וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 0:5 את טוטנהאם בחוץ

המרסיסיידרס עלו למקום השני עם ניצחון שלישי רצוף ומרשים, לואיס סוארס הלוהט חגג עם צמד שערים ובישולים, וילאש בואש יאבד את משרתו? 0:3 למנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה

אחרי ה-3:6 המופלא בין מנצ'סטר סיטי וארסנל שפתח מחדש את מאבק האליפות, המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. ראשונה עלתה לכר הדשא מנצ'סטר יונייטד שהביסה בחוץ 0:3 את אסטון וילה. במקביל, נוריץ' וסוונסי נפרדו ב-1:1, אבל ההצגה הגדולה של הערב הייתה שייכת ללא ספק לליברפול ולואיס סוארס הלוהטים שהשפילו את טוטנהאם עם 0:5 מוחץ בוויט הארט ליין. האורוגוואי חגג עם צמד שערים ובישולים וסיפק עוד הצגה בלתי נשכחת בעונה מדהימה שלו.

באנגליה מדווחים: מויס מתכנן מהפכה בסגל יונייטד

מנצ'סטר סיטי ניצחה את ארסנל 3:6

דני וולבק שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Matthew Lewis, GettyImages
חזרו לנצח. שחקני יונייטד מברכים את וולבק/GettyImages, Matthew Lewis

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 3:0

האם דייויד מויס ומנצ'סטר יונייטד סוף סוף עלו על הדרך המלך? אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה, שגררו גל של רחשים ושמועות על מעמדו של המנג'ר המושמץ, השדים האדומים סוף סוף הזכירו את הקבוצה האימתנית שלמדנו להכיר. אם הניצחון 0:1 על שחטאר דונייצק היה בגדר זריקת הרגעה, הרי שניצחון החוץ המרשים הזה בוילה פארק - אף שלא הפסידה שם מאז 1999 - הוא כבר איתות כוונות של ממש. ביום המשחק עוד פורסם בתקשורת בממלכה על שידוד המערכות שמויס מתכוון לבצע, אך לפחות לעת עתה יש לו סיבה להיות מרוצה. בזכות הניצחון, יונייטד עלתה למקום השמיני בליגה והיא עדיין רחוקה מאוד מהצמרת הגבוהה. בהיעדרו של רובין ואן פרסי הפצוע, מי שתפס פיקוד הוא דני וולבק, שקטע בצורת כיבושים גדולה מאז מחזור פתיחת העונה וכבש צמד מהיר בדקות 15 ו-18. טום קלברלי דאג לסגור עניין בדקה ה-52 עם הראשון שלו העונה, אחרי שוויין רוני בישל את החמישי שלו.

אסטון וילה פתחה בסערה את המשחק, וסיכנה את דה חאה כמה פעמים עם בעיטות מחוץ לרחבה. בינתיים, השוער עומד בלחץ. בדקה ה-15, בניגוד למהלך המשחק, יונייטד עלתה ליתרון. טום קלברלי הגביה כדור מצוין וחזק מאגף ימין, ילד הפלא עדנאן ינוזאי נגח היטב לקורה, אך דני וולבק היה במקום כדי לדחוק פנימה מקרוב. 0:1 ליונייטד. אחרי שלוש דקות וולבק המשיך את הבליץ, וחגג צמד. אגף ימין הפרוץ של וילה שוב נחשף, ולנסיה העביר כדור רוחב, ינוזאי פספס בסנטימטרים אך וולק בעט בגלישה למשקוף ופנימה. 0:2 ליונייטד, שעומדת כעת על 16 שערים במשחקי חוץ - כפול 2 ממאזן שעריה באולד טראפורד. ההגנה הרעועה של וילה נחשפה שוב ושוב במערומיה, ובדקה ה-33 וולבק כמעט השלים שלושער, אך גלגל מתוך הרחבה כדור שעבר בסמוך לקורה.

עם פתיחת המחצית השנייה לא הרבה השתנה. ההגנה של אסטון וילה שגתה פעם אחר פעם, ובדקה ה-52 יונייטד ניצלו זאת כדי לעקוץ בשלישית. איבוד כדור העניק לרוני הרבה מרחב לשחרר מסירה לקלברלי, שבעט חזק אל מרכז השער מזווית לא פשוטה והכניע את גוזאן. 0:3 ליונייטד, שער ראשון העונה לקלברלי, בישול חמישי לרוני.

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
בכושר פשוט מפחיד. לואיס סוארס/GettyImages

טוטנהאם - ליברפול 5:0

הרבה חששות היו לליברפול ממשחק החוץ קשה מול טוטנהאם. כשהיא ללא ג'רארד וסטארידג' הפצועים ומול קבוצה ביתית וחזקה, המרסיסיידרס חשבו שצפוי להם משחק קשה בוויט הארט ליין, אבל בפועל הם פשוט טיילו לניצחון קליל בזכות השחקן הכי טוב שלהם וללא ספק גם הכי טוב בליגה - לואיס סוארס. האורוגוואי הלוהט נתן עוד מופע יחיד עם צמד שערים ובישולים וסלל את הדרך לניצחון שלישי רצוף של קבוצתו, שעלתה למקום השני. ראחים סטרלינג הצעיר שמחליף בהרכב את סטארידג' הפצוע, הציג יכולת נהדרת והתכבד בשער האחרון ואפילו ג'ורדן הנדרסון וג'ון פלנגאן כבשו שערי בכורה בקבוצתם. התרנגולים, שהגיעו למשחק הזה אחרי שני ניצחונות רצופים, שוב חזרו לסורם והתרחקו מאוד מהצמרת. מעמדו של וילאש בואש שוב התערער מאוד בעקבות התבוסה המשפילה הזו.

אחרי 18 דקות נהדרות של ליברפול בהן היא ישבה על שערה של טוטנהאם, הרבה בזכות היכולת המצוינת של ראחים סטרלינג הצעיר, היא גם עלתה ליתרון בזכות שער של מי אם לא לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי הלוהט שבר את הקרח עם עוד מהלך אופייני אחרי שקיבל כדור מהנדרסון ברחבה, זרק בהטעיה את קייל וולקר המגן ומקרוב בעט פנימה. 0:1 מוצדק למרסיסייד. עשר דקות חלפו וליברפול כמעט הכפילה את היתרון שלה עם בעיטה חזקה של פיליפה קוטיניו מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו נעצר רק במשקוף של לוריס. מזל גדול לטוטנהאם.

חמש דקות לפני ההפסקה הכפילה ליברפול ובצדק את היתרון שלה אחרי שליטה מוחלטת במשחק. הוגו לוריס הציל פעמיים בעיטות של סוארס ושל הנדרסון, אבל בניסיון השלישי הצליח הקשר לבעוט לפינה ולרשום שער בכורה העונה בדרך ל-0:2 מוחץ ומוצדק למייטי רדס. בדקה ה-64 נגוזו תקוותיה של טוטהאם לחזור למשחק, אם עוד היו לה כאלה אחרי שפאוליניו הורחק באדום ישיר, אחרי בעיטה מכוערת לבטנו של לואיס סוארס.

בדקה ה-75 הגיע השער השלישי של ליברפול ומי שהתכבד לכבוש אותו היה לא אחר מג'ון פלנגאן הצעיר שקיבל כדור מלואיס סוארס מצד ימין והדביק כדור לחיבורי הכדור של לוריס. 0:3 מרשים ומוחץ לליברפול. חשבתם שלואיס סוארס יסתפק בשער אחד? תחשבו שוב. החלוץ האורוגוואי השלים צמד בדקה ה-84 אחרי שנשלח לרחבה והקפיץ מעל ידיו המושטות של הוגו לוריס. הצגה גדולה לאורוגוואי וקבוצתו. בדקה ה-90 הגיע הקינוח וההשפלה של ליברפול קיבלה עוד חותם עם שער שגם בו היה מעורב האורוגוואי הנפלא שבישל לראחים סטרלינג שמול הגנה מפורקת ושוער חסר אונים בעט פנימה. 0:5 חד, חלק ומוחץ לליברפול בסיום.

ג'ורדן הנדרסון שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
אפילו הוא התכבד בשער בכורה. הנדרסון חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully