וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ניצחה את ארסנל 3:6

מאבק האליפות באנגליה נפתח לחלוטין בתום משחק פנטסטי: אגוארו, נגרדו, פרננדיניו (צמד), סילבה וטורה כבשו לסיטי. צ'לסי שנייה אחרי 1:2 על פולהאם, אברטון רביעית

כריסמס ממש מעבר לפינה ורגע לפני שהפרמיירליג נכנסת לשיגעון, המחזור ה-16 בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם מפגש צמרת בין מנצ'סטר סיטי לארסנל, משחק שהצית את הדמיון. בשורה התחתונה סיטי ניצחה 3:6 ופתחה לחלוטין את מאבק האליפות, אבל בדרך לשם גם קיבלנו 90 דקות של כדורגל בקצב שיא ומשחק פתוח, שכמו שהסתיים עם תשעה שערים, יכול היה להיגמר גם עם 13 או 14. צ'לסי עלתה למקום השני עם 1:2 ביתי על קריסטל פאלאס, בעוד אברטון כבר רביעית אחרי 1:4 קליל על פולהאם ורק ארבע נקודות מהפסגה.

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם. one
יותר שערי ליגה מבכל העונה שעברה. אגוארו/one

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 3:6

ניצחון חשוב של מנצ'סטר סיטי - השמיני שלה מתוך שמונה משחקי בית העונה בפרמיירליג, תוך שהיא כובשת בהם 35שערים, ממוצע של יותר מארבעה למשחק. הקבוצה של מנואל פלגריני ממשיכה להתחבר והמאמן הצ'יליאני שפתח עם 11 זרים, ראה את הקבוצה שלו מטפסת זמנית למקום השלישי. ארסנל נלחמה, כבשה, אבל ירדה מנוצחת ולא הצליחה להגדיל את הפער בפסגה.

בדקה ה-14 נכבש השער הראשון. מרטין דמיקליס הגיע ראשון לכדור קרן והסיט עם הראש, וקון אגוארו הבלתי מכוסה המשיך מהאוויר פנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי. אגוארו עם שער מספר 19 העונה, מהם 13 בפרמיירליג - אחד יותר מאשר בכל העונה שעברה.

השוויון הגיע בדקה ה-31. יאיא טורה איבד במרכז המגרש ואיפשר לארסנל לצאת להתקפת מעבר מהירה, הכדור הגיע למסוט אוזיל שהעביר לתיאו וולקוט וזה בעט כדור חלש שהכניע את קוסטל פנטילימון. לטורה היה אסור לאבד, השוער הרומני יכול היה לעצור, אבל סיטי נכנעה וזה 1:1. שער ליגה ראשון העונה של וולקוט, בישול פרמיירליג שמיני של אוזיל.

משחק חדש? עדיין לא. השוויון העיר את הקבוצה הביתית שהגבירה את הלחץ ובדקה ה-39 טורה מצא את פאבלו סבאלטה בכדור עומק מדוד, הארגנטינאי העביר כדור רוחב מדויק לרחבה ואלברו נגרדו דחק מקרוב פנימה. 1:2 לסיטי.

בדקה ה-51 מנצ'סטר סיטי עלתה ל-1:3. סאניה מסר לא מדויק בחלק המגרש של ארסנל, פרננדיניו קיבל, התקדם ובעט מחוץ לרחבה כדור מסובב, היישר לפינה של שצ'סני. וולקוט השלים צמד בדקה ה-63 וצימק ל-3:2 עם בעיטה מדויקת לחיבורים, אבל דויד סילבה כבש מקרוב אחרי שלוש דקות כדי לקבוע 2:4.

בשלב הזה המשחק הפך בדיעבד לגמור, אבל חגיגת השערים עדיין לא הסתיימה. פרננדיניו קבע 2:5 בדקה ה-88, פר מרטסאקר צימק ל-5:3 שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ופנדל מוצלח של יאיא טורה בדקה ה-95 חתם: 3:6 בתום משחק כדורגל מרתק.

מנצ'סטר סיטי: קוסטל פנטילימון, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפאני, מרטין דמיקליס, גאל קלישי, פרננדיניו, יאיא טורה, סמיר נאסרי (חאבי גרסיה, 90), דויד סילבה (ג'יימס מילנר, 71), סרחיו אגוארו (חסוס נבאס, 50), אלברו נגרדו.

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, בקארי סאניה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני (תומאס ורמאלן, 41), נאצ'ו מונריאל, מתיו פלאמיני (סרז' גנאברי, 72), ג'ק ווילשר, ארון ראמזי, מסוט אוזיל, תיאו וולקוט, אוליבייה ז'ירו (ניקלאס בנדטנר, 76).

שחקן מנצ'סטר סיטי, אלברו נגרדו, במשחק נגד ארסנל. רויטרס
השוויון של ארסנל החזיק מעמד שבע דקות בלבד. נגרדו קובע 1:2/רויטרס

צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:2

הבלוז אמנם הופתעו במחזור הקודם עם הפסד לסטוק סיטי, אבל הצמרת כל כך צפופה עד שהניצחון היום קירב אותם כדי שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון. פרננדו טורס כבש בדקה ה-16 אחרי שהוא זינק על כדור שחזר מהקורה ונעץ מקרוב את שער הליגה השני שלו העונה. מרואן שמאק אמנם השווה בבעיטה נאה מהאוויר בדקה ה-29, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לראמירס, שהשלים יום מצוין לקשרים האחוריים-מרכזיים הברזילאים בפרמיירליג וקבע 1:2 בדקה ה-35 אחרי מסירה של אדן הזאר.

אברטון - פולהאם 1:4

מאבק מפתיע על אחד מארבעת המקומות הראשונים? הטופיז רק ארבע נקודות מהמקום הראשון, אז למה לא לקרוא תיגר על האליפות? שערים של ליאון אוסמאן (18) ושיימוס קולמן (73) הספיקו לקבוצה ממרסיסייד מול הפנדל המוצלח של דימיטאר ברבאטוב בדקה ה-67, לפני שגארת' בארי (84) וקווין מיראלס (90) הפכו זאת לתבוסה. אברטון עם מאזן כמעט בלתי נתפס של 21 ניצחונות ב-21 משחקי הבית האחרונים שלה נגד פולהאם. הקוטג'רז שחזרו למסלול ההפסדים, יבלו לפחות עוד שבוע מתחת לקו האדום.

שחקן צ'לסי, פרננדו טורס. Scott Heavey, GettyImages
חתום על השער ה-400 בפרמיירליג העונה. טורס/GettyImages, Scott Heavey

משחקים נוספים:

ניוקאסל - סאות'המפטון 1:1
לניוקאסל: יוהאן גופראן (28). לסאות'המפטון: ג'יי רודריגס (65).

קרדיף סיטי - ווסט ברומיץ' 0:1
לקרדיף: פיטר וויתינגהאם (65).

ווסטהאם - סנדרלנד 0:0

האל סיטי - סטוק סיטי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully