וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן, דורטמונד ולברקוזן ניצחו

שלוש המוליכות אספו שלוש נקודות. רובן כבש צמד ב-0:2 של באיירן על בראושנוויג, מיינץ-דורטמונד 3:1, לברקוזן-נירנברג 0:3

המחזור ה-14 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך ביום שישי בערב ויינעל ביום ראשון. קבוצות הצמרת הגבוהה שיחקו ביום שבת; באיירן מינכן לא התקשתה לנצח את בראונשוויג, בורוסיה דורטמונד עבדה קשה בדרך לשלוש נקודות במיינץ ובאייר לברקוזן הביסה את נירנברג. המחזור יושלם ביום ראשון עם שני משחקים: האנובר - איינטרכט פרנקפורט, בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג.

מאמן בורוסיה דורטמונד, יורגן קלופ. AP
משחק דרמטי במיינץ. קלופ/AP

באיירן מינכן - בראונשוויג 0:2

מפגש הקצוות בין מוליכת הבונדסליגה לנועלת הטבלה היה הבאנקר של הליגות הגדולות באירופה בסוף השבוע ולא נרשמה בו הפתעה. בראונשוויג החזיקה מעמד פחות משתי דקות, דקה ו-50 שניות ליתר דיוק. אריאן רובן נשלח לכדור עומק, בעט לקורה, הגיע ראשון לריבאונד ונגח פנימה. בדקה ה-30 זה כבר 0:2 ושוב זה רובן. הפעם ההולנדי קיבל מסירה מטוני קרוס, חתך מימין לשמאל בצורה אופיינית וסיים עם בעיטה לרשת הגבוהה. 0:2, תוצאה שהחזיקה עד הסיום. באיירן סופרת כבר 39 משחקי ליגה ללא הפסד והיא שמרה על מאזן היסטורי נקי מהפסדי בית לבראושנוויג.

שחקן באיירן מינכן, אריאן רובן. AP
משחק 39 ברציפות ללא הפסד. רובן ובאיירן/AP

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 3:1

סגנית האלופה חששה מאיבוד אחיזה בצמרת הגבוהה והצליחה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים ברציפות. 70 הדקות הראשונות לא בישרו על הזדמנויות גדולות, אבל 20 האחרונות היו דרמטיות. הקבוצה של יורגן קלופ עלתה ליתרון בדקה ה-70 אחרי בעיטה חופשית יפה של פייק אמריק אובמיאנג. השווראצגלבן חגגו, אבל אחרי ארבע דקות זה כבר 1:1. יונוס מאלי נפל ברחבה אחרי עימות עם לוקאש פישצ'ק וסחט פנדל אותו אריק מקסים צ'ופו מוטינג ניצל כדי לאזן. הקצב הגבוה לא נקטע שם. ארבע דקות נוספות חלפו, הדקה ה-78 הגיעה ואובמיאנג קיבל כדור עומק, עבר את לוריס קאריוס ובעט לכיוון הרשת החשופה לפני שאלקין סוטו הרחיק ביד. הקולומביאני ראה אדום ורוברט לבנדובסקי כבש מהנקודה הלבנה, והפולני חתם עם פנדל נוסף בתוספת הזמן.

שחקן מיינץ, ניקי זימלינג, מול שחקן בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס. Dennis Grombkowski, GettyImages
דורטמונד חזרה לנצח. רויס לפני זימלינג/GettyImages, Dennis Grombkowski

באייר לברקוזן - נירנברג 0:3

שחקני לברקוזן ידעו שהם חייבים פיצוי לאוהדים שלהם אחרי התבוסה הביתית 5:0 למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות והם הצליחו להמשיך לדבוק במקום השני. יונג מין סון כבש ראשון בבעיטה לחיבורים בדקה ה-36 אחרי מסירת רוחב מדויקת של גונסאלו קסטרו ושטפן קיסלינג הכפיל בדקה ה-47 אחרי בישול יפה של יינס הגלר. שער שישי של החלוץ המצוין בארבעת המשחקים האחרונים נגד נירנברג. סון חתם בדקה ה-76 והעניק ללברקוזן ניצחון בתוצאה נאה. הבווארים עדיין במקום הלפני אחרון, עדיין ללא ניצחון ליגה העונה.

שחקן באייר לברקוזן, שטפן קיסלינג מול שחקן נירנברג, פר נילסון. AP
שער שישי בארבעת המשחקים האחרונים נגד נירנברג. קיסלינג/AP

שאלקה - שטוטגרט 0:3

הרויאל בלוז כבשו שלישייה שלישית ברציפות בליגה (ושישית העונה) בדרך לניצחון קל על שטוטגרט, שגברה עליה פעמיים בעונה שעברה. ג'פרסון פרפאן הפרואני כיכב עם צמד ראשון (בשבע עונות) בבונדסליגה, כשבדקה ה-34 נהנה מעבודת הכנה נהדרת של יוליאן דראקסלר ובדקה ה-47 דייק מהנקודה הלבנה. ג'רמיין ג'ונס האמריקאי השלים עם בעיטה אדירה לחיבורים בדקה ה-79.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה חוגג, מאחוריו יוליאן דראקסלר. GettyImages
צמד ראשון. ג'פרסון פרפאן/GettyImages

הופנהיים - ורדר ברמן 4:4
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (12 בפנדל, 18 בפנדל), קווין פולאנד (49), קאי הרדלינג (53). לוורדר ברמן: ארון האנט (45 בפנדל), אליירו אליה (45+1), נילס פטרסן (59), פיליפ בארגפרדה (90+1)

וולפסבורג - המבורג 1:1
לוולפסבורג: ריקרדו רודריגס (31, פנדל), להמבורג: הקאן קלאנוגלו (19)

הרטה ברלין - אוגסבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully