וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד פ.צ באזל בליגה האירופית

הצהובים שוב יפגשו את אלופת שוויץ שכבר הדיחה אותם במוקדמות ליגת האלופות. המשחק הראשון יתקיים ב-20 בפברואר בבלומפילד, הגומלין כעבור שבוע בחוץ. קרויף: "לא יהיו הפתעות". אם מכבי תעבור, היא תפגוש את אייאקס או זלצבורג

מכבי תל אביב תשחק נגד פ.צ באזל בשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית. שעות לפני שריקת הפתיחה של הדרבי הראשון העונה, הצהובים השתתפו בהגרלת המפעל שהתקיימה במשרדי אופ"א שבניון, שוויץ, ולמדו שהם ישחקו נגד היריבה השוויצרית פעם נוספת.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי מול שחקני באזל. ברני ארדוב
ארבעה משחקים נגד באזל באותה עונה. יצחקי ומכבי תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, באזל כבר הדיחה את מכבי תל אביב ממוקדמות ליגת האלופות בקיץ האחרון אחרי 0:1 לשוויצרים בבית ו-3:3 בבלומפילד. המשחק הראשון יתקיים ב-20 בפברואר באצטדיון בלומפילד והגומלין ייערך כעבור שבוע בסט. יקוב פארק.

מיד אחרי הגרלת שלב 32 האחרונות, התקיימה גם הגרלת שמינית הגמר וממנה עולה שאם מכבי תעבור את באזל, היא תפגוש את המנצחת במפגש בין אייאקס לרד בול זלצבורג ב-13 וב-20 במרץ. המשחק הראשון במקרה כזה יתקיים בבלומפילד.

האלופה הישראלית תופיע לראשונה בתולדותיה בשלב הנוק-אאוט אחרי שהיא סיימה במקום השני את הבית שכלל גם את איינטרכט פרנקפורט, בורדו ואפואל ניקוסיה.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
עוד ביקור בסט. יקוב. זהבי/ברני ארדוב

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף אמר לספורט1 אחרי היוודע תוצאות ההגרלה: "אין כאן שאלה של שביעות רצון מתוצאות ההגרלה - זו המציאות. אנחנו כמובן מכירים את פ.צ באזל ולא יהיו הרבה הפתעות, אבל תמיד יש שינויים בחלון ההעברות בינואר. באזל עשתה קמפיין מצוין בליגת האלופות, כך שיכול להיות שהיא תמכור את השחקנים המצטיינים שלה ואולי גם המאמן שלהם יעזוב לליגה גדולה יותר".

קרויף הוסיף: "אני לא חושב שמכבי תל אביב נמצאת במצב בו היא פייבוריטית במשחקים אירופאים, אבל הכי חשוב זה לתת 100 אחוז. מבחינתנו המשחק החשוב ביותר הוא המשחק הבא ועד המשחק נגד באזל יש עוד יותר מחודשיים. יש עוד הרבה זמן להתכונן אליו".

מוראט יאקין, מאמנה של באזל, הגיב להגרלה ואמר: "העובדה שמכבי עברה בצורה כה מרשימה את שלב הבתים מוכיחה שוב שהיא קבוצה חזקה. באצטדיון בלומפילד יש אווירה נהדרת, אבל יש לנו יתרון שהמשחק הראשון בחוץ והשני בבית. הזיכרונות מהמסע הנפלא שלנו בליגה האירופית בעונה שעברה (נעצרו בחצי הגמר) עדיין טריים".

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב עם פאולו סוזה. ברני ארדוב
רומז שעד המשחק שתי הקבוצות ישתנו מעט. קרויף עם סוזה/ברני ארדוב

שאר המשחקים בשלב הנוק-אאוט:

דנייפרופטרובסק - טוטנהאם
בטיס - רובין קאזאן
סוונסי - נאפולי
יובנטוס - טרבזונספור
מאריבור - סביליה
ויקטוריה פלזן - שחטאר דונייצק
צ'רנומורץ אודסה - ליון
לאציו - לודוגורץ רזגארד
אסביירג - פיורנטינה
אייאקס - רד בול זלצבורג
פורטו - איינטרכט פרנקפורט
דינמו קייב - ולנסיה
פאוק סלוניקי - בנפיקה
סלובן ליברץ - AZ אלקמאר

ויקטור פישר שחקן אייאקס. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
עומד במסלול של מכבי תל אביב. ויקטור פישר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully