וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: נדאל, פדרר ומארי ב-1/8, ווז'ניאקי הודחה

הספרדי ניצח את מונפיס, השוויצרי על גבאשווילי, ומארי על לופס. הדנית הפסידה למוגורוסה, ניצחונות לאזרנקה ושראפובה

למרות החום הכבד, אליפות אוסטרליה ממשיכה להתקדם והלילה (בין שישי לשבת) יצא לדרך היום השישי, במסגרתו שוחק הסיבוב השלישי. המדורג ראשון רפאל נדאל צלח את מפגשו עם גאל מונפיס הצרפתי וחלף על פניו לאחר שניצח בשלוש מערכות. רוג'ר פדרר עלה לשמינית גמר אחרי ניצחון בשלוש מערכות על גבאשווילי הרוסי, ואנדי מארי נותר מושלם וטרם שמט מערכה בטורניר גם אחרי ניצחונו על פליסיאנו לופס הספרדי. אצל הנשים, המדורגת שנייה ויקטוריה אזרנקה לא נתקלה בקשיים מול איבון מוסבורגר האוסטרית וניצחה אותה 1:6, 0:6. המדורגת שלישית מריה שראפובה דילגה על פני משוכה לא פשוטה בדמות אליז קורנה עם 1:6, 6:7. את ההפתעה של היום סיפקה גרבין מוגורוסה מספרד, שהדיחה את קרוליין ווזניאקי (10, דנמרק) אחרי שנחלצה מפיגור וגברה עליה 6:4, 5:7, 3:6

רפאל נדאל. AP
התגבר על החום ועל מונפיס/AP
רוג'ר פדרר חותם למעריצים במלבורן. AP
לא מסתבך. פדרר/AP

גברים

אתגר לא פשוט ציפה לרפאל נדאל, שפגש את גאל מונפיס. אבל בתום ההתמודדות הצרפתי, המדורג 25 בעולם, רשם הפסד עשירי ב-12 המשחקים שלו מול הטניסאי הבכיר בעולם. נדאל ניצח 1:6, 2:6, 3:6 והמשיך לשלב הבא. נדאל פתח בסערה וניצח 1:6 במערכה הראשונה בתוך 40 דקות. בתחילת המערכה השנייה נדאל פצע ונזקק לטיפול, שאפשר למונפיס קצת לסדר את הראש ולשמור על ההגשות, אולם אז נדאל דבר במשחקון השישי והמשיך ל-2:6 במערכה. מונפיס הגיש בעוצמה אדירה בתחילת המערכה השלישית, אולם נדאל התגבר גם על זה בדרך ל-3:6 ומקום בשמינית הגמר.

רוג'ר פדרר, שרשם את ניצחונו ה-70 במלבורן, התמודד בסיבוב השלישי מול טימורז גבאשווילי הרוסי, שהפתיע בסיבוב הקודם את פרננדו ורדאסקו. השוויצרי שניצח במפגש היחיד הקודם שלו מול גבאשווילי, בטורניר ווימבלדון 2007, רשם לפנות בוקר את ניצחונו השני על הרוסי ושייט לשמינית הגמר אחרי 2:6, 2:6, 3:6. פדרר מקווה לשחזר את הזכייה האחרונה באוסטרליה מ-2010, ולמרות שעד כה לא נתקל בקשיים, אין ספק שיכולתו לא להסתבך בשלבים המוקדמים עשויה לסייע לו בהמשך.

הפיינליסט מהשנה שעברה, אנדי מארי, יחלף על פני פליסיאנו לופס הספרדי (26) בזכות ניצחון חלק בתוצאה 6:7, 4:6, 2:6. הבריטי לא שמט עדיין מערכה בטורניר ונהנה ממאזן מושלם של 0:8 מול לופס אחרי המשחק הזה.

דו קרב צרפתי מסקרן היה בין ז'יל סימון לג'ו ווילפריד צונגה. סימון (18) נפצע בקרסולו בשבועו שעבר וחשש מפרישה מהטורניר, אבל נשאר, שרד, אבל מול בן ארצו המדורג 10 בעולם כוחו לא עמד לו. צונגה גבר על יריבו 6:7, 4:6, 2:6 ועלה שלב.

משחקים נוספים:

מילוש ראוניץ' (11, קנדה) - גריגור דימיטרוב (22, בולגריה) 6:3, 3:6, 6:4, 7:6
דונלד יאנג (ארצות הברית) - קיי נישיקורי (16, יפן) 7:5, 6:1, 6:0
סטפן רובר (צרפת) - מרטין קליזאן (סלובקיה) 0:6, 6:7, 4:6

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אנדי מארי טניסאי בריטי. Rick Rycroft, AP
מושלם. אנדי מארי/AP, Rick Rycroft

נשים

האלופה המכהנת ויקטוריה אזרנקה (2 בעולם) לא נתקלה בקשיים מול איבון מוסבורגר האוסטרית, שעשתה את שלה בעצם העלייה לסיבוב השלישי. והמשיכה לשמינית הגמר עם 1:6, 0:6 קליל. אזרנקה מחפשת תואר שלישי ברציפות באוסטרליה, הישג שהאחרונה שרשמה אותו היא מרטינה הינגיס (1997-1999).

מריה שראפובה, שסבלה לא מעט מהחום הכבד במרתון בסיבוב הקודם מול קארין קנאפ מאיטליה, התמודדה בסיבוב השלישי באצטדיון רוד לייבר מול אליז קורנה, ולאחר מאבק לא קל מול הצרפתייה העפילה לשמינית הגמר בזכות ניצחון 1:6, 6:7 (6:8).

אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה, המדורגת חמישית בטורניר הנשים, פגשה את אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (29), והתקשתה מאוד מול הרוסייה. רדוואנסקה נחלצה מפיגור וניצחה 7:5, 2:6, 2:6.

מריה שראפובה. AP
התגברה על החום ועל קורנה. מריה שראפובה/AP

את ההפתעה של היום סיפקה גרבין מוגורוסה מספרד, שהדיחה את קרוליין ווזניאקי (10, דנמרק) אחרי שנחלצה מפיגור וגברה עליה 6:4, 5:7, 3:6. עבור מוגורוסה התמירה בת ה-20 ההעפלה לשמינית הגמר היא הישג שיא בקריירה בטורניר גרנד סלאם.

משחקים נוספים:

ילנה ינקוביץ' (8, סרביה) - קורומי נארה (יפן) 4:6, 5:7
סימונה האלפ (11, רומניה) - זרינה דיאס (קזחסטן) 1:6, 4:6
סלואן סטיבנס (13, ארצות הברית) - אלינה סביטולינה (אוקראינה) 5:7, 4:6
קרלה סוארס נבארו (16, ספרד) - דומיניקה ציבולקובה (20, סלובקיה) 6:1, 6:0

קרוליין ווז'ניאקי. AP
ביי ביי. ווז'ניאקי/AP
גרבין מוגורוסה. AP
הישג שיא בטורניר גרנד סלאם. מוגורוסה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully