרתי מצב קליעה ניסיתי לייאפ. ניסיתי לקחת רק זריקות טובות".

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
אגרסיבי, חכם, מלחיץ ומנצח. דוראנט/AP

בסקרמנטו רצו כמובן לנצח, אבל זכרו שבכושרו הנוכחי של דוראנט, גם קבוצות טובות מהן כשלו. "אמרתי לכם שדוראנט לא יקלע 54 נקודות מולנו, נכון"?, אמר בחיוך מאמן הקינגס מייקל מאלון. גם דמרקוס קאזינס, שרשם משחק טוב עם 16 נקודות, החמיא לת'אנדר. "הם הוציאו לפועל את הכול בצורה מצוינת ועשו עבודה טובה, ככה שמגיע להם קרדיט".

גיבור המשחק של סקרמנטו היה אייזיאה תומאס, שקלע שיא קריירה של 38 נקודות, וקיבל מחמאות מדוראנט. "הוא היה חם, קלע הרבה שלשות, ההגנה שלנו לא הגיבה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully