וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון צמח סיכם בפראלימני הקפריסאית

שגריר חדש באי השכן: הקשר ששיחק העונה בהכח עמידר מצטרף לקבוצת התחתית, שם מעוניינים לצרף גם את בן שושן

שגריר ישראלי חדש בקפריסין. הקשר ציון צמח סיכם את תנאיו בפראלימני וצפוי לחתום בקבוצה עד תום העונה. צמח (24) כבר שוהה באי השכן וההודעה על הצטרפותו צפויה בקרוב. הקשר שגדל במכבי תל אביב רשם העונה 12 הופעות במדי הכח עמידר רמת גן ולא כבש. בנוסף, עבר בקריירה גם בסקציה נס ציונה, הפועל רמת גן, מכבי פתח תקוה ומ.ס אשדוד. הוא יהיה הישראלי החמישי באי לצד חסן אבו זייד מא.א.ק לרנקה וכן משה אוחיון, רוברטו קולאוטי ועמית בן שושן מאנורתוזיס.

צמח אמר ש"אני מאוד נרגש, זו באמת הרגשה מדהימה. קיבלתי הצעה לחתום, והגעתי הבוקר למשא ומתן. עברתי את הבדיקות בהצלחה, ומחר אני אמור לחתום. זה אתגר גדול עבורי, ואני מקווה להוכיח את עצמי על המגרש".

ציון צמח שחקן מ.ס. אשדוד לפני אורי שטרית שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מהלאומית לקפריסין. צמח/ברני ארדוב

בתוך כך, התקשורת באי השכן מדווח שגם בן שושן נמצא במגעים עם פראלימני ועשוי לעבור בהשאלה עד תום העונה. החלוץ אמנם כבש בשבת את שער הבכורה שלו במדי אנורתוזיס, אך לא זכה עד כה העונה לדקות משמעותיות וגם נאבק בפציעות כשבקפריסין טוענים שהשחקן לא נמצא בתכניות של המאמן ז'ורז' קוסטה. למרות הפרסומים, בן שושן הכחיש בפני מקורביו את האפשרות שיעבור לפראלימני וטען שיישאר באנורתוזיס עד תום העונה.

בפראלימני עברו בעבר מספר רב של שחקנים ישראלים ואימנו בה אלי גוטמן וניר קלינגר (שתי קדנציות). הקבוצה שקועה במקום הלפני אחרון עם ארבע נקודות בלבד (לאחר הפחתה של שלוש נקודות) והיא רחוקה תשע נקודות מחוף מבטחים. בסגל שלה נמצאים שני שחקנים ששיחקו בעבר בליגת העל: הקשרים הוגו לופס (רמת השרון) ו-וויליאם נג'ובו (קרית שמונה והפועל באר שבע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully