וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:3 לצ'לסי על סאות'המפטון, 0:3 לסיטי על סוונסי

הסטטוס קוו נשמר: הבלוז נחלצו מפיגור והחזירו את הפער מארסנל ל-4 נק', הסיטיזנס במקום ה-3. טוטנהאם-יונייטד 2:2

אחרי שארסנל ניצחה 0:3 בקרדיף והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות, צ'לסי דאגה שלכולנו יהיה הרבה יותר מעניין. הבלוז דאגו לשמור על הסטטוס קוו בצמרת עם ניצחון 1:3 על סאות'המפטון אחרי שהקבוצה נקלעה לפיגור מוקדם משער שנכבש 12 שניות מפתיחת המשחק.

גם מנצ'סטר סיטי עשתה את המוטל עליה ושמרה על המאזן המושלם שלה בבית עם ניצחון קל 0:3 על סוונסי וצמד של סמיר נאסרי. את החגיגה פתחו טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד, שסיפקו קרב נהדר וסיימו ב-2:2 מצוין. ליברפול הושפלה עם הפסד 3:1 בהאל סיטי ואיבדה נקודות יקרות במירוץ אחר ארסנל המוליכה.

ארסנל ניצחה 0:3 בקרדיף, הפער בפסגה: 7 נקודות

ג'ון טרי שחקן צ'לסי חוגג עם גארי קייהיל. רויטרס
שני הבלמים היו אחראים למהפך. קייהיל וטרי/רויטרס
ג'יי רודריגס שחקן סאות'המפטון. Mike Hewitt, GettyImages
עקץ כבר בפתיחה. ג'יי רודריגס/GettyImages, Mike Hewitt

צ'לסי - סאות'המפטון 1:3

צ'לסי ידעה הערב שכל תוצאה הערב פרט לניצחון עלולה להיות קשה ואפילו הרסנית מבחינתה אחרי שארסנל ניצחה והגדילה את הפער בצמרת הטבלה לשבע נקודות. אלא שהבלוז, שפתחו את המשחק בהלם גדול הצליחו להתאושש ורשמו ניצחון שני ברציפות שמשאיר אותם עם 27 נקודות, ארבע בלבד פחות מהתותחנים אחרי 13 מחזורים.

אחרי הניצחון הגדול על ווסטהאם במחזור האחרון, צ'לסי פתחה בצורה שלומיאלית את המשחק. השער הראשון נכבש כבר אחרי 12 שניות (!) בלבד, השער המהיר ביותר בתולדות הפרמיירליג. זה קרה כשסאות'המפטון הוציאה את המשחק לדרך ומייקל אסיין טעה בצורה נוראית בהרחקת כדור פשוטה, ובעצם בישל לג'יי רודריגס שקיבל מ-16 מטרים ובעט בקלות פנימה מול פטר צ'ך המופתע.

צ'לסי נכנסה להלם שממנו היא התקשתה לצאת, אבל שלוש דקות לסיום המחצית פרננדו טורס החמיץ הזדמנות כשנגיחה שלו נעצרה בידיים של ארתור בורוץ. סאות'המפטון ניסתה לשמור על התוצאה בפתיחת המחצית השנייה ושילמה על כך ביוקר כשבדקה ה-56 כדור קרן של אדן הזאר מצא את הראש של ג'ון טרי, בורוץ מנע מראמירס להגיע לכדור, אבל גארי קייהיל השתלט היטב והמשיך עם הראש פנימה כדי להבקיע מקרוב את השער הראשון שלו ב-2013.

בורוץ נפגע במהלך השער והוחלף, ושבע דקות לאחר מכן הבלוז כבר הבקיעו את השני. זה קרה כשכדור קרן של חואן מאטה הורחקה עד לפרנק למפארד בקצה הרחבה, שהמשיך בחזרה למאטה שהגביה היישר לראשו של טרי שמצא את הרשת בנגיחה. השלישי והאחרון היה שייך לדמבה בה שכבש את השער הראשון שלו העונה אחרי שראמירס בפעולה אישית מצוינת סבסב והכניס מצוין לסנגלי שהגיע מניוקאסל שסיים עם כדור ברשת.

אלברו נגרדו שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
פתח את מסכת השערים. נגרדו/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר סיטי - סוונסי 0:3

ברגעים מסוימים של המשחק, מנצ'סטר סיטי ראתה את עצמה מטפסת למקום השני בטבלה אחרי שצ'לסי נעקצה בדקות הראשונות, אבל בסופו של דבר למרות שהבלוז ניצחו, סיטי מצליחה לחזור למקום השלישי וסוף סוף היא רושמת ניצחון שני ברציפות, משהו שלא קרה במחזורים האחרונים. החבורה המגובשת של מנואל פלגריני השלימה היום 13 שערים תוך שבוע, וכמובן דאגו לשמור על מאזן האימה שלהם במשחקי הבית שם הם נקיים מהפסדים.

החגיגה של הסיטיזנס החלה כבר בדקה ה-11 כאשר כדור חופשי של אלברו נגרדו מצא את הרשת לא מעט בגלל התגובה המאוחרת של גרהארד טרמר, שוערה של סוונסי. ממש לקראת הירידה למחצית סוונסי רשמה החמצה גדולה כשג'ונתן דה גוזמן בעט מעל המסגרת אחרי שנותר לבד מול השוער. סיטי המשיכה לאיים על השער ובדקה ה-58 יאיא טורה יצא קדימה והכניס כדור נהדר לסמיר נאסרי שעשה את ההטייה בתוך הרחבה על שחקן אורח ובעט מצוין לפינה השמאלית. נאסרי התכבד גם להבקיע את השלישי ובדקה ה-77 פאבלו סבאלטה העביר כדור רוחב נהדר היישר לצרפתי שהמשיך פנימה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד וויין רוני, דני וולבק חוגגים. רויטרס
נהנה מההפקר ורשם ציון דרך בקריירה. רוני/רויטרס

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2

לפני כמה חודשיים נראה היה שהיחסים בין דייויד מויס לוויין רוני עלו על שרטון, אך ככל שעובר הזמן נראה שהפצע הולך ונרפא, אפילו שיונייטד עצמה לא מצליחה להתרומם בפרמיירליג וממשיכה לרשום תוצאות מאכזבות. החלוץ היה שם שם שוב כדי להציל את מויס,כבש צמד ועל הדרך רשם שני ציוני דרך: האחד - הוא חלף על פני רובי פאולר ועלה למקום החמישי בטבלת הכובשים בפרמיירליג והשני - הוא הגיע ל-149 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד, הישג שרק תיירי הנרי התעלה עליו בתולדות הליגה. לפני רוני נמצאים בטבלת הכובשים בפרמיירליג אלן שירר (260 שערים), אנדי קול (189), תיירי הנרי (175) ופרנק למפארד (168). וטוטנהאם? היא ממשיכה לחפש את עצמה, אך אנדרה וילאש בואש יכול לנשום לרווחה לפחות זמנית אחרי השמועות העקשניות על מעמדו המעורער.

טוטנהאם פתחה טוב יותר, הגיע למצב ראשון בדקה ה-10 ובאה על שכרה בדקה ה-18, אז היא עלתה ליתרון עם בעיטה חופשית של קייל ווקר. רגעי התהילה של ווקר הסתיימו כעבור 14 דקות, כששגיאה חמורה שלו סייעה לוויין רוני להשוות עם בעיטה מתוך הרחבה. בזכות השער הזה רוני השתווה לרובי פאולר במקום החמישי בטבלת הכובשים בפרמיירליג ובהמשך כאמור עקף אותו. בדקה ה-54 ווייט הארט ליין עצר את נשימתו למראה השער האדיר של סנדרו, שחלף בסלאלום על פני שני בלמים ושחרר פצצה לחיבורים מ-25 מטרים, שהעלתה את טוטנהאם ל-1:2. אך הנאיביות של טוטנהאם חזרה וכעבור שלוש דקות הגיע השוויון, שוב מרגלי ווין רוני. דני וולבק הוכשל ברחבה על ידי הוגו לוריס, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ורוני בעט בנונשלנטיות פנימה. 2:2 בסיום.

שחקני טוטנהאם קייל ווקר, ארון לנון חוגגים. Michael Regan, GettyImages
נתן, ומיד אחר כך לקח. קייל ווקר חוגג עם לנון/GettyImages, Michael Regan
סנדרו, שחקן טוטנהאם, חוגג. Michael Regan, GettyImages
איזה שער אדיר. סנדרו/GettyImages, Michael Regan

האל סיטי - ליברפול 1:3

אחרי עוד ניצחון של ארסנל, ליברפול קיוותה לצאת בשלום ממשחק החוץ אך ההפסד המפתיע - הראשון שלה אי פעם להאל במשחק רשמי - הולך ומרחיק אותה מהפסגה. כעת למייטי רדז 24 נקודות, 7 פחות מהתותחנים ואם צ'לסי תנצח מאוחר יותר היום, היא תעקוף אותה במקום השני. אחרי שהתבשרה על פציעתו של דניאל סטארידג', שייעדר כחודשיים מהמגרשים, ברנדן רוג'רס קיווה לקבל תוצרת מלואיס סוארס, אך למרות כושר ההבקעה הנהדר שלו, הוא נעצר הפעם.

מי שעשה צעד קדימה הוא סטיבן ג'רארד, שאוהב מאוד את המפגשים מול האל וכמו בשלושת המפגשים הקודמים מולה, כבש גם הפעם, עם בעיטה חופשית יפה בדקה ה-27. אך גם זה לא הספיק למייטי רדז. השער של ג'רארד רק השווה לאחר שבעיטה של ליברמור בדקה ה-20 שינתה כיוון בעקבות נגיעה של שחקן ליברפול, הטעתה את סימון מיניולה וחדרה לרשת. בדקה ה-72 דייויד מיילר התכבד בשער ראשון בפרמיירליג וכבש את שער היתרון אחרי שניצל ערבוביה ברחבת ליברפול, שהתקשתה להרחיק. בדקה ה-87 ההשפלה הושלמה. האדלסטון נותר חופשי ובעט מתוך הרחבה, מרטין שקרטל נגח בצורה אומללה לשערו הוא וקבע 1:3 להאל בסיום. האל עלתה למקום ה-10 בטבלה.

שחקן האל סיטי דייויד מיילר. Matthew Lewis, GettyImages
הההפתעה של המחזור. מיילר בטירוף/GettyImages, Matthew Lewis
שחקני ליברפול חוגגים עם סטיבן ג'רארד. Matthew Lewis, GettyImages
בשלב הזה הם עוד חגגו. ג'רארד והחברים/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully