וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את רומא במשחק העונה

האלופה הנחילה הפסד בכורה לסגניתה ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגה. וידאל, בונוצ'י ו-ווצ'יניץ' כבשו, דה רוסי וקסטאן הורחקו תוך דקה

משחק העונה בליגה האיטלקית סיפק בשורה חד משמעית: יובנטוס נמצאת בליגה משלה. האלופה הביסה הערב (ראשון) 0:3 את רומא סגניתה והנחילה לה הפסד בכורה בליגה. הקבוצה של אנטוניו קונטה הגיעה למשחק הזה עם רצף מרשים מאוד של תשעה ניצחונות רצופים וגם הג'אלורוסי לא היוו עבורם משוכה גבוהה מדי בדרך לניצחון העשירי. הקבוצה של רודי גרסיה הייתה חסר אונים מול ארתורו וידאל שכבש שער נהדר כבר בדקה ה-17 וראתה את לאונרדו בונוצ'י כובש את השני בפתיחת המחצית השנייה. לקראת הסיום רומא התפרקה ואיבדה את דה רוסי וקסטאן באדומים. וויצ'יניץ' קינח מהנקודה הלבנה לקראת הסיום.

הניצחון הזה של הגברת הזקנה פתח פער של שמונה נקודות בפסגה וכנראה שגם העונה אף קבוצה לא באמת מסוגלת לדגדג אותה בדרך לסקודטו נוסף. במשחק נוסף שהסתיים מוקדם יותר ניצחה פיורנטינה 0:1 את ליבורנו, קייבו וקליארי נפרדו ב-0:0.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
לא עצר גם מול רומא. וידאל חוגג/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 7: כמעט שער מוקדם לרומא אחרי שטוטי הוביל מתפרצת של ארבעה על שלושה שחקני הגנה ומסר ימינה לפיאניץ' החופשי, אבל בופון גלש לרגליו של הבוסני והציל שער בטוח.

דקה 17: גול! יובנטוס עלתה ליתרון אחרי מהלך קבוצתי נהדר בסיומו קיבל קרלוס טבס כדור ברחבה, היתל בדה רוסי ומצא את וידאל הצ'יליאני שהסתנן לרחבה ומקרוב הקפיץ לרשת. 0:1 ליובנטוס.

דקה 20: השער של יובה העיר דווקא את רומא שהחלה לתקוף ובעיטה של קווין סטרוטמן ההולנדי מ-20 מטרים כמעט הפתיעה את בופון אבל השוער התעשת והדף לקרן.

דקה 35: הגברת הזקנה התגוננה היטב מול הלחץ של רומא וכמעט הכפילה את היתרון עם מתפרצת אותה הוביל פול פוגבה המצוין, אבל כדור העומק שלו לטבס היה מעט חזק מדי וברח החוצה.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג עם פירלו. GettyImages
לא עצרו בכתום. וידאל, פירלו וטבס חוגגים אחרי השער הראשון/GettyImages

דקה 48: גול! יובנטוס פתחה את המחצית השנייה בסערה והכפילה את יתרונה. אנדראה פירלו בעט כדור נייח מצד שמאל, בונוצ'י הבלם הסתנן מבעד להגנת רומא ודחק מקרוב לרשת. 0:2 ליובה, הג'אלורוסי בדרך להפסד בכורה העונה.

דקה 74: אדום! רומא המתוסכלת נותרה בעשרה שחקנים אחרי הכשלה גסה של דניאלה דה רוסי על בונוצ'י כובש השער השני.

דקה 75: עוד אדום לרומא! הכדור החופשי של פירלו אחרי ההכשלה של בונוצ'י גרם למהומה ברחבת רומא, לאונרדו קסטאן הבלם נאלץ להדוף את הכדור בידו והורחק.

דקה 76: גול! נגיעה היד של קסטאן הביאה לכדור עונשין מ-11 מטרים אותו בעט לרשת מירקו ווצ'יניץ' המחליף. 0:3 מוחץ ליובנטוס.

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
מצא תזמון מושלם לכבוש. בונוצ'י חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully