וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו 2015: הנבחרת הצעירה ניצחה 1:3 בנורבגיה

ישראל פיגרה, אבל דאבור קיבל מתנה גדולה מהשוער (29) ולאחר מכן יצחק (38) ועגייב (85) הפכו. הנבחרת במקום השני

הנבחרת הצעירה של ישראל עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני של בית ח' במוקדמות יורו 2015, כשחזרה מפיגור וניצחה 1:3 בדראמן את נורבגיה, המתחרה הישירה על הסגנות. ארבע הסגניות הטובות מתוך 10 הבתים תצטרפנה לראשי הבית בפלייאוף, כך שהמשימה של ישראל עוד רחוקה מהשלמה. ובכל זאת, ניצחון חוץ בנורבגיה הוא משמעותי, במיוחד אחרי התבוסה בפורטוגל, שהיום ניצחה 0:2 באזרבייג'אן ונותרה מושלמת בראשות הבית.

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, מונס דאבור. ברני ארדוב
ניצל את המתנה. מונס דאבור/ברני ארדוב

מיכאל נס נאלץ להסתדר ללא טאלב טואטחה ודור מיכה הפצועים, כשאל ההרכב נכנסו אמיר בן שמעון, רועי קהת וגם עומרי אלטמן וגיל יצחק. בדקות הפתיחה שוב נחשפה ההגנה הישראלית במערומיה, ובדקה ה-12 אטזז חוסיין ניצל חור וכבש ממרכז הרחבה. השער המהיר לא שבר את רוחם של השחקנים בכחול, שקיבלו סיוע אדיב מהשוער הנורבגי סונדרה רוסבאך. בדקה ה-29 השוער הנורבגי ממש מסר למונס דאבור, שתפס את תפקיד עדן בן בסט, הקפיץ מעליו והשווה. במחצית השנייה נורבגיה לחצה, אבל מיעטה לייצר מצבים ולבסוף נענשה בדקה ה-85 על ידי אמיר עגייב שסגר את הסיפור עם שער נאה.

מיכאל נס אמר בסיום: "אני שמח מאוד על הניצחון. שיחקנו מול יריבה עיקשת וידענו להציג את היכולת המירבית שלנו. הגיע לנו לנצח הערב. הוכחנו שיש לנו הרבה אופי, במיוחד אחרי ההפסד לפורטוגל. המפתח לניצחון היה המשחק הקבוצתי והחוסן המנטאלי שלנו. אני גאה בשחקנים שעשו עבודה נהדרת. עכשיו הם חוזרים לקבוצות שלהם ויבואו לנבחרת עוד יותר חדים בנובמבר. אני בטוח שזה יתרום לנו במשחקים הבאים".

גיל יצחק שחקן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
השלים מהפך. גיל יצחק/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

דקה 88: קהת הגביה כדור חופשי שעבר את כולם ועשה דרכו לפינה הימנית של השוער, אך רוסבאך זינק בשנייה האחרונה והדף לקרן.

דקה 85: גול! עגייב התקדם בהתקפה מתפרצת ומ-22 מטרים סובב כדור שפגע בשחקן יריב ועשה קשת בדרך לרשת. 1:3 מרשים לישראל.

דקה 59: גוטליב רכב על נילסן ברחבה כשזה נגח החוצה, אבל למרות המחאות הנורבגים לא קיבלו פנדל.

דקה 46: השופט שרק על החזרת כדור לשוער ופסק על בעיטה חופשית מתוך הרחבה לזכות נורבגיה. נילסן בעט לידיו של לוי.

דקה 45: סלנאס הגביה כדור חופשי, דורה נגח מעל השער.

דקה 38: גול! המהפך הושלם. אלטמן הגביה לרחבה, הגנת נורבגיה התקשתה בהרחקת הכדור וניסיון הבעיטה של דאבור הפך לבישול, כשיצחק גלגל מקרוב פנימה. 1:2 לישראל.

דקה 29: גול! רוסבאך בתפקיד רוי פטריסיו, דאבור בתפקיד עדן בן בסט. השוער הנורבגי ביצע שגיאה אומללה כשמסר את הכדור לחלוץ מכבי תל אביב, וזה הקפיץ מעליו כדי להשוות עבור ישראל. שער מצחיק, 1:1.

דקה 20: והבה הכשיל על סף הרחבה ונחלץ בלי צהוב. נילסן סובב את הכדור החופשי מעל המשקוף.

דקה 12: גול! נורבגיה פיצחה לראשונה את ההגנה של הנבחרת, וכמו פורטוגל ניצלה זאת כדי לכבוש. חוסיין קיבל כדור ברחבה וניסה למסור לבקנגה, אבל הכדור חזר אליו והוא בעט למרכז השער והכניע את ברק לוי. 0:1 לנורבגיה.

דקה 4: הזדמנות ראשונה נהדרת לישראל, כשמזרחי בעט כדור מ-16 מטרים ולנדו לנדו הרחיק מקו השער.

הרכבים

נורבגיה: סונדרה רוסבאך, כריסטיאן לנדו לנדו, גוסטב ואלסביק, קווין דורה, סימן קינד מיקאלסן, מאטס מולר דאלי, אולה כריסטיאן סלנאס (יונאס סוונסון, 74), אטזז חוסיין, גוסטב ויקהיים, מושנגה בקנגה (פרדריק גולברנדסן, 74), אלבסן ראשאני.

ישראל: ברק לוי, עומר צלישר, בן והבה, אדי גוטליב, אמיר בן שמעון, עאהד עזאם, רועי קהת, עומרי אלטמן (אמיר עגייב, 60), גיל יצחק (עומר אצילי, 85), אופיר מזרחי (לוטם זינו, 90), מונס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully