וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.1

בקהאם בדרך לריבר פלייט? לברצלונה יש מחליף לואלדס? קאלו יחזור לאנגליה? טום אינס ינדוד לצרפת? קואנטראו יקבל שיחרור? מויס יוותר על רכש? כל השמועות

שמועות

* זה מוזר: גורם בכיר בהתאחדות הארגנטינאית צייץ היום: "דייויד בקהאם ישחק במדי ריבר פלייט? למה לא?"

* דייויד מויס המתוסכל הודה לאחר ההדחה מהגביע: "יש תחושת דחיפות להחתים רכש, אבל האם השחקנים שאנחנו רוצים פנויים בינואר? אמרתי שננסה להביא שחקנים, אבל זה מוטל בספק בגלל האופן בו חלון ההעברות עובד".

* דיווחים באיטליה טוענים שראג'ה נאינגולאן, קשרה של קליארי שהוזכר כמועמד ליובנטוס, רומא, מילאן ואינטר, הגיע לסיכום עקרוני דווקא בנאפולי.

* בספרד מדווחים שפאביו קואנטראו, שמבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, מנסה לאלץ את ריאל מדריד למכור אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

* סלומון קאלו, אקס צ'לסי שפורח מחדש בליל, מבוקש על ידי ליברפול וטוטנהאם.

סלומון קאלו שחקן ליל. AP
בדרך לעוד קדנציה בממלכה? סלומון קאלו/AP

* נאסר אל חליפי, הבעלים של פריס סן ז'רמן, התייחס לשמועות הקושרות את חאבייר פסטורה לליברפול: "אני לא בטוח שהוא רוצה לעזוב. כששחקן רוצה ללכת קשה להחזיק אותו, אבל זה לא המקרה כאן. לא נשכח שהוא היה אחד מדמויות המפתח הראשונות בפרויקט שלנו כאן".

* טום אינס, קשר נבחרת אנגליה הצעירה שחוזהו בבלקפול מסתיים הקיץ וסוחט התעניינות מכל הגדולות באנגליה, מחוזר גם על ידי מונאקו.

* ניוקאסל מעוניינת לשאול את לוק דה יונג, חלוצה ההולנדי של בורוסיה מנשגלדבאך, אותו כבר ניסתה להחתים לפני שנתיים בשעוד כיכב בטוונטה.

* פיורנטינה מעוניינת בבלם מנצ'סטר יונייטד נמניה וידיץ', שחוזהו מסתיים בקיץ, אך תדרוש שיעבור בדיקה גופנית.

מנצ'סטר סיטי החתימה את זכריאס פאור, כישרון עולה שבדי בן 15, שמגיע ממאלמו: "יודע על הציפיות הגבוהות שיש ממני".

סוכנו של כריסטיאן בנטקה, שמבוקש על ידי ארסנל וצ'לסי, מכחיש: "לדבר על עזיבה זה מגוחך".

* בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה ששוערה מארק-אנדרה טר סטגן יעזוב את הקבוצה, אך לא ציינה מתי. לשוער חוזה בקבוצה הגרמנית עד יוני 2015, והוא מבוקש על ידי ברצלונה, אשר מחפשת מחליף לויקטור ואלדס. ההערכה היא שברצלונה תודיע בקרוב על החתמתו, ולפי "בילד" תשלם כעשרה מיליון יורו תמורתו.

מארק אנדרה טר סטגן שוער מנשנגלדבאך. lennart preiss, AP
יעזוב את גלדבאך. אבל מתי? מארק-אנדרה טר סטגן/AP, lennart preiss

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully