וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם בניון לא יחתום בק.פ.ר, אופציית מכבי חיפה תתחזק

22.11.2013 / 13:14

בסביבת השחקן מאמינים שיסכם באנגליה, גורם בחיפה: "אם לא, הדלת פתוחה". בנאדו לשחקנים: "הניצחון על בית"ר לא מספיק"

one

"הניצחון על בית"ר ירושלים היה ניצחון חשוב, אבל הוא רק ניצחון אחד. הניצחון הזה לא מספיק לנו. כדי לעמוד במטרות שלנו אנחנו צריכים לנצח את הפועל ביום ראשון". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לשחקניו, באסיפה ראשונה שקיים לקראת המשחק מחרתיים מול האדומים. במכבי חיפה מדברים כל הזמן רק על הפער מהמקום השלישי, חמש נקודות בלבד.

בנאדו תרגל לראשונה את ההרכב לקראת המשחק, ובו שני שינויים עיקריים וכפויים בהשוואה לזה שניצח את בית"ר ירושלים: דקל קינן מורחק ובמקומו תורגל אדין צוצאליץ', ורוטציה נערכה בין דינו אנדלובו לעידן ורד, שאחד מהם יחליף את חן עזרא. נראה כי העדיפות היא לורד, מאחר ובנאדו ימשיך לפתוח עם אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא. אייל משומר ואלעד גבאי תורגלו לסירוגין. נראה כי בנאדו מכין אלטרנטיבה למקרה שמשומר, שחזר אחרי פציעה, לא יהיה כשיר במאה אחוז למשחק. גוסטבו בוקולי עדיין לא כשיר ולא צפוי להיות בסגל. טאלב טואטחה חזר לאימונים מלאים וצפוי לפתוח. אגב, על פי ההסכם עם הפועל תל אביב הנוגע למעברו, אוראל דגני יוכל לשחק נגד מכבי חיפה ויפגוש את חבריו לשעבר במשחק הקרוב.

בנאדו, אגב, ערך היום לשחקני ההגנה וההתקפה אסיפות נפרדות, בהן שם את הדגשים לגבי טעויות שנעשו במשחקים האחרונים. במהלך האסיפה ציין בנאדו גם נקודות חיוביות, שעל הקבוצה ללמוד מהן.

עידן ורד מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מי יחליף את עזרא? עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

נציגיו הסרבים של השוער בויאן שראנוב יגיעו בקרוב לישראל לצורך המשך המשא ומתן. כזכור, חיפה הציעה לסוכניו להחתימו על חוזה לחמש שנים, וזאת משום שהוא מסיים את החוזה שלו ביוני 2015. אייל גולסה שטרם חתם על חוזה חדש ממשיך להתאמן. בסביבתו מנסים לתת לצדדים להירגע לצורך ניסיון להמשיך במשא ומתן, אך גולסה מסרב לחתום כרגע ומגיע לכל האימונים עם השחקנים המנודים כדי לא להפר את החוזה.

ועכשיו בנושא אחר: הבוקר עלתה אפשרות מעניינת, לפיה יוסי בניון יגיע בכל זאת לקבוצה אם לא יחתום באנגליה. האפשרות הזאת עולה לנוכח העובדה שקפטן הנבחרת עדיין לא חתם בק.פ.ר, בה הוא מתאמן מאז יום ראשון. בסביבתו של השחקן, אגב, מאמינים שתשובה חיובית מהמועדון תתקבל עד יום ראשון. גם בניון עצמו רוצה מאוד לחתום באנגליה, אך לדברי אחד ממקורביו: "כרגע, כל עוד הוא לא חתם רשמית בק.פ.ר, כל האופציות פתוחות". במידה ויחול שינוי מפתיע, בחיפה לא פוסלים לגמרי אפשרות שיגיע בסופו של דבר לישראל וישקלו פניה רשמית. "למיטב ידיעתי, יוסי הולך לסגור באנגליה. אבל אם תהיה הפתעה, ההחלטה אם לחזור לחיפה תלויה בעיקר בו. הוא יודע שהדלת תמיד פתוחה בפניו", אמר גורם במועדון.

חיפה עדיין מתלבטת מאוד לגבי מספר מועמדים אחרים, בהם טוביאס הייסן שככל שחולפים הימים נראה כי במועדון לא מתלהבים לצרפו בשל גילו, העובדה שהוא לא נמצא בכושר משחק (הליגה השבדית הסתיימה) והסכומים שדורשת גטבורג. בנאדו פסל אתמול אפשרות ששני זרים יגיעו לקבוצה, אבל ייתכן שיצרף שני שחקני התקפה, אחד מהם ישראלי. דודו ביטון יילקח בחשבון אם יודיע שהוא מוכן לחזור לישראל. ז'ק המאן בן ה-19 ממשיך להציג יכולת טובה מאוד באימונים ובנאדו נוטה להחתימו. חלק מהשחקנים טוענים כי על פי האימונים האחרונים המאן יוכל לעזוב לקבוצה כבר בחודש ינואר למרות גילו הצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון משתתף באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מה הסיכוי שיחזור לירוק? יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully