וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה וחוף השנהב עלו למונדיאל

הנשרים גברו על אתיופיה 0:2 והשלימו 1:4 בסיכום המשחקים. הפילים הוציאו 1:1 בסנגל ועלו בזכות ה-1:3 במשחק הראשון

ניגריה וחוף השנהב הפכו הערב (שבת) לנבחרות האפריקאיות הראשונות שמבטיחות את מקומן בגביע העולמי 2014. הנשרים גברו 0:2 על אתיופיה במשחק הגומלין בין השתיים בפלייאוף העלייה ועלו אחרי 1:4 בסיכום המשחקים. במשחק שהתקיים מאוחר יותר עשתה זאת גם חוף השנהב החזקה אחרי 1:1 דרמטי בסנגל ועלתה בזכות ה-1:3 במשחק הראשון.

ויקטור מוזס כבש בפנדל בדקה ה-20, ויקטור אובינה הכפיל בדקה ה-81 בבעיטה חופשית אחרי טעות של השוער האתיופי וניגריה ניצחה 0:2 בעיר הנמל הדרומית קלבאר. וינסנט אניימה ואפה אמברוז, פעם בליגה הישראלית, שיחקו 90 דקות כל אחד במדי המנצחת. הנשרים יופיעו בפעם החמישית בגביע העולמי. הם עשו זאת בעבר ב-1994, 1998, 2002 ו-2010.

שחקן נבחרת ניגריה, ויקטור מוזס, חוגג עם אפה אמברוז (5). רויטרס
הופעה חמישית בגביע העולמי. מוזס/רויטרס

כאמור, חוף השנהב הצטרפה לנשרים בגביע העולמי אחרי 1:1 שכולו ניצחון בחוץ מול סנגל. סאברי לאמושי, המאמן הצרפתי של הפילים עלה בהרכב חזק עם דידייה דרוגבה, יאיא טורה, סולומו קאלו וז'רביניו, אבל אחרי 77 דקות נרשמה דרמה גדולה כשמוסא סו העלה את המארחים ליתרון של 0:1 בפנדל אחרי הכשלה של דידייה דרוגבה על סיידו מאנה. בידיעה ששער נוסף יעלה אותה למונדיאל, סנגל תקפה בחמת זעם והגיע למצב מעולה בדקה ה-90, אבל החמיצה וחוף השנהב הענישה אותה עם שער של סלומון במתפרצת, אחרי בישול של יאיא טורה.

עבור חוף השנהב זו תהיה הופעה שלישית ברציפות במונדיאל, אחרי שעשתה זאת גם ב-2006 ו-2010. בשתי הפעמים הקודמות הפילים הודחו כבר בסיבוב הראשון.


שאר המשחקים באזור האפריקאי:

ראשון, 17.11: קמרון - טוניסיה (0:0 במשחק הראשון)
שלישי, 19.11: מצרים - גאנה (1:6 לגאנה במשחק הראשון)
שלישי, 19.11: אלג'יריה - בורקינה פאסו (2:3 לבורקינה פאסו במשחק הראשון)

הגרלת שלב הבתים תתקיים ב-6 בדצמבר. ראשי הבתים יהיו: ברזיל, ספרד, גרמניה, ארגנטינה, קולומביה, בלגיה, אורוגוואי, שוויץ והולנד.

שחקן נבחרת חוף השנהב, דידייה דרוגבה. רויטרס
תודו שהתגעגעתם. דידייה דרוגבה/רויטרס

הפנדל של ויקטור מוזס

הגול של ויקטור אובינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully