וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה את מכבי חיפה 69:80

נס ציונה המשיכה להדהים את הגדולות כשהפעם גברה על האלופה, מכבי חיפה 69:80. נתניה ניצחה את גלבוע/גליל 63:73

מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל ירושלים: כל הקבוצות הללו הספיקו להיכנע העונה לעולה החדשה, עירוני נס ציונה, והערב (ראשון) הצטרפה למועדון האקסקלוסיבי הזה גם האלופה, מכבי חיפה. הירוקים כבר הוליכו ב-12 הפרש, אבל ראו את נס ציונה חוזרת בדרך לניצחון 69:80 נהדר שהעלה אותה באופן זמני אל המקום הראשון בטבלה. במשחק השני של הערב המשיכה ברק נתניה להפתיע כשהשיגה ניצחון חוץ בגן נן עם 63:73 על הפועל גלבוע/גליל.

פרסטון נואלס שחקן נס ציונה חוגג עם טל דן. מגד גוזני
כבר נהיה נוהל. נס ציונה חוגגת על האלופה/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה 69:80

נדמה שכשהכל כבר נאמר על עירוני נס ציונה, העולה החדשה הצנועה שהצטרפה לליגת העל העונה, הקבוצה של נדב זילברשטיין לא רק השיגה הערב ניצחון יוקרתי על האלופה, מכבי חיפה, אלא גם הראתה הרבה אופי כשחזרה מפיגור דו ספרתי. המארחים קיבלו הצגה נהדרת מפרסטון נואלס שלקח את ההתקפה על עצמו וסיים עם 20 נקודות, ויחד עם טיילר האניקט האנרגטי השיגה ניצחון שממקם אותה זמנית במקום הראשון בטבלה, ובצדק גמור. חיפה לעומת זאת נהנתה בשני הרבעים הראשונים ממטווח של דונטה סמית', אבל כוכב הירוקים לא קלע נקודה מרגע הירידה למחצית, ובלעדיו לא היתה לקבוצתו של דני פרנקו תשובה.

הירוקים להטו מחוץ לקשת כבר עם פתיחת המשחק, כשדונטה סמית' צולף שתי שלשות פנויות, ומורן רוט הוסיף אחת משלו כדי להריץ את האורחים ליתרון 6. וואט ונואלס לא איפשרו לחיפה להתרחק, ובסיום הרבע הראשון זה רק 16:21 לחיפה. יבזורי פתח טוב את הרבע השני ועם שבע נקודות אישיות הטיס את האורחים לריצת 6:15 ויתרון 12. דיימון סימפסון בבכורה שלו בקבוצה החזיק את נס ציונה בטווח סביר יחסית, אבל סמית' צלף את השלשה הרביעית שלו ללא החטאה והוריד את חיפה ביתרון 33:44 בסיום המחצית.

האניקט החזיר את האורחים לעניינים בפתיחת הרבע השלישי, ונס ציונה נעזרה בעבירה בלתי ספורטיבית מטופשת של רנדל ושלשה של פרסטון נואלס כדי להוריד את ההפרש ל-6 בלבד. האניקט המשיך להטריף את נס ציונה, ויחד עם וואט ושלשה גדולה של נואלס הטיס את המארחים ל-9:22 והשלים מהפך בדרך ל-53:55. יבזורי תפר שלשה, ואת הרבע הצליחה חיפה לסיים ביתרון 57:58. וואט והאניקט המשיכו ללהוט, אבל רוט השיב עם שלשה והשווה ל-65:65. טל דן רשם סל ועבירה נהדר, סמית' המשיך לאבד את הראש ומנגד בוסטיין צלף שלשה גדולה שהקפיצה את היתרון ל-8. משם כבר חיפה לא חזרה, ובוסטיין העניק לקהל עוד הזדמנות אחרונה לחגוג עם שלשה שקבעה 69:80 בסיום לנס ציונה.

קלעו לעירוני נס ציונה: פרסטון נואלס 20 (7 מ-13 מהשדה) ו-3 חטיפות, טיילר האניקט 13, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דיימון סימפסון 12 ו-5 ריבאונדים, מיטשל וואט 11 ו-8 ריבאונדים, מאיר טפירו 9 (3 מ-8 מהשדה) 7 אסיסטים ו-5 איבודים, רובי בוסטיין 8, טל דן 7 ו-6 ריבאונדים, גיל אמיתי שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' (4 מ-5 לשלוש, 1 מ-7 לשתיים), 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, בריאן רנדל 15 ו-7 ריבאונדים, מורן רוט (5 איבודים) ודגן יבזורי (2 מ-6 לשלוש) 10 נקודות כל אחד, אורי קוקיה 8, בן רייס ועידו קוז'יקרו 3 כל אחד, דויד קוביאן (0 מ-7 לשלוש) ואייק אפוואיבו 2 כל אחד.

פרסטון נואלס שחקן עירוני נס ציונה מול מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בלתי ניתן לעצירה. נואלס/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - ברק נתניה 73:63

מה תגידו על הקבוצה של רובי בלינקו? רבים האמינו שברק נתניה תבלה את מרבית העונה שלה בתחתית, אבל בינתיים הנתנייתים מחזיקים במאזן חיובי ונצמדו לשאר הקבוצות בצמרת. חדשות טובות נוספות מצידו של בלינקו מגיעות מכיוון השתלבותו של דוואן רובינסון, שהיה טוב בניצחון על נס ציונה במחזור הקודם, והערב שום לקח את חבריו על הגב, סיים עם 19 נקודות ונראה שנתניה מצאו לעצמם את הזר הנכון בזמן הנכון. תוסיפו לזה ערב מפלצתי של ראשון פרימן בריבאונד (19 כדורים חוזרים) ובאמת שקשה לנצח את האורחים. גלבוע/גליל לעומת זאת ממשיכה בחוסר היציבות שלה, ורושמת הפסד שני ברציפות בליגה, בעיקר בגלל אחוזים עלובים מחוץ לקשת (4 מ-18).

דשון סימס העלה את המארחים ליתרון מוקדם, אבל נתניה התעוררה והגיבה עם ריצת 2:12 כשמילס, רובינסון וגואטה מעלים אותה ליתרון 8:16. יאנגר החזיר עם שלשה חשובה, אבל מילס לא נתן למארחים להתקרב והוריד את נתניה ביתרון 15:20 בסיום הרבע הראשון. גלבוע/גליל עלתה חדה בהרבה אל הרבע השני, דראגו פשאליץ' וסטו דאגלאס שילבו כוחות ובמו ידיהם הריצו את המארחים ל-3:11 ויתרון 3. נתניה לא ויתרה, שולמן ופרימן החזירו את היתרון לאורחים, שירדו עם 33:36 אל חדרי ההלבשה.

שתי הקבוצות לא ממש הציגו הגנות מרשימות בפתיחת הרבע השלישי. דוואן רובינסון צלף שלשה פנויה והוסיף עוד נקודות במתפרצת כדי לקבוע 43:50 לזכות האורחים. דאגלאס עוד קבע שוויון עם 5 נקודות רצופות, אבל אורלנד ענה עם שלשה ופרימן קבע 50:57 לזכות נתניה בסיום הרבע. טישמן עוד ניסה להחזיר את חבריו לעניינים, אבל סימס החטיא והחטיא, ומנגד קבר אורלנד שלשה גדולה כדי להקפיץ את יתרונם של האורחים ל-13, ארבע דקות לסיום. המארחים חיפשו לחזור מחוץ לקשת אך לא פגעו בכלום, ובסיום זה 63:73 לברק נתניה.

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון וראשון פרימן (19 ריבאונדים) 19 נקודות כל אחד, יהוא אורלנד 11, בנט דייויס ואייל שולמן 7 נקודות כל אחד, ג'וליאן מילס 6 ו-8 ריבאונדים, יועד בית יוסף ואלירן גואטה 2 כל אחד, ניר כהן, עמית בן דהן, דולב דראפיץ' ושגב זיקרי שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: סטו דגלאס 18 ו-6 אסיסטים, דשון סימס 11 (4 מ-12 מהשדה), ריק ג'קסון 10 ו-7 ריבאונדים, נמרוד טישמן ודראגו פשאליץ' 7 כל אחד, עמית שמחון וטוני יאנגר 5 כל אחד, חואקין שוכמן שיחק ולא קלע.

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. ברני ארדוב
מצאו לעצמם חתיכת זר. בלינקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully