וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפנה למשטרה עקב האיומים נגד אוהדיה

18.10.2013 / 11:22

בדף הפייסבוק של המועדון פורסמו איומים והודעות נאצה לקראת משחקם של האדומים נגד בית"ר ירושלים בטדי (ב', 21:00)

אחרי שבוע יחסית שקט שעבר על הפועל תל אביב, בגזרת האוהדים לקראת המשחק בטדי מול בית"ר ירושלים (ב', 21:00, ערוץ 1) העניינים מתחילים ללהוט. הנהלת הפועל תל אביב תפנה היום (שישי) למשטרת ישראל עקב חששה לשלום אוהדיה. ביממה האחרונה נכתבו עשרות איומים בפייסבוק הרשמי של הקבוצה, ואף נשלחו לאוהדי הפועל תל אביב באופן אישי על ידי אוהדי בית"ר.

הנה חלק מההודעות שנמצאו בעמוד הפייסבוק הרשמי של ההפועל תל אביב: "תבואו בלי ליווי משטרתי ונראה אם אתם מפחדים או לא! ביום שני ניפגש יא ערבים"; "אתם מתים מפחד ומתפללים שמשטרת ישראל תשמור עליכם, גם בבלומפילד אתם יכולים לקבל מכות רצח ולשתוק"; "גרמנים אדומים, מחכים לכם עם מקלות ואבנים, מטדי לא יוצאים בחיים, ברוכים הבאים לגן העדן שלנו, הגהנום שלכם".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מחכים לכם עם מקלות ואבנים, מטדי לא יוצאים בחיים"/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב לא הגיבו באופן רשמי לדברים, אך בקבוצה חוששים מאוד לקראת המשחק ולכן הנהלת הקבוצה תעביר את כל האיומים שנקבלו למשטרה.

עוד לקראת המשחק, רועי גורדנה ועומר דמארי שהיו בספק, אמורים להיות כשירים למשחק לאחר ששניהם כבר ערכו אימונים מלאים. גם השוער דני עמוס יהיה כשיר למשחק אך נראה כי בוריס קליימן ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully