וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה חתם על מסמך: ישחק בנבחרת ספרד

על פי "אס", חלוץ המריבה העדיף את אלופת העולם על פני המולדת ברזיל. ומדוע אתלטיקו מדריד כועסת על פיפ"א?

וידאו: רויטרס

דייגו קוסטה, חלוץ המריבה בין נבחרות ברזיל לספרד, החליט לייצג את אלופת העולם. על פי העיתון "אס", קוסטה חתם בנוכחות עו"ד על מסמך ובו הוא מבקש לשחק בנבחרת ספרד. המסמך הועבר אחר הצהריים (שלישי) גם למשרדי ההתאחדות לכדורגל הברזילאית, וכך למעשה נפנף חלוץ אתלטיקו מדריד את לואיז פליפה סקולארי, שזימן אותו לסגל הסלסאו לקראת משחקי הידידות בחודש הבא.

ההתאחדות הספרדית אישרה: "השחקן העביר מכתב לחוליו ססאר אבייאדה, מזכ"ל ההתאחדות הברזילאית, ובו הביע את רצונו להיות זמין עבור נבחרת ספרד. דייגו קוסטה יוכל לשחק בספרד... אם המאמן יזמן אותו".

סקולארי הגיב להחלטה בתקיפות: "דייגו קוסטה הפנה את הגב לדבר שמיליונים חולמים עליו - לשחק עבור מי שהייתה אלופת העולם חמש פעמים, בגביע העולמי בברזיל".

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בגד במולדת? דייגו קוסטה/רויטרס

כזכור, דייגו קוסטה רשם שתי הופעות במדי נבחרת ברזיל במשחקי ידידות בחודש מרץ, אך מעולם לא ייצג את המולדת במשחק רשמי. ספרד, המדינה "המאמצת" של החלוץ מאז היותו בן 19, קפצה על ההזדמנות לנוכח האזרחות שקיבל ולבסוף גם הצליחה לפתות את מי שנחשב לאחד השחקנים החמים בכדורגל האירופי כרגע. בברזיל כבר הבטיחו לערער על העניין לפיפ"א ולבקש את התערבותה בנושא.

קוסטה כבש עד כה 11 שערי ליגה ב-10 משחקים, כולל שער הניצחון בדרבי מול ריאל מדריד, ויחד איתו ניצבת אתלטיקו מדריד במקום השני עם 27 נקודות, רק אחת פחות מברצלונה המוליכה.

עוד בענייני אתלטיקו מדריד: הנשיא אנריקה סרסו רטן על כך שמאמנו דייגו סימאונה לא נכלל ברשימת המועמדים לתואר מאמן השנה של פיפ"א. "זה לא נורמלי שסימאונה לא בין המאמנים הטובים ביותר. אנחנו מאוכזבים. סימאונה הוא הסנסציה של אירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. דרור פיקלני
איך הוא לא מועמד? דייגו סימאונה/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully