וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:2 לצ'לסי על ליברפול, ניוקאסל - ארסנל 1:0

הבלוז הפכו פיגור עם שערים של הזאר (18) ואטו (35) ונצמדו לשתי המוליכות. ז'ירו (65) סידר לתותחנים את המקום הראשון

המחזור ה-19 בפרמיירליג הושלם היום (ראשון) עם ארבעה משחקים בהשתתפותן של קבוצות הצמרת. במוקד המשחקים עמד הקרב בין צ'לסי לליברפול, בו הפכו הבלוז פיגור וניצחו 1:2 בזכות שערים של הזאר ואטו, ונצמדו לצמרת הצפופה. קודם לכן, ארסנל סיפקה הצהרת כוונות גדולה עם ניצחון חוץ בסנט. ג'יימסס פארק, 0:1 על ניוקאסל ועלתה לפסגה. אברטון ניצחה 1:2 את סאות'המפטון והיא רביעית. טוטנהאם הביסה 0:3 את סטוק סיטי.

סמואל אטו שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
קיבל הזדמנות בהרכב וענה עם שער ומהפך. סמואל אטו/GettyImages

צ'לסי - ליברפול 1:2

משחק גדול בסטמפורד ברידג' הפגיש שתי קבוצות צמרת והסתיים בצורה מוכרת: ליברפול שוב מפסידה משחק גדול, צ'לסי שוב לא משכנעת אבל משיגה את כל שלוש הנקודות. אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר סיטי, ליברפול שוב פתחה חזק ועלתה ליתרון מוקדם בזכות שער של מרטין סקרטל (4), אבל עוד לפני המחצית השלימו הבלוז את המהפך עם שערים נהדרים של אדן הזאר (18) וסמואל אטו (35). ז'וזה מוריניו הפתיע כשעלה עם דויד לואיז כקשר אחורי ובהפסקה עיבה עוד יותר את מרכז השדה כשהכניס את אובי מיקל במקומו של למפארד והמייטי רדס התקשו לפרוץ את הסכר, וספגו הפסד חמישי העונה שהותיר אותה מחוץ לארבע הגדולות. צ'לסי מנגד רחוקה כעת רק שתי נקודות מארסנל המוליכה והיא תלך חזק על התואר עד הסוף.

הפתיחה למשחק הזה הייתה פשוט מדהימה, והאורחים עלו ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. לואיס סוארס הלוהט עלה לכדור חופשי ונגח מעל איבנוביץ', יריבו לתקרית הנשיכה. הכדור התגלגל ברחבה ומרטין סקרטל הבלם הקדים את כולם ודחק מקרוב פנימה. 0:1 מהיר למייטי רדס. צ'לסי לא נבהלה מהפיגור המוקדם ופרנק למפארד הוותיק כמעט השווה אחרי 11 דקות בבעיטה אדירה מ-20 מטרים לחיבורים אבל מינולה התעופף והדף לקרן.

בדקה ה-17 הגיע השוויון של צ'לסי עם שער נהדר של אדן הזאר. הקשר הבלגי הנפלא השתלט על כדור חוזר מהגנת ליברפול ומטווח של כ-17 מטרים בעט כדור מסובב לחיבורים. 1:1 מרתק בסטמפורד ברידג'.

שחקן צ'לסי אדן הזאר. GettyImages
שווין יפהייפה. הזאר חוגג/GettyImages

צ'לסי המשיכה לתקוף אחרי השער שלה ובאה על שכרה בדקה ה-35 עם המהפך של סמואל אטו. החלוץ הקמרוני ארב ברחבה לכדור רוחב של אוסקר, הקדים את סקרטל הבלם ובעט מקרוב לפינה. מינולה שוער ליברפול יכל להציל, אבל הדף לתוך שערו. 1:2 לצ'לסי. מינולה, כמו מול סיטי, שוב אכזב ברגע החשוב, כשנגע ולא מנע שער.

ליברפול עלתה נחושה למחצית השנייה וכמעט מצאה את השוויון בדקה ה-50 עם נגיחה של סאקו בתוך הרחבה אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף. דקה בלבד חלפה וצ'לסי כמעט מצאה את השלישי שלה. סמואל אטו נשלח לעומק ומצא עצמו לבד מול מינולה. החלוץ הקמרוני בעט פצצה מקרוב, אבל מינולה הדף בצורה נהדרת לקרן. עד הסיום המשחק התחמם, עם כמה עבירות חריפות, אבל צ'לסי הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום, והשלימה ניצחון חשוב.

שחקן ארסנל אוליבייה ז'ירו חוגג. GettyImages
שער יקר. ז'ירו/GettyImages

ניוקאסל - ארסנל 1:0

גבירותיי ורבותיי, ארסנל לא מוותרת. אחרי שאיבדה את את המקום הראשון לטובת מנצ'סטר סיטי, לתותחנים הייתה יותר מסיבה אחת לדאגה לקראת המוקש בסנט ג'יימסס.פארק: ארון ראמזי נעדר בגלל פציעה, מסוט אוזיל גם כן נפגע באופן מסתורי והוסר מההרכב לקראת פתיחת המשחק, אך ארסנל של השנה מסוגרת להתגבר גם על מכשולים כאלה, ולכן היא גם מסיימת את שנת 2013 כמוליכת הפרמיירליג. ג'ק ווילשר לעומת זאת חזר מהשעיה והציל את ארסנל דווקא בהגנה עם נגיחה שהוציאה את הכדור מקו השער לפני המחצית.

אחרי פתיחת חזקה ללא מצבי הבקעה ממשים, רוזיצקי ניסה את מזלו עם בעיטה מ-20 מטר שהסתיימה בקליטה של קרול. ארסנל המשיכה לנסות לפרוץ את ההגנה המבוצרת של ניוקאסל עם בעיטות מרחוק, והפעם הגיע תורו של קאסורלה לשחרר בעיטה משלו, שגם היא הסתיימה עם קליטה של קרול. ממש לפני השריקה למחצית, ניוקאסל התקרבה לכבוש. נגיחה של דבושי פגשה את המשקוף וג'ק ווילשר הרחיק ברגע האחרון.

המחצית השנייה נפתחה בסימן שליטה של ארסנל, ובאה ה-64 התותחנים סוף סוף באו על שכרם. וולקוט הגביה כדור חופשי, ששפשף את הראש של אוליבייה ז'ירו ונכנס באיטיות לרשת. 0:1 לארסנל, שער שמיני העונה לחלוץ הצרפתי. בדקה ה-81 ניוקאסל כמעט השוותה בשער מקרי לחלוטין, שוער התותחנים שצ'סני ניסה להרחיק כדור ובעט הישר לראשו של לואיק רמי, כשהכדור ניתז הישר לכיוון השער אך חלף ליד הרשת.

שחקני אברטון חוגגים עם שיימוס קולמן. Paul Thomas, GettyImages
לא נותנים לצמרת לברוח. שחקני אברטון חוגגים/GettyImages, Paul Thomas

אברטון - סאות'המפטון 1:2

הטופיז איבדו גובה במחזורים האחרונים, אך חזרו לעצמם לעיני הקהל הביתי בגודיסון פארק והתקרבו לצמרת. הקדושים, לעומת זאת, צונחים אחרי פתיחת עונה נהדרת, וכשהם במקום ה-9 בטבלה, חיפשו בסך הכול לחולל הפתעה. אלא שהשאיפות שלה קיבלו מכה כבר בפתיחת המשחק: בדקה ה-7 שיימס קולמן כבש שער נהדר והעלה את אברטון ל-0:1. אברטון הורידה רגל מהדוושה ונענשה בדקה ה-71. גסטון רמירז בעט כדור מ-25 מטרים, שפגע בג'ואל רובלס, שינה כיוון ונכנס לרשת. 1:1 מפתיע בגודיסון פארק.אלא שהשוויון הזה החזיק מעמד שתי דקות בדיוק, אחרי שרומלו לוקאקו, שוב הוא, מצא את הרשת. היה זה השער ה-20 של החלוץ הבלגי בשנת 2013, מה שמציב אותו מעל רובין ואן פרסי ודניאל סטארידג' ורק מתחת ללואיס סוארס. אגב, רק שני שחקנים בהיסטוריה של הפרמיירליג כבשו כמות דומה לזו של לוקאקו בגיל כל כך צעיר. קראו להם רובי פאולר ומייקל אואן.

מוסא דבמלה שחקן טוטנהאם חוגג. GettyImages
חזרה לנצח בסטייל. טוטנהאם/GettyImages

טוטנהאם - סטוק סיטי 0:3


טוטנהאם ממשיכה עם חוסר היציבות שלה ואחרי התיקו מול ווסט ברומיץ' המחזור הקודם, חזרה לנצח ועשתה זאת הפעם בצורה מרשימה. אחרי 37 דקות נפרץ הסכר עם שער בפנדל של רוברטו סולדאדו, החלוץ הספרדי שהגיע בקיץ מוולנסיה ומאז כובש רק בפנדלים. בדקה ה-65 הכפילו התרנגולים את היתרון שלהם עם שער נאה של מוסא דמבלה, הקשר הבלגי שהתנהל עם הכדור כ-17 מטרים מהשער ובעט שטוח ברגל שמאל לפינה ופנימה. ארון לנון היה חתום על הקינוח עם שער נהדר בבעיטה מהאוויר לחיבורים בדקה ה-69. זה היה ניצחון ליגה עשירי העונה לטוטנהאם שצמצמה פערים מהצמרת הגבוהה. סטוק נותרה במקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully