וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "לא מחפש להוכיח כלום לאף אחד"

כוכב נבחרת פורטוגל סיפק הצגה בלתי נשכחת, בלאטר התחנף בטוויטר: "פנטסטי, כל הכבוד". עיתוני ספרד ופורטוגל יוצאים מגדרם: "כריסטיאנו, אלוהים". זלאטן: "אין טעם לצפות במונדיאל בלעדיי"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

את המשחק שנערך הערב (שלישי) בשבדיה, לא ישכחו אוהדי נבחרת פורטוגל הרבה מאוד שנים. הפורטוגלים כבר פיגור 2:1 וראו את זלאטן איברהימוביץ' מחזיר את הנבחרת השבדית לעניינים, אבל למזלה של פורטוגל יש לה את השחקן הטוב ביותר בעולם כיום - אחד בשם כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל מדריד פשוט היה בלתי ניתן לעצירה, ונתן הצגה ברגע החשוב מכל עבור נבחרתו, כשהוא מוליך אותה ל-2:3 נהדר בחוץ עם שלושער ענק. פורטוגל ורונאלדו עולים למונדיאל בצדק גמור, ועשו עם כולנו צדק בכך שיגרמו לנו להנות מהם גם על הבמה המרכזית בקיץ הבא.

כצפוי, האתרים בפורטוגל פשוט התמוגגו מהתצוגה הנהדרת של הכוכב הגדול ושל הנבחרת כולה, ובעיקר על העובדה שהם שוב יהיו במונדיאל. "הלו, ברזיל? כריסטיאנו רונאלדו בדרך!" היתה הכותרת באתר "רקורד". גם האתר A-bola השתמש בנוסח דומה וכתב בכותרת שלו: "אני כאן", כשהוא מתייחס לרונאלדו.

שלושער לרונאלדו, פורטוגל עלתה למונדיאל אחרי 2:3 על שבדיה

ברצלונה מודאגת: פציעה קשה לואלדס בהפסד ספרד בדרום אפריקה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער. AP
אחד ויחיד. רונאלדו חוגג עלייה למונדיאל/AP

"עשיתי את העבודה שלי, כמו שעשיתי אותה עד עכשיו אם זה בריאל או בנבחרת", הצטנע כריסטיאנו רונאלדו בסיום, והתייחס גם לספ בלאטר: "אני לא מחפש להוכיח לאף אחד, רק מנסה לתת את המיטב. צריך לברך אותנו על מה שעשינו, אחרי שהיה לנו לא פשוט, וכבר נפלנו לפיגור. אולי לא היינו צריכים לספוג כל כך הרבה. זה מסובך, איפשרנו לשבדיה להיכנס למשחק, אבל זה חלק מהכדורגל. זה פשוט נהדר, הגענו לכאן, עשינו את העבודה והגיע לנו לצאת מנצחים".

רונאלדו המשיך ואמר: "רק רצינו לעלות למונדיאל, ועכשיו אנחנו יכולים להישען לאחור ולהנות. כל אחד יחזור עכשיו למועדון שלו עם מצפון נקי, ינסה לעשות עונה טובה וינסה להמשיך אותה במונדיאל. כולם ראויים למחמאות, ועכשיו אנחנו צריכים להרכיב נבחרת חזקה במיוחד גם לברזיל".

על העובדה שהשתווה לפדרו פאולטה בראשות מלכות שערי פורטוגל עם 47 שערים אמר רונאלדו: "שיאים נועדו כדי שישברו אותם. המטרה שלי היא לא לעבור את פאולטה, וידעתי שזה יקרה באופן טבעי. הפוקוס שלי הוא לעזור לנבחרת. ידעתי שהיא צריכה אותי היום והראיתי שאני כאן בשבילה".

גם הכותרות בספרד יצאו מגדרן, כשב"מארקה" קראו "אלוהים, רונאלדו", ב"אל פאיס" כתבו "כריסטיאנו זה העולם/מונדיאל", וב"אס" כתבו: "אז מה עכשיו, בלאטר?", לזכר האמירות המזלזלות של נשיא פיפ"א בשחקן. בלאטר עצמו צייץ בטוויטר אחרי המשחק "כל הכבוד לפורטוגל, הופעה פנטסטית של כריסטיאנו רונאלדו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. Martin Rose, GettyImages
אפילו בלאטר התחנף. רונאלדו/GettyImages, Martin Rose

בצד המפסיד היה זלאטן איברהימוביץ', שנתן לאוהדים בסולנה דקות בודדות של תקווה עם צמד נהדר, אבל שוב נותר מחוץ למונדיאל, בדיוק כמו לפני ארבע שנים, ובגיל 32, קשה להאמין שעוד נזכה לראות אותו במונדיאל נוסף. מעבר לאכזבה של חלוץ פריס סן ז'רמן, של האומה השבדית ושל סקנדינביה שנותרה ללא נציגה בטורניר, מבחינת זלאטן התוצאה היתה מאכזבת עבור כל חובבי הכדורגל.

"דבר אחד בטוח, אין טעם לצפות במונדיאל בלעדיי", הוא הצהיר אחרי המשחק. "כל הכבוד לפורטוגל, אבל לשתי הקבוצות הגיע להעפיל. זה כנראה היה הניסיון האחרון שלי להעפיל לגביע העולמי, וכמובן שהאכזבה עכשיו קשה כי המונדיאל הקרוב יישאר בגדר חלום עבור שבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully