וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה

מערכת וואלה! ספורט

19.10.2013 / 20:50

אור אוסטווינד (11) ונבוישה מרינקוביץ? (55, בפנדל) כבשו לחיפה והנחילו הפסד חמישי ברציפות לזהובים, דורה הורחק

one

הפועל חיפה ובני יהודה עלו הערב לכר הדשא בקרית אליעזר כשהן מאוד לחוצות אחרי רצף הפסדים ובסיום המשחק יצאה רק חיפה מהמשבר שלה עם 1:2 חשוב מאוד בביתה מול הזהובים. הקבוצה של שלומי דורה נחלצה מרצף של שני הפסדים רצופים והנחילה לקבוצה של דרור קשטן הפסד חמישי (!) ברציפות.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
קברו את בני יהודה עמוק בתחתית. שחקני חיפה חוגגים אחרי השער השני/אדריאן הרבשטיין

חיפה פתחה את המשחק הזה בסערה ועלתה ליתרון כבר אחרי 11 דקות בזכות שער של אור אוסטווינד בבעיטה מרחוק. בני יהודה חזרה למשחק בזכות שער של עוז ראלי בפנדל אחרי הכשלה על אור ברוך, אבל המילה האחרונה הייתה של המארחים ושל נבוישה מרינקוביץ' שדייק בפנדל משלו בדקה ה-55, אחרי הכשלה של איינוגבה ברחבה על ז'רקו קוראץ'. מספר מועט של אוהדי בני יהודה הגיע למשחק הזה ואחרי שמחו בשבועיים האחרונים נגד הבעלים משה דמאיו, אין ספק שכעת מחאתם רק תתגבר אחרי הפסד ליגה חמישי ומשבר מהגדולים שידעה הקבוצה. חיפה מנגד יכולה לנשום לרווחה אחרי ניצחון חשוב לקראת הדרבי הגדול במחזור הקרוב מול מכבי חיפה. מי שלא ישחק במשחק הזה הוא יוסי דורה, קשר האדומים שהורחק בצהוב שני ממש לקראת הסיום אחרי ויכוחים עם השופט אלי חכמון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דלה איינוגבה עם שחקני בני יהודה המומים. אדריאן הרבשטיין
מה יהיה? בני יהודה מתלוננת אחרי הפנדל של חיפה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 95: מצב אדיר לז'רקו קוראץ' שקיבל כדור מכיוואן, אך החלוץ החליק והחמיץ מצב אדיר.

דקה 89: אדום ליוסי דורה! הקשר קיבל צהוב והורחק מיד לאחר מכן אחרי וויכוחים עם השופט אלי חכמון.

דקה 79: חיפה המשיכה לשלוט ללא עוררין במשחק. ז'רקו קוראץ' הפעלתן הגיע ראשון לכדור ברחבה ונגח למשקוף, נוסבאום הגיע ראשון לריבאונד ומארבעה מטרים בעט חזק, אבל איינוגבה הדף.

דקה 55: גול! הפועל חיפה חזרה להוביל בזכות שער של נבוישה מרינקוביץ' בפנדל. דלה איינוגבה שוער בני יהודה היה זה שהכשיל ברחבה את ז'רקו קוראץ' ומרינקוביץ' לא התקשה מהנקודה הלבנה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 50: עוז ראלי קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער ובעט כדור שחלף סמוך לקורת שערו של קאלה. עוד ניסיון טוב של בני יהודה.

דקה 48: הזהובים ניסו להשלים מהפך ופתחו חזק את המחצית השנייה. נס זמיר חדר לרחבה ובעט, אבל קאלה הדף טוב. ההתקפה לא הסתיימה ובני יהודה ניסתה שוב כשאור ברוך בעט פצצה מ-20 מטרים וקאלה שוב הדף.

דקה 35: אור אוסטווינד קיבל כדור טוב, חדר לרחבה אבל בעט מעל השער.

דקה 23: גול! בני יהודה חזרה למשחק בניגוד למהלך העניינים אחרי שאושרי רואש הכשיל ברחבה את אור ברוך. אלי חכמון הורה לפנדל ועוז ראלי לא התקשה מהנקודה הלבנה. 1:1 בקרית אליעזר.

דקה 18: המארחים המשיכו ללחוץ וכמעט הכפילו את היתרון. ז'רקו קוראץ' שפתח בהרכב קיבל כדור מוגבה ונגח מקרוב, אבל איינוגבה הדף הפעם טוב.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם אור אוסטווינד. אדריאן הרבשטיין
היתרון שלהם לא החזיק מעמד הרבה זמן. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

דקה 11: גול! איזו פתיחה של הפועל חיפה. אור אוסטווינד קיבל כדור כ-25 מטרים מהשער ובעט כדור חזק. איינוגבה יכל להדוף, אך פישל ואיפשר למארחים לחגוג שער מוקדם. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 2: הפועל חיפה פתחה חזק כשעאהד עזאם פרץ לרחבה, עבר שחקן הגנה ובעט חזק, אבל איינוגבה הדף בקלות.

אור ברוך שחקן בני יהודה מול דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
סחט פנדל לקבוצתו. אור ברוך/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש (רועי שוקרני, 53), עמיר נוסבאום, דריו פרננדס, יוסי דורה, עאהד עזאם, לירן כהן, אור אוסטווינד (הישאם כיוואן, 75), נבוישה מרינקוביץ? (יובל אבידור, 64), ז'רקו קוראץ?.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רפי דהן, עוז ראלי, נס זמיר (אמיר עגייב, 78), כפיר אדרי (גיל יצחק, 64), אור ברוך (אדם הרפקה, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully