וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס על החילוף: "כעסתי בגלל שלא הבקענו"

ב"אס" חגגו את תוצאות התיקו של ברצלונה ואתלטיקו: "האופטימיות נוסקת". מרטינו: "ב-9 מתוך 10 משחקים מהסוג הזה היינו מנצחים"

ברצלונה לחצה ולחצה, אבל לא הצליחה לבצע מהפך נגד לבנטה. אתלטיקו מדריד "ישבה" על השער של סביליה במשך דקות ארוכות, אבל כשלה להשיג שער ניצחון. תוצאות תיקו זהות (1:1) של שתי מוליכות הליגה הספרדית הותירו את אמש (ראשון) את האלופה במקום הראשון ואת אתלטיקו במקום השני, אבל הכותרת של המחזור ה-20 היא החזרה של ריאל מדריד למירוץ האליפות. בארסה ואתלטי עם 51 נקודות, ריאל עם 50, איזה מאבק.

אגב, ריאל מדריד תארח ביום שבת הקרוב את גרנאדה ותוכל לעלות למקום הראשון ליותר מ-24 שעות, לאור העובדה ששתי המוליכות תשחקנה ביום ראשון. לא פלא אם כן, שהבוקר חוסה לואיס גררו מהעיתון "אס" כתב: "מי שמחייכת היום היא ריאל מדריד. מה שהיה נראה בלתי אפשרי לפני 10 מחזורים, הפך עכשיו לבר השגה. האופטימיות בריאל מתחילה לנסוק".

שחקני ריאל מדריד, אלברו מוראטה, מרסלו, כריסטיאנו רונאלדו. AP
רק נקודה מהפסגה. מוראטה, מרסלו ורונאלדו/AP

"התוצאה הזו היא לא הדבר שבשבילו הגענו לכאן. היא גם לא מה שהגיע לנו", אמר מאמן ברצלונה טאטה מרטינו אחרי ה-1:1 נגד לבנטה. הבלאוגרנה פיגרו 1:0 בדקה ה-10 מיהרו להשוות ל-1:1 כעבור תשע דקות, אבל לא הצליחו להשלים מהפך ב-71 הדקות הנותרות.

ברצלונה אמנם ציינה מחזור 58 ברציפות בפסגה, אבל שם היו מעדיפים שזה יראה אחרת. זו גם הייתה הפעם הראשונה מאז מאי 2011 בה הקבוצה לא מנצחת שני משחקי ליגה ברציפות.

מרטינו הוסיף: "היינו חסרי מזל מול השער. אין הרבה מה לומר, ניסינו ועשינו עבודה טובה, אבל השוער שלהם היה מצוין. אנחנו מאוכזבים כי לא הצלחנו לנצח ואנחנו יודעים שבתשעה מתוך 10 משחקים אחרים מהסוג הזה, היינו לוקחים את שלוש הנקודות".

המאמן הארגנטינאי התייחס בקצרה לססק פברגאס, שנראה כעוס אחרי שהוא הוחלף על ידי סרג'י רוברטו בדקה ה-73: "אני מתאר לעצמי שהוא היה מאוכזב. אפשר להבין את זה כי הוא רצה לשחק 90 דקות".

פברגאס עצמו התייחס לחילוף והבהיר: "כעסתי על איך שאנחנו נראים. שיחקתי טוב אבל הייתי מתוסכל מזה שיצרנו מצבים מסוכנים אבל לא הבקענו. זה מהימים האלה שהכדור לא נכנס. לפעמים מגיע לנו לנצח, אבל לא הפעם".

מאמן ברצלונה, חרארדו מרטינו. AP
ציינו מחזור 58 ברציפות בפסגה, אבל היו מעדיפים שזה יראה אחרת. מרטינו/AP

אתלטיקו מדריד עלתה לכר הדשא בוויסנטה קלדרון אחרי שהמשחק של ברצלונה הסתיים. דייגו סימאונה ושחקניו ידעו שניצחון ביתי על סביליה יקפיץ אותם לפסגה ולפער של שתי נקודות מהאלופה, אבל הסתפקו ב-1:1.

המאמן הארגנטינאי סיכם: "זה היה משחק מהסוג לו ציפינו, משחק שיוכרע בפרטים הקטנים, משחק צמוד ואולי אפילו מכוער. בסופו של דבר לקחנו נקודה שסייעה לנו. אם אנחנו לא מצליחים לאסוף שלוש נקודות, עלינו לדעת להעריך את ערכה של נקודה אחת".

סביליה התגוננה במשך דקות ארוכות, בעיקר בדקות הסיום בהן השחקנים שלה גם משכו זמן במטרה לשמור על התוצאה. סימאונה אמר: "היריבות שלנו מתחילות לשחק נגדנו בצורה שונה וגם סביליה שינתה את השיטה שלה. קרלוס באקה ואיבן ראקיטיץ' ירדו אחורה לשמור על שחקני הקישור שלנו, סביליה שיחקה נגדנו כמו שהיא הייתה משחקת נגד ברצלונה".

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. AP
"סביליה שיחקה נגדנו כפי שהיא הייתה משחקת נגד ברצלונה". סימאונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully