וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: רובין ואן פרסי פצוע וייעדר כחודש

השדים האדומים, שמתקשים מאוד העונה, ספגו מהלומה, דייויד מויס אמר: "רובין נפצע בירך במהלך שהוביל לשער מול שחטאר"

אם לא די בצרות. דייויד מויס, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, הודיע הערב (שישי) כי החלוץ והכוכב של השדים האדומים, רובין ואן פרסי, פצוע ויחמיץ כחודש.

"רובין נפצע במהלך הקרן שהובילה לשער הניצחון שלנו מול שחטאר דונייצק והוא סובל מפציעה בירך", אמר המנג'ר הסקוטי. החלוץ ההולנדי הוא אחד השחקנים היחידים שמתפקדים העונה ביונייטד והוא כבש כבר שבעה שערי ליגה ב-11 משחקים, כולל את שער הניצחון ב-0:1 על האקסית ארסנל. בנוסף, הוא מצא את הרשת העונה שש פעמים במדי הנבחרת ההולנדית ופעם נוספת בליגת האלופות.

הבכורה תצטרך לחכות: בניון לא בסגל של ק.פ.ר

שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי חוגג. AP
מכה ליונייטד. ואן פרסי/AP

מנצ'סטר יונייטד חווה פתיחת עונה גרועה במיוחד בפרמיירליג תחת דייויד מויס והיא רק במקום התשיעי עם 22 נקודות במאזנה לאחר 15 מחזורים. השדים האדומים הפסידו את בשני המחזורים האחרונים, לאברטון וניוקאסל, כאשר שני המשחקים נערכו באולד טראפורד. בליגת האלופות לעומת זאת, הולך להם יותר טוב והניצחון על שחטאר ביום שלישי העלה אותם לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית א'.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום הוסיף מויס: "נעשה הכול על מנת להתקרב לצמרת. אחנו רוצים לשחק טוב יותר. לא עשינו עד כה את העבודה בליגה ואנחנו רוצים לשנות את המצב הזה. יש עוד המון משחקים ונקודות לפנינו, אבל צריך לקחת אותן, לא לדבר עליהן. מגיע כל הכבוד לשחקנים שסיימו ראשונים בליגת האלופות, זה הבדל עצום". יונייטד תצא ביום ראשון לבירמינגהאם, שם תפגוש את אסטון וילה (15:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully