וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "סטנדרד נגד אנדרלכט? כמו בארסה - ריאל"

המאמן הישראלי מתכונן לקלאסיקו של בלגיה (א', 19:00, ספורט2): "זה אתגר גדול ואנחנו אוהבים אתגרים. יש דברים לשפר"

אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, שניים בליגה ושניים באירופה, סטנדרד ליאז' של גיא לוזון תנסה לצאת לדרך חדשה. האדומים יתארחו מחר (ראשון, 19:00, ספורט2) אצל אנדרלכט למשחק הגדול של המחזור ה-12, ה"קלאסיקו" של בלגיה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
ישבור את הרצף השלילי? לוזון/רויטרס

"עד עכשיו כבשנו הרבה שערים וספגנו מעט, אבל עדיין יש נקודות לשפר", אמר לוזון בראיון לתקשורת המקומית, "אנחנו צריכים להבקיע יותר, להחזיק יותר בכדור, שתהיה לנו המשכיות. מבחינה הגנתית אנחנו קרובים מאוד למקום בו אני רוצה שנהיה. מבחינה התקפית אנחנו צריכים להשתפר".

אנדרלכט אמנם זכתה בשתי האליפויות האחרונות, אבל פתחה את העונה הנוכחית בצורה לא טובה והיא מדורגת במקום החמישי בלבד, שבע נקודות מתחת לסטנדרד. בנוסף, היא הובסה 5:0 בבית באמצע השבוע האחרון על ידי פ.ס.ז' בליגת האלופות.

לוזון הוסיף: "אנחנו פוגשים את אנדרלכט בזמן מצוין. אנחנו אוהבים אתגרים וכאן מדובר באתגר גדול. זה משחק שמזכיר את ברצלונה נגד ריאל מדריד, או פ.ס.ז' מול מארסיי, משחק מאוד חשוב נגד יריבה ברמה גבוהה מאוד".

לוזון נשאל האם אנדרלכט היא היריבה העיקרית של קבוצתו על תואר האליפות והשיב: "היא אחת מהיריבות. כרגע יש חמש קבוצות: גנק, אנדרלכט, קלאב ברוז', זולט וארחם ואנחנו. לגבי אנדרלכט: כמובן שאחרי שאתה זוכה בשתי אליפויות ברציפות, אתה פייבוריט לאליפות שלישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully