וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.1.14

מוחמד סלאח מגיע לחתום בליברפול, לבנדובסקי יעבור בדיקות רפואיות בבאיירן, נאפולי וברצלונה מתכננות טרייד מפתה, יונייטד שוב עשויה "לשבור את הבנק"

הבעלים של קרדיף סיטי וינסנט טאן עם אולה גונה סולשיאר. GettyImages
סופי וחתום. סולשיאר/GettyImages

העברות

* עכשיו זה רשמי: קרדיף סיטי הודיעה כצפוי על מינויו של אולה גונאר סולשיאר הנורבגי למאמן הקבוצה. האחרון נצפה כבר אתמול ביציעי אצטדיון האמריויות לצד הבעלים.

* הקשר הפורטוגלי ריקרדו קווארסמה (30) חוזר לפורטו במדיה שיחק בין 2004 ל-2008. קווארסמה לא שיחק העונה וקבוצתו האחרונה הייתה אל אהלי מדובאי.

* בראגה הפורטוגלית הודיעה על צירופם של החלוץ הרומני ראול רוססקו (בהשאלה מסביליה), הבלם אנדרה פינטו והברזילאי קאדו.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס. רויטרס
כמה נואשת יונייטד? וידאל/רויטרס

שמועות

* על פי פרסומים בתקשורת במינכן, רוברט לבנדובסקי, חלוצה הפולני הנהדר של דורטמונד, יעבור בסוף השבוע בדיקות רפואיות בבאיירן מינכן. לבנדובסקי ימשיך בדורטמונד עד סיום חוזהו, ובקיץ יצטרף רשמית לאלופת אירופה. לידיעה המלאה.

* מוחמד סלאח צפוי להגיע מחר בבוקר (שישי) לליברפול כדי לעבור בדיקות רפואיות. קשרה המצרי של באזל צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח אצל המייטי רדז וכמובן לא יהיה כבר חלק מהסגל של באזל לקראת המשחקים בליגה האירופית מול מכבי תל אביב. על פי "דיילי טלגרף", סכום ההעברה מוערך בכ-9 מיליון ליש"ט.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שנאפולי אשר מעוניינת בחאבייר מאסצ'ראנו בלם ברצלונה, תנסה לפתות את הקטלאנים עם עסקת טרייד שבמסגרתה יעשה חואן סוניגה המגן הקולומביאני את הדרך ההפוכה.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להיות הקבוצה הנואשת של חלון ההעברות, ולמשוך את כל הכותרות הגדולות וההזויות: "מירור" מדווח כי "מנצ'סטר יונייטד תשבור את הבנק" בניסיון להחתים במועדון את כוכב יובנטוס ארתורו וידאל. הצ'יליאני המצוין אומנם הביע את נאמנותו למועדון, ואף האריך את חוזהו בגברת הזקנה, אבל יונייטד הנואשת עשויה להציע לו הצעה מושכת, שליובה יהיה קשה לסרב לה.

* "דיילי מייל" טוען כי יונייטד קרובה להחתים את רוברט מוריץ' בן ה-17, הכישרון העולה של דינמו זאגרב, שערכו מוערך ב-6 מיליון ליש"ט, אך על פי הדיווח יירכש ב-300 אלף ליש"ט בלבד. צפו בקליפ הביצועים של מוריץ' למטה.

* אגב, לשם הפרופורציות, יש לציין כי מויס הצהיר אתמול ש"תהיה טעות מצדי לגרום לאנשים לפתח ציפיות לקראת חלון ההעברות".

* סוכנו של קווין דה ברוין חשף כי הקשר הבלגי רוצה לעזוב את צ'לסי כדי לשחק עד סיום העונה ולהגיע בשיא למונדיאל בברזיל. על פי "סקיי", היעד המועדף על השחקן הוא גרמניה, אחרי ששיחק כבר בוורדר ברמן ומבוקש על ידי שאלקה.

* בשיקטאש מכחישה את הדיווחים לפיהם רונאלדיניו כבר סיכם בקבוצה. "הייתה רק פגישת היכרות", נמסר מהמועדון בנוגע לפגישה בין נשיא המועדון לבין סוכנו שלרונאלדיניו ואחיו, רוברטו אסיס. מנגד, קבוצתו הנוכחית אתלטיקו מניירו לא מוותרת, וטוענת שתפתח בשיחות על חידוש החוזה שלו.

* מנגד, כעת הקבוצה הטורקית רוצה גם את ג'ולן לסקוט, בלם מנצ'סטר סיטי.

* "ל'אקיפ" הצרפתי טוען כי חלוץ מארסיי ג'ורדן איו, 22, עבר לסושו עד תום העונה.

* דיווחים חדשים טוענים שברצלונה שוב מתעניינת בדויד לואיז, אחרי שלא הצליחה לצרף את הבלם הברזילאי של צ'לסי הקיץ.

* תחרות לברצלונה? על פי הדיווחים גם ארסנל רוצה את מארק אנדרה טר סטגן, שוער מנשנגלדבאך, שמבוקש בבארסה. עוד באמירויות: "סאן" טוען כי ארסנל רוצה לצרף את דמיטאר ברבאטוב.

* בגרמניה טוענים כי באיירן מינכן פתחה בשיחות עם פרייבורג בניסיון לרכוש את הבלם הצעיר, מתיאס גינטר בן ה-19.

* פריס סן ז'רמן מבהירה לכל המתעניינים: "טיאגו מוטה ובלס מטוידי נשארים במועדון", הבהיר יו"ר המועדון נאבר אל חליפי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully