וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: מאיר גבאי שוחרר, לאופר: "הוא מהמר בבטים"

18.1.2014 / 20:47

שיחה קשה נערכה בין הבלם ליו"ר דני לאופר, ובסיומה שוחרר השחקן. לאופר אישר את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "לא אמרתי שהוא הימר על משחקים, אבל מי שמהמר בבטים לא יהיה כאן". אין לקשר בין הפרשה שהתפוצצה ברמת השרון לבין שחרור השחקן. גבאי סירב להגיב

חוסר השקט בהפועל ניר רמת השרון נמשך. יממה לפני המשחק בטדי (ראשון, 20:15, ספורט 1 ו-HD), שוחרר הערב (שבת) הבלם מאיר גבאי מהקבוצה. גבאי ערך שיחה קשה עם היו"ר דני לאופר ובסיומה הודיע לו לאופר כי הוא משוחרר מהמועדון.

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
הבלגן ברמת השרון נמשך. גבאי/ברני ארדוב

לאופר אמר לשחקן בשיחה כי "אני יודע שאתה מהמר בבטים ולכן אתה משוחרר מהקבוצה". לאופר אישר את פרטי השיחה לוואלה! ספורט ואמר: "אמרתי לו שהוא משוחרר כי יש לי מידע מבוסס שהוא מהמר בבטים. כל שחקן שלי שיהמר בבטים לא יהיה כאן. לא אמרתי שהוא הימר על משחקים של רמת השרון או פגע בנו, פשוט החלטתי ששחקן שיש לי ידע מבוסס שהוא מהמר בבטים, לא יהיה כאן. אם הוא טוען שזה לא נכון, שיתבע אותנו".

כידוע, בשבוע שעבר התפוצצה פרשת חשדות להטיית משחקים ברמת השרון, אשר הגיעה לחקירה במשרד החקירות ויצמן יער, אשר עובד עם ההתאחדות. אין לקשר בין סיפור השחרור של גבאי לאותה סערה מהשבוע שעבר. מאיר גבאי מסרב בינתיים להגיב.

כמו כן, לאופר נכנס היום לחדר ההלבשה, ואמר לשחקני רמת השרון: "כל מי שייקח חלק בבטים, לא משנה באיזה צורה, לא יהיה בקבוצה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל מי שייקח חלק בבטים, לא משנה באיזה צורה, לא יהיה בקבוצה". לאופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר השחרור של גבאי נמצאת רמת השרון במצוקת בלמים לקראת המשחק מחר. לכן, נראה כי גל בראל יוסט לעמדה אחורית לצידו של אלון נצר הצעיר, שצפוי לערוך הופעת בכורה. בן רייכרט אמור לפתוח בקישור האחורי יחד עם תום מנשרוב, כאשר בהתקפה אפרים טאקה מיועד להחליף את אמיר האדז'יץ' החולה.

ברמת השרון אמרו לקראת המשחק: "ברור לנו שהמצב לא אידיאלי. עשהאל בן שבת, קובי מוסא, האדז'יץ' ועכשיו גם גבאי. אנחנו עם חצי קבוצה, אבל נבוא לתת את כל מה שיש לנו ולא נחפש תירוצים. אנחנו לא מרימים ידיים באף משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully